Romet w sezonie 2012 chce wprowadzić motorower i motocykl o pojemnościach kolejno 50 i 125 ccm. Oba mają nawiązywać do zwyczajowo zwanych “ścigaczy”. RR wyglądają niezwykle rasowo i dojrzale.
Obie konstrukcje są ze sobą spójne pod względem designu. Po dokładniejszym przyjrzeniu się dostrzegamy większe rozmiary silnika 125. Seria RR wyposażona jest w podwójny przedni reflektor, który powinien zapewnić nie tylko dobre doznania estetyczne, ale również zapewniać dobrą widoczność po zmierzchu.
Z bliska oba pojazdy będzie można zobaczyć początkiem marca na Targach Motocykli i Skuterów w Warszawie. Wtedy być może dowiemy się więcej na temat ceny nowych elementów kolekcji Rometa.
Co myślicie o nowej propozycji polskiego producenta?
Fajnie, że w wersji 125 też będzie
Wygląda świetnie, ciekawe jak będzie się spisywał .
Przynajmniej Romet montuje lepsze i poważniej wyglądające silniki.(pionowy cylek, a nie jak PRO poziomy)
Mi się bardzo podoba ta 50jak dlamnie ładniejsza od pro 50 i nie ma tych kierunkowskazów : )
Jak dla mnie cienka opona z tyłu i niestety do zdjęcie 125 ccm a nie 50 ccm. Szkoda że nie podali rozmiarów opon i ogólnych wymiarów motorka, mam wrażenie, że nie mają czym się chwalić. Dziwne, że niby producent a nie ma danych :).
Dane techniczne są:
Rocznik: 2012
Wymiary
1940x689x1099 mm
Silinik: 1 cylinder, 4 suw, chłodzony powietrzem
Pojemność: 49 ccm
Prędkość maksymalna: 45 km/h
Przeniesienie napędu: łańcuch
Moc maksymalna (KM): 3
Rozruch: elektryczny/nożny
Hamulec przód / tył: tarczowy/tarczowy
Felgi: aluminiowe
Liczba miejsc: 2
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 115 kg
http://www.motors.romet.pl/pl/oferta/manual/2012/art1856.html
Ciekawa propozycja, bardzo przypominająca stylistyką honde cbr 125, czasza jest chyba czysto zerżnięta z cbr’ki. Hmm… to na pewno daje swojego uroku i sprawia, że jest dobrą konkurencją Pro 50, jak dla mnie romet wypada o wiele lepiej, może oprócz opon tutaj też designerzy skrzydlastych pokusili się o wzorowanie na japońcach. Jeden mankament mnie razi ,który dotyka mnie w większości chińskich produkcjach czyli brak chłodnicy, raz że silnik się szybko poci przy wyższych prędkościach, dwa że estetyka na tym też bardzo cierpi, lecz na czymś trzeba zaoszczędzić. Na pewno na plus będzie cena, no i spalanie, lecz jak reszta hmmm…? Zobaczę jak się nim kiedyś przyjadę
Czy wie ktoś czasem kiedy będzie można go kupic i ile mniej więcej będzie kosztowac
Po zdjęciu nie widać dobrze czy jest lepszy od pro 50 jeśli chodzi o wygląd. Opony z tyłu znowu chude jak to w Romecie. Tutaj wygląda ciekawie ale chyba pro 50 to nie przebije.
Zipp X Race pewnie będzie lepszy od zippa pro 50 🙂
X Race ładny design i gruba tylna opona z tego co widać na zdjęciu.
Tylne koło w motorowerach musi być!!!! xd
A CZY PRZYPADKIEM KONSTRUKCYJNIE TO NIE BEDZIE TEN SAM MOTOR CO PRO 50 A ZMIANY TYLKO W WYGLADZIE 🙂
on nie ma pionowego cylka
byłem na wystawie i widziałem dużo gorzej wygląda na żywo ładniejszy jest pro 50 zielony
a czy to jest lepsze od pro 50 widziałem komęty negatywne do pro i już nie chce go