Aktualnie czytasz:
Kymco zaprezentowało nowy skuter: K50 Concept. Zobacz zdjęcia
3
Informacja Prasowa

Nazwa Kymco K50 to jednak nie nawiązanie do pojemności jednośladu, a do jubileuszu pięćdziesięciolecia działalności tej tajwańskiej fabryki.

Z ponad 50 letnim doświadczeniem i wiedzą w rozwoju skuterów, KYMCO nie tylko wyróżniło się na rynku krajowym, ale również zyskało ogromne uznanie w oczach klientów na całym świecie.

W swojej przeszło 50 letniej historii KYMCO stało się jedną z najchętniej wybieranych marek skuterów i nadal prowadzi długofalową misję tworzenia pojazdów, które zdobywają serca konsumentów na całym świecie. Na Tokyo Motorcycle Show 2016 KYMCO miało przyjemność zaprezentować swój najnowszy flagowy maxi skuter – K50 Concept. Pojazd został wyposażony w najbardziej nowatorskie rozwiązania Kymco. K50 jest pionierem nowego segmentu skuterów klasy „Super Touring”, który łączy w sobie zarówno wygodę i komfort klasycznego skutera z osiągami zarezerwowanymi dla motocykli. Jest to supernowoczesny skuter, który najlepiej definiuje określenie “The Thrills of Touring”, zapewniając niezrównane doświadczenia z jazdy, które pozwalają cieszyć się każdą podróżą, bez względu na to czy jest to jazda miejska czy wyprawa po kraju.

 
Czytaj
REKLAMA

Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!

Wspaniały design z nowoczesnym silnikiem i lekką konstrukcją

 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

Lakierowane pod kolor elementy, ostre krawędzie reflektorów oraz tylne światła w technologii LED nadają K50 futurystycznego wyglądu.

Ostre krawędzie elementów nadwozia nie tylko nadają pojazdowi agresywnego wyglądu, ale również sprawiają, iż pojazd jest niezwykle aerodynamiczny co w połączeniu ze starannie wyprofilowaną szybą sprawia, że nawet przy wysokich prędkościach sylwetka stawia niskie opory.

Zbudowany z lekkich stopów dwucylindrowy, rzędowy silnik zaprojektowany został tak, aby duża moc oddawana była liniowo, ale zdecydowanie, sprawiając że pojazd poradzi sobie w każdych warunkach niezależnie od sposobu jazdy.
Układ wydechowy zestrojony został tak, aby z tłumika wydobywał się rasowy, gardłowy, a jednocześnie nienachalny dźwięk.

Specjalnie zaprojektowane i stworzona ze stopu aluminium rama pojazdu gwarantuje K50 lekkość, a zarazem dużą sztywność nadwozia.

Zaawansowane tylne zawieszenie zaprojektowane zostało z myślą o zapewnieniu komfortu zarówno podczas spokojnej jazdy jak i pewności prowadzenia w szybko pokonywanych łukach. Obniżona kanapa zapewnia komfort dla jeźdźców niezależnie od ich wzrostu przy czym schowek pod kanapą wciąż jest w stanie pomieścić dwa kaski.

Producent póki co nie zdradza więcej szczegółów odnośnie danych technicznych Kymco K50.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe anonim
    anonim
    2 kwietnia 2016 at 12:26

    A już miałem spytać Ughra, jak patrzył, w tym Poznaniu… 🙂
    No proszę, liczniki nareszcie zmienione (kolejna wariacja na temat Yamahy), lampa tylna à la skunks, styl ninja w rozkwicie. Podoba mi się, ciekawe jaka pojemność/moc/moment tych dwóch cylków. Czekam z niecierpliwością :-)))

  • Zdjęcie profilowe ughr
    3 kwietnia 2016 at 04:02

    Ta, tutaj nie ma dużo wystawców, ludzie przychodzą i pytają się dlaczego nie ma np Suzuki, ale odwiedzających jest multum.

  • Zdjęcie profilowe Wombat
    3 kwietnia 2016 at 03:37

    Zulus napisał:

    A już miałem spytać Urgha, jak patrzył, w tym Poznaniu… 🙂
    No proszę, liczniki nareszcie zmienione (kolejna wariacja na temat Yamahy), lampa tylna à la skunks, styl ninja w rozkwicie. Podoba mi się, ciekawe jaka pojemność/moc/moment tych dwóch cylków. Przekrok i początek kanapy taki trochę Integrowaty…
    Czekam z niecierpliwością :-)))

    podobno 600-650, mocno rżnięty z yamahy – zegary, otwieranie jak w T-mxie (do tyłu). Z drugiej strony to zapowiedź. Ma być. Z MyRoad Kymco się omsknęło prawie 2 lata od deklarowanej daty premiery.
    Z drugiej strony wszystko idzie w taką stylistykę Hondy Forza
    tutaj koncepcyjny Max SYM 500
    [img]http://www.motomoteros.co/images/indesign/sym/maxsym500concept/sym-maxsym-500-concept-masmoto_06-1024×578.jpg[/img]
    [img]http://www.masmoto.net/novedades/files/2015/11/sym-maxsym-500-concept-masmoto_14-1024×598.jpg[/img]
    [img]https://i.ytimg.com/vi/8K6dzKwt55I/hqdefault.jpg[/img]
    [img]https://s1s.fr/bibliotheque/sym-maxsym-500-concept-eicma-2015-3.jpg[/img]
    Wszystkie już wyglądają jak transformersy.
    O hondzie NM4 Vultus nie mówiąc..
    [img]http://img2.sm360.ca/ir/w640h480/images/newcar/2016/honda/nm4/base/cruiser/2016_honda_nm4_base_cruiser_001.jpg[/img]
    .
    Silnik PODOBNO własny, masa rozwiązań ^autorskich^ Kymco ale ^powiązany z BMW^ – wiec zapewne jakaś niewykorzystana konstrukcja BMW.
    [img]http://www.kymco.com/K50/images/main1.jpg[/img]
    .
    [img]http://cdn.corrieredellosport.it/images/2016/03/24/122704750-67eb57f1-b34a-4711-bd2a-a8e82ca37bd0.jpg[/img]
    .
    [img]http://i0.wp.com/www.moto7.net/wp-content/uploads/IMG_8483-3.jpg?w=690[/img]

    Zasadniczo to jest modna stylistyka, lekka konstrukcja (podobno dużo aluminium) i nowoczesny mocny silnik o niebagatelnej pojemności. Przy tej pojemności i masie to bedzie zabójca T-maxów. O ile się nie rozpadnie. Kymco nigdy nie było w klasie T-maxa ale grubo tam mierzy… czy z sukcesem – ja wątpię.
    Są takie przypadki w motoryzacji że powstaje nowa jakość i z miejsca wymiata stając się legendą i obiektem porządania – ale zawsze się to odbywało na dość powtarzalnych zasadach.
    – musiała to być nowa marka nie kojarzona z niczym a na pewno nie z niczym tańszym (tak jak np.: Lexus, Pagani, Koenigsegg) i z żadną wtopą
    – produkt musiał wejść i zabić Króla.
    To na ogół poprzedzało 7-10 lat badań i projektowania.
    Tutaj mamy model znanej marki, z łatką ^skośnego^, nie kojarzoną z klasą premium i najnowocześniejszą technologią, bez własnych sukcesów w motorsporcie – która mierzy bardzo wysoko. Albo tylko udaje że tam mierzy. To coś jakby niewolnik usiłował zakładać własną plantacje bawełny w zmonopolizowanym świecie. Ciężko wyczuć czego Kymco oczekuje po tym modelu w tej klasie. Może to ich początek planu wejścia tam gdzie jest NC700 i T-max.
    Jeżeli bedą chcieli dużej sprzedaży to bedą musieli zjechać 30-40% w stosunku do konkurencji – a brak ceny z górnej półki oznacza też brak prestiżu z górnej póki a to znaczący czynnik w tej kategorii.
    Obawiam się że skończy jako kolejna ciekawostka na rynku zanim na dobre zacznie.