Aktualnie czytasz:
Keeway TX 50: Testujemy motorower enduro
2
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Całkiem niedawno przyszło nam zobaczyć na własne oczy nowego Keeway’a. Producent do tej pory zdążył wszystkich przyzwyczaić do skuterów, teraz jednak żarty się kończą. TX 50 to ogromna, crossowa maszyna chłodzona cieczą. Wygląda naprawdę okazale i niesamowicie dorośle. Jeszcze w tym tygodniu Skuterowo.com zjeżdża z asfaltu i w terenie sprawdza „motorower” Keeway, który zaskoczy chyba większość z Was.

Sprawdź wideo test Keeway TX 50

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Fot.: Keeway
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
80%
Interesujące
20%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe MichalWujak
    31 maja 2011 at 15:47

    Kiedyś zastanawiałem się nad kupnem Keewaya. Odwiodły mnie od decyzji niektóre wady konstrukcyjne i to, że silnik to ani AM6, ani Derbi. Fajnym faktem są natomiast Upsy z przodu i wentylator chłodnicy. Tylko przed testem odblokujcie moto, bo jazda z blokadami to nie jazda ;).

    PS. Jeżeli macie takie koła jak na filmiku to jest SM – Super Moto lub Super Motard. Natomiast model na kołach terenowych to enduro – crossy nie mają homologacji i ją na maxa odchudzone ;).

  • Zdjęcie profilowe domo1293
    11 czerwca 2011 at 20:21

    Wizualnie jest dobrze ale jak zobaczyłem jak on jeździ to wiele stracił w moich oczach . Ciekawe jak by jeździła 125 . Ale raczej Takie motorowery mają wymieniane silniki na 70,80 czy 125ccm ponieważ te silniki są za słabe do terenu .