Aktualnie czytasz:
Keeway TX 50: Testujemy motorower enduro
2

Całkiem niedawno przyszło nam zobaczyć na własne oczy nowego Keeway’a. Producent do tej pory zdążył wszystkich przyzwyczaić do skuterów, teraz jednak żarty się kończą. TX 50 to ogromna, crossowa maszyna chłodzona cieczą. Wygląda naprawdę okazale i niesamowicie dorośle. Jeszcze w tym tygodniu Skuterowo.com zjeżdża z asfaltu i w terenie sprawdza „motorower” Keeway, który zaskoczy chyba większość z Was.

Sprawdź wideo test Keeway TX 50

 
Czytaj
REKLAMA

Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!

Fot.: Keeway
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
78%
Interesujące
22%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe MichalWujak
    31 maja 2011 at 15:47

    Kiedyś zastanawiałem się nad kupnem Keewaya. Odwiodły mnie od decyzji niektóre wady konstrukcyjne i to, że silnik to ani AM6, ani Derbi. Fajnym faktem są natomiast Upsy z przodu i wentylator chłodnicy. Tylko przed testem odblokujcie moto, bo jazda z blokadami to nie jazda ;).

    PS. Jeżeli macie takie koła jak na filmiku to jest SM – Super Moto lub Super Motard. Natomiast model na kołach terenowych to enduro – crossy nie mają homologacji i ją na maxa odchudzone ;).

  • Zdjęcie profilowe domo1293
    11 czerwca 2011 at 20:21

    Wizualnie jest dobrze ale jak zobaczyłem jak on jeździ to wiele stracił w moich oczach . Ciekawe jak by jeździła 125 . Ale raczej Takie motorowery mają wymieniane silniki na 70,80 czy 125ccm ponieważ te silniki są za słabe do terenu .