125 ccm
Aktualnie czytasz:
Junak RS 125: Poznaj sportowy motocykl na prawo jazdy B w 90 sekund
3

Dziś razem z Jednoślad.pl przyjrzyjcie się Junakowi RS 125. Wkrótce zobaczycie również nasz pełen test tego motocykla, dlatego nie zapomnijcie o subskrybcji naszego kanału.

Junak RS 125 jest jedną z najczęściej kupowanych propozycji tej marki. Za 7000 PLN dostajecie zwarty motocyklu typu street, postawiony na kołach 17 cali. Z bajerów znajdziecie elektroniczną deskę rozdzielczą i światła LED, które zaskakują swoją efektywnością. Są wyjątkowo jasne i nie trącą odpustowym klimatem. Na uwagę zasługuje także fajnie wyglądający układ wydechowy i silnik o mocy 10 KM z wałkiem wyrównawczym.

Układ hamulcowy działa dobrze, choć na tylnej osi zainstalowano bęben. Tarcza jest dostępna w wersji RS 125 Pro o której wkrótce nieco więcej.

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

Junak RS 125 to przykład uniwersalnego motocykla o bardzo dobrym stosunku ceny do jakości. Przy tym dobrze wyglada i może pochwalić się bezawaryjną pracą. Jedna z lepszych propozycji w segmencie budżetowych motocykli.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • JarekPL
    18 maja 2016 at 21:04

    Przetestujcie wersję PRO.

  • dobra bajera
    8 października 2016 at 08:15

    Od maja czekałem na ten test RS 125, nie ładnie tak obiecywać gruszki na wierzbie

  • Uppity
    25 maja 2018 at 17:40

    Z własnego doświadczenia wiem że maszyna sprawuje się dobrze do momentu awarii potem zaczyna się cyrk. Oddaj motocykl do autoryzowanego serwisu i co i nic! Motocykl drogi w naprawie ale jakiej naprawie po miesiącu!!!! w motocyklu nie da się ustawić rozrządu co skutkuje prychaniem w dolot i gaśnięcie i to było by na tyle.