Aktualnie czytasz:
Jest ju偶 nowa Yamaha X-Max 400
5
Informacja Prasowa

Yamaha przez lata ugruntowa艂a pozycj臋 producenta innowacyjnych skuter贸w, kt贸re dostarczaj膮 ekscytuj膮ce i pe艂ne satysfakcji wra偶enia z jazdy. Przyk艂adem odnosz膮cym wielki sukces jest seria maksiskuter贸w X-MAX, w艣r贸d kt贸rych X-Max 250 za spraw膮 swojej sportowej konstrukcji, kompaktowych rozmiar贸w i mocnych osi膮g贸w wyznaczy艂 nowy standard w konkurencyjnej klasie 250.

Modelem, kt贸ry stanowi punkt odniesienia w ca艂ym segmencie maksi skuter贸w, jest Yamaha TMAX, wprowadzony na rynek kilka lat przed stworzeniem rodziny X-MAX. Oferuj膮c osi膮gi motocyklowe, samochodow膮 wygod臋 i praktyczno艣膰 skutera, TMAX otworzy艂 ca艂kowicie nowy rynek. Prze艂omowe, osi膮gi modelu TMAX nie tylko zmieni艂y metod臋 korzystania ze skutera, lecz r贸wnie偶 spos贸b patrzenia na ten 艣rodek transportu przez kierowc贸w samochod贸w i motocykli, kt贸rzy nagle zobaczyli w maksiskuterze alternatyw臋 godn膮 rozwa偶enia.

Kolejna ods艂ona modelu Yamaha X-MAX

Za ca艂kowit膮 przemian臋 stale rozwijaj膮cego si臋 i powi臋kszaj膮cego rynku maksiskuter贸w s膮 odpowiedzialne modele Yamahy TMAX i X-MAX. Gdy skutery marki Yamaha otworzy艂y nowe mo偶liwo艣ci, w贸wczas oczekiwania i wymagania europejskich kierowc贸w maksiskuter贸w r贸wnie偶 uleg艂y zmianie. Wielu dzisiejszych kierowc贸w skuter贸w klasy 艣redniej szuka modeli o zwi臋kszonych osi膮gach silnika, kt贸re jednak zachowuj膮 kompaktowe rozmiary i sportow膮 konstrukcj臋 na wz贸r koncepcji reprezentowanej przez obecny model X-MAX.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

W celu zaspokojenia tego popytu Yamaha postanowi艂a stworzy膰 kolejn膮 ods艂on臋 maksiskutera X-MAX, czego efektem jest inauguracja sportowego, wyrafinowanego modelu X-MAX 400. Dzi臋ki kompaktowemu, lekkiemu podwoziu i mocnemu silnikowi o pojemno艣ci 400 cm3, ten nowiutki X-MAX zapewnia doskona艂e osi膮gi i przyspieszenie, nie trac膮c nic z 艂atwo艣ci prowadzenia, zwinno艣ci i kompaktowych rozmiar贸w cechuj膮cych model o pojemno艣ci 250 cm3.

Nowy typ skutera klasy 艣redniej

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Magiczna receptura nowego X-MAX 400 w udany spos贸b 艂膮czy wy偶sz膮 moc z nisk膮 wag膮, co razem z kompaktowym nadwoziem i przestrzeni膮 baga偶ow膮 maksiskutera tworzy nowy typ skutera klasy 艣redniej. Znacz膮ce przyspieszenie i du偶a pr臋dko艣膰 osi膮gana podczas przemierzania tras sprawiaj膮, 偶e ten nowy, ekscytuj膮cy cz艂onek rodziny X-MAX spodoba si臋 tym klientom, kt贸rzy oczekuj膮 zwinno艣ci, najwy偶szej jako艣ci, du偶ej mocy i codziennej praktyczno艣ci w mie艣cie.

Wy偶sze osi膮gi, dostarczane przez silnik o pojemno艣ci 400 cm3, nie tylko s膮 przydatne na d艂ugodystansowych odcinkach, lecz tak偶e zapewniaj膮 modelowi X-MAX 400 prawdziwe, podr贸偶ne mo偶liwo艣ci. G贸rna granica pr臋dko艣ci w postaci 150 km/h, obszerna przestrze艅 baga偶owa i luksusowe, podw贸jne siedzisko sprawiaj膮, 偶e X-MAX 400 sprawdzi si臋 zar贸wno podczas weekendowych wypad贸w za miasto, jak i d艂ugodystansowych podr贸偶y.

Dynamiczna konstrukcja z rodowodem rodziny Yamaha MAX.

Zar贸wno pod wzgl臋dem estetycznym, jak i technicznym, ten skuter zosta艂 zaprojektowany po to, aby zadziwia膰. Stworzyli艣my nowy, dynamiczny wizerunek, kt贸ry wyr贸偶nia model X-MAX 400 na ulicy oraz podkre艣la wyra藕ny, mocny rodow贸d Yamahy. Eleganckie i wyrafinowane nadwozie reprezentuje kolejny etap w rozwoju X-MAX i uwydatnia sportowy potencja艂 tego nowego skutera klasy wy偶szej.

Jedn膮 z kluczowych w艂a艣ciwo艣ci, kt贸re cechuj膮 rodzin臋 MAX, i kt贸ra nadaje wyrazisto艣ci nowemu X-MAX 400, jest wysokiej jako艣ci nadwozie z naszymi firmowymi panelami bocznymi 鈥瀊oomerang鈥. Znajduj膮ce si臋 po obu bokach skutera, pocz膮wszy od przedniej cz臋艣ci pod艂贸g a偶 po boczne partie siedziska, panele nadwozia w kszta艂cie bumerangu akcentuj膮 dynamiczny styl modelu X-MAX 400 i przywo艂uj膮 natychmiastowe skojarzenia z unikaln膮 rodzin膮 MAX.

Podw贸jne reflektory z LED-owymi 艣wiat艂ami pozycyjnymi oraz LED-owym 艣wiat艂em tylnym

Dwa pot臋偶ne reflektory jeszcze bardziej podkre艣laj膮 elegancki i sportowy wygl膮d tej wszechstronnej maszyny o wysokich osi膮gach, a LED-owe 艣wiat艂a pozycyjne i nowe LED-owe 艣wiat艂o tylne poprawiaj膮 bycie widocznym przez innych u偶ytkownik贸w dr贸g. X-MAX 400 jest pierwszym skuterem marki Yamaha, posiadaj膮cym pozycyjne 艣wiat艂a LED-owe, kt贸re opr贸cz swoich praktycznych funkcji podkre艣laj膮 tak偶e nowoczesn膮 konstrukcj臋 skutera i wzmacniaj膮 og贸lne wra偶enie wysokiej jako艣ci tego skutera.

Luksusowe siedzisko

Luksusowe, stopniowane siedzisko zosta艂o zaprojektowane po to, aby zapewnia膰 wyj膮tkowo wygodn膮 jazd臋 zar贸wno kierowcy, jak i pasa偶erowi, niezale偶nie od tego, czy przemieszczaj膮 si臋 oni po ulicach miasta, czy te偶 wybieraj膮 w d艂u偶sz膮 podr贸偶. Ponadto, uk艂ad siedziska w X-MAX 400 umo偶liwia przyj臋cie wyprostowanej pozycji dla zachowania wi臋kszego komfortu oraz wi臋kszej kontroli, szczeg贸lnie w ruchu miejskim.

Oprzyrz膮dowanie w stylu samochodowym

Deska rozdzielcza i kanapa nowego modelu X-MAX 400 zosta艂y tak stworzone, aby stanowi膰 wz贸r w swojej klasie, a jako艣膰 i dba艂o艣膰 o detale s膮 pierwszej klasy. Dopasowanie, wyko艅czenie i wra偶enie dotykowe materia艂贸w jest por贸wnywalne do odczu膰, jakie oferuje presti偶owy samoch贸d, dzi臋ki czemu X-MAX 400 wyr贸偶nia si臋 spo艣r贸d konkurencji. Ca艂kowicie nowe oprzyrz膮dowanie w stylu samochodowym zawiera analogowy wska藕nik obrot贸w i komputer pok艂adowy, kt贸re podkre艣laj膮 wiod膮c膮 specyfikacj臋 techniczn膮 modelu X-MAX 400, oferuj膮c doskona艂膮 r贸wnowag臋 sportowych osi膮g贸w i eleganckiego wzornictwa.

Pot臋偶ny silnik o pojemno艣ci 400 cm3

Nowy, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy, ch艂odzony ciecz膮 silnik DOHC modelu X-MAX 400 jest kolejnym etapem ewolucji sprawdzonej i niezawodnej konstrukcji, kt贸ra obecnie nap臋dza popularny model Majesty 400. Osi膮gaj膮c 23,2 kW (31,5 KM) przy 7 500 obr/min, ten kompaktowy i szybko reaguj膮cy silnik wytwarza o ponad 54% wi臋cej mocy ni偶 jednostka wykorzystywana obecnie w X-MAX 250. Znacz膮cy wzrost mocy oraz o 60% wi臋kszy moment obrotowy sprawiaj膮, 偶e nowy X-MAX 400 jest najpot臋偶niejszym modelem X-MAX w dziejach.

Silne przyspieszenie oraz wysoki g贸rny pu艂ap pr臋dko艣ci

Ten model sprawi, 偶e zar贸wno nowi u偶ytkownicy skuter贸w, jak i do艣wiadczeni kierowcy, kt贸rzy by膰 mo偶e przesi膮d膮 si臋 z 250 lub 300 cm3, do艣wiadcz膮 znacz膮cego wzrostu przyspieszenia i wysokiej, sta艂ej pr臋dko艣ci jazdy, rozwijanej a偶 do 150 km/h. Jednocze艣nie w艂a艣ciciele maksiskuter贸w, przesiadaj膮cy si臋 z wi臋kszej pojemno艣ci, b臋d膮 mile zaskoczeni lekko艣ci膮 prowadzenia oraz zaletami kompaktowych rozmiar贸w tego skutera, kt贸re sprawdzaj膮 si臋 w miejskiej je藕dzie. Niezale偶nie od tego, czy jest to jazda w mie艣cie, d艂ugodystansowa wyprawa, czy te偶 weekendowy, rekreacyjny wypad za miasto, X-MAX 400 zosta艂 stworzony po to, aby rozwija膰 imponuj膮ce osi膮gi.

Kompaktowe nadwozie

Mimo, 偶e dynamiczny, nowy silnik o pojemno艣ci 400 cm3 dostarcza znacz膮co wi臋cej mocy i wy偶szy moment obrotowy ni偶 jego odpowiednik o pojemno艣ci 250 cm3, nasi konstruktorzy zdo艂ali stworzy膰 najbardziej kompaktowe i lekkie podwozie w swojej klasie.

To oznacza, 偶e posiadacze X-MAX 400 korzystaj膮 ze zwinno艣ci klasy 250 i osi膮g贸w klasy 400. 艁膮cz膮c wszystkie te po偶膮dane w艂a艣ciwo艣ci i atrybuty, Yamaha wypu艣ci艂a niezwykle zdolny i wszechstronny skuter, kt贸ry zapewnia zar贸wno wyj膮tkowe osi膮gi, jak i du偶膮 przyczepno艣膰 w codziennym u偶ytkowaniu.

Dzi臋ki du偶ej mocy i wysokiemu momentowi obrotowemu nowy X-MAX 400 idealnie wpasowuje si臋 w gam臋 skuter贸w Yamaha, mi臋dzy popularne modele 250 cm3 i wyj膮tkowego TMAX-a. Przednie widelce teleskopowe w stylu motocyklowym w po艂膮czeniu z podw贸jnymi, przednimi tarczami p艂ywaj膮cymi, lekkimi ko艂ami ze stopu o wymiarach 15 cali przednie/13 cali tylne oraz szerokimi oponami, zosta艂y opracowane po to, aby zapewnia膰 stabiln膮 jazd臋 przy du偶ych pr臋dko艣ciach, czyni膮c X-MAX 400 jednym z najbardziej praktycznych i zwinnych skuter贸w w swojej klasie.

Wszechstronny skuter o wysokich osi膮gach

Pomimo znacznego wzrostu mocy nowy model o pojemno艣ci 400 wa偶y tylko 211 kg z p艂ynami. Ta niedu偶a waga w po艂膮czeniu z kompaktowymi rozmiarami sprawia, 偶e wszechstronny X-MAX 400 zwinnie porusza si臋 w miejskim terenie.

Jedn膮 z najwa偶niejszych w艂a艣ciwo艣ci nowego modelu X-MAX 400 jest jego zdolno艣膰 do spe艂niania wielu r贸偶nych funkcji. X-MAX 400 zosta艂 stworzony, aby zapewnia膰 doskona艂膮 r贸wnowag臋 mi臋dzy stylem, funkcjonalno艣ci膮 i osi膮gami. Jego lekkie, kompaktowe zawieszenie oferuje 艂atwe i zwinne prowadzenie przy niskich pr臋dko艣ciach, podczas gdy du偶e ko艂a ze stopu i nowe, dynamiczne, chroni膮ce przed wiatrem nadwozie nadaj膮 stabilno艣ci przy wi臋kszych pr臋dko艣ciach i na d艂u偶szych trasach.

Przyspieszenie od zera jest doskona艂e, a w po艂膮czeniu z mocnym przyspieszeniem w 艣rednim zakresie pr臋dko艣ci sprawia, 偶e nowy X-MAX 400 dostarcza mocnych osi膮g贸w, u艂atwiaj膮cych wyprzedzanie w mie艣cie i na autostradzie. Pocz膮wszy od d艂ugodystansowych podr贸偶y, przez miejskie przejazdy, po weekendowe, rekreacyjne wypady - wielofunkcyjny X-MAX 400 dzi臋ki swej stabilno艣ci przy wy偶szych pr臋dko艣ciach jest wykwalifikowany do swoich zada艅.

Komfort i wygoda

W naszej misji tworzenia sportowych, dynamicznych, nowych skuter贸w nie zapomnieli艣my o tym, 偶e funkcjonalno艣膰, ekonomia i wygoda maj膮 du偶e znaczenie dla naszych klient贸w. Pomimo bardzo kompaktowego nadwozia, skuter posiada schowek pod siedziskiem, w kt贸rym zmieszcz膮 si臋 dwa pe艂nowymiarowe kaski. Wyprostowana pozycja jazdy oraz skuteczna szyba przednia, os艂ona r膮k przed wiatrem i obszerna pod艂oga zapewniaj膮 razem du偶y komfort zar贸wno kierowcy, jak i pasa偶erowi. Je艣li chodzi o zasi臋g i ekonomi臋, X-MAX 400 robi du偶e wra偶enie dzi臋ki swojej niskiej wadze i niezwykle wydajnemu, 4-suwowemu silnikowi z wtryskiem paliwa.

Opcja z ABS dost臋pna w drugiej po艂owie 2013 roku

Nowy X-MAX 400 b臋dzie dost臋pny w salonach dealerskich od lipca 2013 roku, a w kolejnych miesi膮cach pojawi si臋 jego wersja wyposa偶ona w ABS.

Gama akcesori贸w

Jako wiod膮cy producent innowacyjnych maksiskuter贸w, Yamaha jest w sta艂ym kontakcie z naszymi klientami i doskonale zna ich potrzeby i aspiracje, dlatego opracowali艣my lini臋 akcesori贸w, kt贸ra pozwoli im stworzy膰 sw贸j w艂asny, unikatowy model X-MAX, lepiej odzwierciedlaj膮cy ich styl 偶ycia.

Dla tych klient贸w, kt贸rzy pragn膮 wzmocni膰 sportowy potencja艂 tego zaawansowanego technicznie skutera, Yamaha ma do zaoferowania liczne akcesoria, takie jak sportowa owiewka, sportowe pod艂ogi, t艂umiki Akrapovi膷 typu slip-on, stylowy uchwyt na tablic臋 rejestracyjn膮 czy oparcie dla pasa偶era.

Opracowali艣my tak偶e gam臋 funkcjonalnych akcesori贸w, takich jak 50-litrowy kufer centralny, wysoka owiewka i os艂ony n贸g dla kierowc贸w pokonuj膮cych d艂ugie dystanse, kt贸rzy oczekuj膮 dodatkowego komfortu i przestrzeni baga偶owej.

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
100%
0%
  • Zdj臋cie profilowe marcinplock
    18 kwietnia 2013 at 09:53

    mam x-maxa 250 i to jest mistrzowski skuter, mysl臋 ze x-max 400 je艣li cena nie b臋dzie zab贸jcza to odniesie taki sam sukces lub nawet wi臋kszy ni偶 x-max 250!!

  • Zdj臋cie profilowe Rudy102
    18 kwietnia 2013 at 12:31

    I tak wola艂bym bieg贸wk臋 :F

  • Zdj臋cie profilowe Robertonos
    18 kwietnia 2013 at 23:00

    艢wietnie si臋 prezentuje,ma drapie偶ny i futurystyczny wygl膮d.Obawiam si臋 偶e b臋dzie bardzo droga,sam 艣migam X-maxem 125 i leciwym ju偶 z deka….ale nadal 125km/h idzie.A tu pisz膮 偶e ta 400-setka ma maksymalnie 150km/h rozwija膰…to chyba jaka艣 pomy艂ka jest z tymi jej osi膮gami.X-max 400 to jakie艣 170km/h minimum powinien 艣miga膰.

  • Zdj臋cie profilowe marcinplock
    21 kwietnia 2013 at 07:37

    Cena tego x-maxa to 23.900 za rocznik 2012.

  • 13 pa藕dziernika 2014 at 18:11

    siod艂o wzgl臋dem kierownicy tzn odleg艂o艣膰 i wysoko艣ci wygaldaja ca艂kiem ciekawie -nie jest zadaleko ,wiec ergo mo偶e by膰 fajne patrz膮c na niekt贸re starsze modele siod艂o jest zanisko i zadaleko od kiery,robertonos 125 to ci licznikowo chyba idzie sprawdz gps ile to jest naprawd臋;) jak wyjdzie 115 to b臋dzie niezle stawiam na 110-115 km,h , oni biorac pod uwag臋 moc skutera 32 km podali vmax realny czyli licznik pojdzie do tych 165 -170 chyba ze jakas blokada i podali licznikowo b膮d藕 tak zestroili naped ,