Harley-Davidson zapowiada debiut na YouTube serialu “Push The Limit: Harley-Davidson Racing Season 2”

Pełen emocji, sześcioodcinkowy serial dokumentalny przedstawiający kulisy sezonu wyścigowego MotoAmerica King of the Baggers 2023

W skrócie
  • Na YouTube zadebiutuje sześcioodcinkowy serial Push the Limit: Harley-Davidson Racing Season 2
  • Pierwszy odcinek pojawi się już dziś o godzinie 17:00 w aplikacji Harley-Davidson
  • Sezon King of the Baggers rozpoczął się!

Harley-Davidson opublikował zwiastun serialu “Push the Limit: Harley-Davidson Racing Season 2”, pełnego emocji dokumentu na YouTube, który śledzi zespół Harley-Davidson Factory Race Team i innych kierowców w sezonie 2023 w cyklu wyścigów MotoAmerica Mission King of the Baggers.

Napędzany adrenaliną dokument przenosi fanów za kulisy i w sam środek akcji koło w koło, pokazując emocje związane z wyścigami King of the Baggers i dając wgląd w ogromny wysiłek, jaki wkładają zawodnicy i zespoły wyścigowe, aby osiągnąć zwycięstwo. Ten sześcioodcinkowy serial będzie emitowany epizodycznie, a każdy nowy odcinek będzie pojawiał się co tydzień, począwszy od piątku 5 kwietnia (godz. 17:00 czasu polskiego) w aplikacji Harley-Davidson (dla zarejestrowanych użytkowników), a następnie będzie dostępny na kanale YouTube od wtorku 9 kwietnia od godz. 2:00 czasu polskiego.

Push the Limit: Harley-Davidson Racing Season 2 przedstawia wybranych kierowców ścigających się w serii wyścigów King of the Baggers w sezonie 2023, w tym najbardziej utytułowanego kierowcę w historii MotoAmerica King of the Baggers, zawodnika fabrycznego zespołu Harley- Davidson Kyle’a Wymana, który wygrał 7 wyścigów w sezonie King of the Baggers 2023 i zajął trzecie miejsce w całym cyklu. Od początku zawodów King of the Baggers w 2021 roku Wyman wygrał 14 z 26 wyścigów i zdobył mistrzostwo w 2021 r. W filmach pojawiają się także inni zawodnicy King of the Baggers, w tym obrońca tytułu z 2023 roku Hayden Gillim, a także kierowcy wyścigowi James Rispoli, Travis Wyman, Cory West, Jake Lewis, Patricia Fernandez-West, Frankie Garcia i inni.

Najważniejsze informacje:

  1. Sześcioodcinkowy serial emitowany będzie co tydzień, a pierwszy odcinek pojawi się o godzinie 17:00 w aplikacji Harley-Davidson.
  2. Push the Limit: Harley-Davidson Racing Season 2 to fantastyczny dokument o trudzie wyścigów, adrenalinie i ściganiu w najlepszej postaci.
  3. Kyle Wyman odnosi podwójne zwycięstwo na torze Daytona International Speedway na Florydzie i tym samym otwiera sezon 2024.

Oficjalny zwiastun Push the Limit: Harley-Davidson Racing Season 2

Cykl wyścigów MotoAmerica Mission King of the Baggers pokazuje ekscytującą rywalizację pomiędzy amerykańskimi motocyklami typu Touring z silnikami V-Twin, specjalnie przygotowywanymi do zawodów i wyposażonymi w owiewkę/szybę przednią oraz kufry. Sezon 2024 został rozszerzony do 18 wyścigów odbywających się w ramach dziewięciu „podwójnych” weekendów organizowanych w połączeniu z MotoAmerica Superbike Series.

Kyle Wyman odnosi podwójne zwycięstwo na torze Daytona International Speedway na Florydzie i otwiera sezon 2024

Zawodnik Harley-Davidson Factory Racing, Kyle Wyman, zdobył podwójne zwycięstwo na torze Daytona, wygrywając dwa pierwsze wyścigi sezonu 2024 MotoAmerica Mission King of the Baggers, natomiast James Rispoli zajął dwukrotnie trzecie miejsce. Obaj zawodnicy jechali na nowych, przygotowanych do wyścigów motocyklach Road Glide z roku 2024.

W pierwszym piątkowym wyścigu King of the Baggers 17 motocykli wyścigowych przekroczyło prędkość 185 mil na godzinę na owalnej części 3,52-milowego toru Daytona International Speedway. Wyman i Rispoli byli częścią czteroosobowej grupy, która walczyła o prowadzenie przez cały wyścig i rozpoczęła ostatnie z sześciu okrążeń z różnicą mniejszą niż jedna sekunda. Wyman przez cały wyścig szybko pokonywał prostą szykanę, a na ostatnim okrążeniu mocno wyszedł z ostatniego zakrętu i wyprzedził zawodnika Factory Indian, Troya Herfossa, obejmując prowadzenie na ostatniej sekcji. Wyman miał wystarczająco dużo rozpędu, aby utrzymać Herfossa i Rispoliego na mecie z przewagą 0,018 sekundy nad Herfossem i 0,137 sekundy nad Rispolim.

W drugim wyścigu King of the Baggers Wyman, Rispoli, Herfoss, Gillim i fabryczny zawodnik Indian Tyler O’Hara oderwali się od stawki na początku wyścigu i wymieniali się pozycjami na każdym okrążeniu. Na ostatnim okrążeniu Herfoss wyprzedził Wymana na ostatnim odcinku, ale zahamował za późno i przestrzelił wejście do szykany, dając Wymanowi szansę na odbicie, który ponownie mocno wjechał na ostatnią sekcję owalu, ale nadal był w stanie wyprzedzić Herfossa na mecie o 0,137 sekundy. Rispoli ukończył wyścig na trzeciej pozycji tracąc do lidera 1,518 sekundy.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

W sezonie 2024 zespół Harley-Davidson Factory Race Team jest sponsorowany przez Mission Foods, Rockford Fosgate, Brembo, Öhlins, Protolabs, SYN3 oraz Screamin’ Eagle Performance Parts and Accessories.

Kalendarz wyścigów 2024 MotoAmerica Mission King Of The Baggers (dwa wyścigi w każdy weekend):

  • 12-13 kwietnia: Circuit of The Americas – Austin, Texas (Red Bull Grand Prix of The Americas)
  • 19-21 kwietnia: Michelin Raceway Road Atlanta – Braselton, Ga.
  • 31 maja – 2 czerwca: Road America – Elkhart Lake, Wis.
  • 14-16 czerwca: Brainerd International Raceway – Brainerd, Minn.
  • 12-14 lipca: WeatherTech Raceway Laguna Seca – Monterey, Calif.
  • 16-18 sierpnia: Mid-Ohio Sports Car Course – Lexington, Ohio
  • 13-15 września: Circuit of the Americas – Austin, Texas
  • 27-29 września: New Jersey Motorsports Park – Millville, N.J.

Wiktor Seredyński

Od małego oglądał się za motocyklami do tego stopnia, że kilkukrotnie nabił sobie guza na głowie na przydrożnej lampie. Fan dalekich podróży, garażowego majsterkowania, ale także wyścigowej jazdy na torze. Wszystkie rzeczy związane z motocyklami odbywają się oczywiście w akompaniamencie Dire Straits. Podróż i jazda jest celem, a motocykle sposobem na spełnione życie.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button