- Umów się na jazdę testową Africą Twin i Africą Twin Adventure Sports
- Motocykle testowe dostępne są już u dealerów
- Zapisz się poprzez specjalnie przygotowany formularz
Pełnia sezonu zbliża się wielkimi krokami, więc przed wami najlepszy moment na przetestowanie i zakup nowego motocykla na 2024 rok. Honda zaprasza motocyklistów do sieci swoich autoryzowanych dealerów na jazdy testowe modelami Africa Twin oraz Africa Twin Adventure Sports.
Obie „Afryki” w wersji na rok 2024 zostały zmodyfikowane, a ich role zostały wyraźnie podzielone. Widać to zresztą gołym okiem, ponieważ Africa Twin Adventure Sports otrzymała 19-calowe koło z przodu, z nieco szerszą oponą oraz skróconym skokiem zawieszenia, dzięki czemu będzie jeszcze lepiej spisywać się w dalekich podróżach po asfalcie. Podstawowa wersja modelu Africa Twin jest zdecydowanie bardziej zorientowana na osiągi w terenie. Zachowała ona 21-calowe przednie koło i otrzymała bezdętkowe opony Metzler Karoo Street w standardzie. Dzięki dwóm diametralnie różnym wersjom teraz wszyscy fani modeli Africa Twin mogą samodzielnie wybrać czy zdecydowanie bardziej wolą nakręcać kilometry po asfaltowych drogach czy przemierzając szutrowe szlaki w terenie.
Jeżeli jednak sami nie podjęliście jeszcze decyzji, a z ogromną niecierpliwością czekaliście na pierwsze testowe egzemplarze w salonach to mamy dla was fantastyczną wiadomość – właśnie ruszyły zapisy na jazdy próbne. W celu umówienia się można skorzystać z formularza dostępnego TUTAJ.
Najważniejsze informacje:
- Africa Twin wyraźnie podzielona.
- Testowe egzemplarze Africa Twin i Africa Twin Adventure Sports dostępne są już u dealerów.
- Nie trać czasu – zapisz się na jazdę testową już dziś!
Przeczytaj również:
W obu przypadkach maszyny są bardziej żwawe w zakresie niskich i średnich obrotów, zyskały praktyczne rozwiązania, takie jak np. 5-stopniowa regulacja wysokości szyby, a także modyfikacje stylistycznie. Dostępne są w opcji z elektronicznym zawieszeniem Showa EERA™ oraz zarówno z manualną, jak i dwusprzęgłową skrzynią biegów DCT z udoskonalonym systemem sterowania. Aby w pełni wykorzystać zmodyfikowane osiągi silnika, redukuje on biegi wcześniej niż dotychczas, a ponadto korzysta z ulepszonego algorytmu wykrywania zakrętów i oferuje teraz bardziej naturalne wrażenia przy ruszaniu oraz zmianie biegów z pierwszego na drugi. Poprawia to wyczucie motocykla i precyzję informacji zwrotnych docierających do kierowcy.
W ubiegłym roku „Afryki” były najlepiej sprzedającymi się motocyklami Hondy, a 49% właścicieli podstawowej wersji modelu i aż 71% właścicieli wersji Adventure Sports wybrało opcję z przekładnią DCT.
Dwa tygodnie temu wysłałem prośbę o jazdę testową, poprosiłem o ofertę na motocykl bezpośrednio u dealera i nie dostałem żadnej odpowiedzi. W tym samym czasie zrobiłem jazdę BMW ADV o dostałem ofertę na sprzedaż motocykla BMW. W jaki sposób mam kupić Hondę ?