Aktualnie czytasz:
Co skacze lepiej? Supermoto czy motocykl typu custom?
0

Motocykl supermoto to tak naprawdę lekki endurak stojący na szosowych, siedemnastocalowych kołach. Takie motocykle potrafią latać na gumie, sypać długie stoppie i wysoko skakać. A co potrafi stary klasyczny custom? Więcej niż myślicie…

Lekkie supermoto i skok nad siedmioma luźno obok siebie postawionymi motocyklami? Na parkingu przed supermarketem? To jest coś, co naprawdę warto zobaczyć. Swoją drogą to chłopaki z tej ekipy mocno sobie ufają. Nie wiem czy zaryzykowałbym postawienie swojego motocykla w tym szeregu.

Dobra, to jest jedna część wyczynu, ale powiedzcie mi, co trzeba mieć w głowie, żeby próbować skakać starą customową japonią? Macie pomysł, co w wyniku lądowania odpadło z tego dzielnego motocykla?

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%