Co skacze lepiej? Supermoto czy motocykl typu custom?

Motocykl supermoto to tak naprawdę lekki endurak stojący na szosowych, siedemnastocalowych kołach. Takie motocykle potrafią latać na gumie, sypać długie stoppie i wysoko skakać. A co potrafi stary klasyczny custom? Więcej niż myślicie...

Lekkie supermoto i skok nad siedmioma luźno obok siebie postawionymi motocyklami? Na parkingu przed supermarketem? To jest coś, co naprawdę warto zobaczyć. Swoją drogą to chłopaki z tej ekipy mocno sobie ufają. Nie wiem czy zaryzykowałbym postawienie swojego motocykla w tym szeregu.

Dobra, to jest jedna część wyczynu, ale powiedzcie mi, co trzeba mieć w głowie, żeby próbować skakać starą customową japonią? Macie pomysł, co w wyniku lądowania odpadło z tego dzielnego motocykla?

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Michał Brzozowski

Motocyklami jeżdżę od 2000 roku. Choć przez lata pojawiały się kolejne pasje i zainteresowania, to jednak jednoślady z silnikiem zawsze opierały się nowościom i w moim sercu do tej pory mają pierwszeństwo. Obecnie reprezentuję barwy Szybkiej Turystyki (CBR1100XX) na zmianę z Supermoto i Enduro (DRZ450E SM).

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button