Co skacze lepiej? Supermoto czy motocykl typu custom?

Motocykl supermoto to tak naprawdę lekki endurak stojący na szosowych, siedemnastocalowych kołach. Takie motocykle potrafią latać na gumie, sypać długie stoppie i wysoko skakać. A co potrafi stary klasyczny custom? Więcej niż myślicie...

Lekkie supermoto i skok nad siedmioma luźno obok siebie postawionymi motocyklami? Na parkingu przed supermarketem? To jest coś, co naprawdę warto zobaczyć. Swoją drogą to chłopaki z tej ekipy mocno sobie ufają. Nie wiem czy zaryzykowałbym postawienie swojego motocykla w tym szeregu.

Dobra, to jest jedna część wyczynu, ale powiedzcie mi, co trzeba mieć w głowie, żeby próbować skakać starą customową japonią? Macie pomysł, co w wyniku lądowania odpadło z tego dzielnego motocykla?

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button