125 ccm
Aktualnie czytasz:
Bonus: 27 minut jazdy do domu na Yamaha YZF-R125 ABS 2016 #37 Szybcy i Wolni Vlog
7

Dzień przed rozstaniem z Yamaha YZF-R125 postanowiłem przygotować dla Was bonusowy materiał. Bez cięć, bez zbędnych dodatków. Wyłącznie 27 minut samej jazdy na tej maszynie. Zobacz koniecznie.

To dodatek do tradycyjnego testu YZF-R125, który mogliście zobaczyć jeszcze przed weekendem w Jednoślad.pl. Podczas jazdy poruszam zagadnienia techniczne dotyczące tej maszyny. Sprawdzam osiągi na poszczególnych biegach, prędkość maksymalną, a nawet spalanie na tym dość nietypowym, trzydziestokilometrowym odcinku. Na mojej drodze do domu możecie spotkać typowe miejskie arterie, jak również fragmenty dróg ekspresowych oraz krajowych.

Nocna Warszawa daje możliwość skupić się wyłącznie na jeździe i wrażeniach z obcowania z Yamaha YZF-R125 ABS 2016. Mam nadzieję, że tego typu, dłuższy materiał przypadnie Wam do gustu. Czekam na Wasze komentarze i opinie!

 
Czytaj
REKLAMA

Planujesz wakacje na motocyklu? Dominar 400 gwarantuje nieograniczoną przyjemność z jazdy.

Skorzystaj z oferty na zakup pakietu turystycznego w promocyjnej cenie 1999zł

 
Czytaj
REKLAMA

SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 36 zł

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe Wombat
    13 czerwca 2016 at 00:29

    fajnie. w ruchu. widać jak jedzie , co może.. itd

  • Zdjęcie profilowe anonim
    12 czerwca 2016 at 23:30

    Fajny materiał. Trochę wkurza niezważanie przez Kierownika na sygnalizowane wcześniej odcięcie, ale… co kto lubi 🙂
    Co do osiągów, spalanie imponujące, ale prędkość maksymalna… hmmm.
    Że porównam do znanego mi hyosunga gt125: moc podobna, ale masa niższa, owiewki, wtrysk, wąskie opony, superwydech, 6 biegów – generalnie to nowoczesność VS skansen (hyo goły, ciężki, szerokie kapcie, gaźniki dwa, biegów tylko 5). Efekt? Prędkość identyczna, ale spalanie faktycznie 2 do 4. Aż jestem ciekaw porównania z hyo gt125r, bo te chyba miały wtrysk paliwa…

  • Zdjęcie profilowe paci
    13 czerwca 2016 at 06:26

    Fajna popierdółka a jak z wygodą [pozycją przy twoich gabarytach?

  • Zdjęcie profilowe anonim
    13 czerwca 2016 at 11:56

    Ja się poważnie zastanawiam nad wygodą na motocyklach, skoro mam tylko 170cm, miałem jedną z największych 125 (hyo), pozycja lekko pochylona – prawie wyprostowana i jeździłem z podkulonymi kulasami… Ciężko polecić komuś, kto pisze, że ma 195 cm wzrostu…
    Sym to samo, miejsce jest, ale żebym się mógł jakoś rozwalić niemożebnie… hmmm. Jak oprę stopy na górnej półce (wyprostowane nogi), to zapieram się o oparcie (cofnięte na maksa). A ktoś wyższy…? Hmmm… 🙂

  • Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    13 czerwca 2016 at 13:45

    Nie jest to pozycja moich marzeń paci, ale nie narzekałem zbytnio.

  • Zdjęcie profilowe paci
    13 czerwca 2016 at 18:13

    I o to mi chodziło że przy każdym teście powinno być powiedzne nie dla niskie lub wysokiej osoby,czy pozycja pochylona i opierasz się na rękach itd bo o to zazwyczaj pytają,w przypadku łysego krdupla czy sięgnie do ziemi:D:D:D

  • Zdjęcie profilowe anonim
    13 czerwca 2016 at 18:19

    Sięgnie, sięgnie… jak spadnie. Jak ulęgałka. I klaps… klops znaczy 🙂