BMW R nineT Urban G/S: Dane techniczne, cena i opinie

To motocykl, który z pewnością będzie cieszyć oko właściciela oraz gapiów. Piękny motocykl o sporej mocy pod siodłem – 110 KM. Design nineT Urban G/S to połączenie klasyki z nowoczesnymi akcentami i zamontowanymi innowacyjnymi technologiami, które wpływają na komfort i bezpieczeństwo podróżowania.

Model od BMW spełnie wszelkie aktualne normy emocji spalin Euro4, posiada silnik o pojemności 1170 cm3. W standardowym wyposażeniu tego motocykla znalazł się układ ABS, a także układ kontroli stabilności ASC. Wyprostowana pozycja za kierownicą wpływa na jakość prowadzenia nineT Urban.

  • Silnik
  • Typ Chłodzony powietrzem/cieczą silnik o przeciwległych cylindrach („bokser”) z dwoma wałkami rozrządu i czterema zaworami o promieniowym ustawieniu na cylinder, centralny wałek wyrównoważający
  • Średnica x skok tłoka 101 mm x 73 mm
  • Pojemność skokowa 1170 cm3
  • Moc znamionowa 110 KM (81 kW) przy 7750 obr./min.
  • Maksymalny moment obrotowy 116 Nm przy 6000 obr./min.
  • Stopień sprężania 12,0 : 1
  • Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk w dolocie / cyfrowe sterowanie silnikiem z odcięciem przy nadmiernych obrotach, podwójne świece zapłonowe
  • Kontrola emisji Sterowany trójdrożny reaktor katalityczny, normy emisji spalin EU-4
  • Osiągi / zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,3 litra
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95-98 RON (moc znamionowa dla benzyny o RON 98)
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator trójfazowy, o mocy 720 W
  • Akumulator 12 V / 14 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Suche jednotarczowe, sterowane hydraulicznie
  • Skrzynia biegów Sześciobiegowa z załączaniem kłowym i wielowypustami śrubowymi
  • Przeniesienie napędu Wał napędowy
  • Podwozie / hamulce
  • Rama trójczęściowa koncepcja ramy z ramą przednią i dwuczęściową ramą tylną oraz silnikiem i skrzynią biegów stanowiącymi element nośny. Możliwość demontażu zespołu ramy tylnej przy jednoosobowej jeździe
  • Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, golenie stałe o średnicy 43 mm
  • Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Odlewany jednostronny aluminiowy wahacz tylnego zawieszenia BMW Paralever, centralny amortyzator sprężynowy, z pełną regulacją naprężenia sprężyny za pomocą klucza hakowego, regulowane tłumienie w fazie odbicia
  • Skok przedniego/tylnego koła 125 mm / 140 mm
  • Rozstaw osi 1527 mm
  • Wyprzedzenie przedniego koła 110,6 mm
  • Kąt główki ramy 61,5°
  • Koła Koła odlewane
  • Obręcz przedniego koła 3,00 x 19″
  • Obręcz tylnego koła 4,50 x 17″
  • Opona przednia 120/70 R 19
  • Opona tylna 170/60 R 17
  • Hamulec przedni Tarczowy z dwoma tarczami, średnica 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
  • Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 265 mm, zacisk pływający dwutłoczkowy
  • Układ ABS BMW Motorrad ABS
  • Wymiary / masy
  • Długość 2175 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 870 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1330 mm
  • Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 850 mm
  • Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1890 mm
  • Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa 1) 221 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
  • Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 209 kg
  • Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 17 dm3
  • Rezerwa ok. 3,5 dm3

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Generator endorfin. Na dodatek silnie uzależnia. W mieście spala jakieś 7.5l/100km, co przy pojemności baku 17l (po spaleniu 14 litrów dowiesz się, że masz szukać stacji) nie czyni z niego długodystabsowca. Poza tym jadąc cały pęd powietrza bierzesz na klatę – miej to na uwadze planując dłuższy wyjazd.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button