To motocykl, który z pewnością będzie cieszyć oko właściciela oraz gapiów. Piękny motocykl o sporej mocy pod siodłem – 110 KM. Design nineT Urban G/S to połączenie klasyki z nowoczesnymi akcentami i zamontowanymi innowacyjnymi technologiami, które wpływają na komfort i bezpieczeństwo podróżowania.
Model od BMW spełnie wszelkie aktualne normy emocji spalin Euro4, posiada silnik o pojemności 1170 cm3. W standardowym wyposażeniu tego motocykla znalazł się układ ABS, a także układ kontroli stabilności ASC. Wyprostowana pozycja za kierownicą wpływa na jakość prowadzenia nineT Urban.
- Silnik
- Typ Chłodzony powietrzem/cieczą silnik o przeciwległych cylindrach („bokser”) z dwoma wałkami rozrządu i czterema zaworami o promieniowym ustawieniu na cylinder, centralny wałek wyrównoważający
- Średnica x skok tłoka 101 mm x 73 mm
- Pojemność skokowa 1170 cm3
- Moc znamionowa 110 KM (81 kW) przy 7750 obr./min.
- Maksymalny moment obrotowy 116 Nm przy 6000 obr./min.
- Stopień sprężania 12,0 : 1
- Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk w dolocie / cyfrowe sterowanie silnikiem z odcięciem przy nadmiernych obrotach, podwójne świece zapłonowe
- Kontrola emisji Sterowany trójdrożny reaktor katalityczny, normy emisji spalin EU-4
- Osiągi / zużycie paliwa
- Prędkość maksymalna ponad 200 km/h
- Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,3 litra
- Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95-98 RON (moc znamionowa dla benzyny o RON 98)
- Instalacja elektryczna
- Alternator trójfazowy, o mocy 720 W
- Akumulator 12 V / 14 Ah, bezobsługowy
- Przeniesienie napędu
- Sprzęgło Suche jednotarczowe, sterowane hydraulicznie
- Skrzynia biegów Sześciobiegowa z załączaniem kłowym i wielowypustami śrubowymi
- Przeniesienie napędu Wał napędowy
- Podwozie / hamulce
- Rama trójczęściowa koncepcja ramy z ramą przednią i dwuczęściową ramą tylną oraz silnikiem i skrzynią biegów stanowiącymi element nośny. Możliwość demontażu zespołu ramy tylnej przy jednoosobowej jeździe
- Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, golenie stałe o średnicy 43 mm
- Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Odlewany jednostronny aluminiowy wahacz tylnego zawieszenia BMW Paralever, centralny amortyzator sprężynowy, z pełną regulacją naprężenia sprężyny za pomocą klucza hakowego, regulowane tłumienie w fazie odbicia
- Skok przedniego/tylnego koła 125 mm / 140 mm
- Rozstaw osi 1527 mm
- Wyprzedzenie przedniego koła 110,6 mm
- Kąt główki ramy 61,5°
- Koła Koła odlewane
- Obręcz przedniego koła 3,00 x 19″
- Obręcz tylnego koła 4,50 x 17″
- Opona przednia 120/70 R 19
- Opona tylna 170/60 R 17
- Hamulec przedni Tarczowy z dwoma tarczami, średnica 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
- Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 265 mm, zacisk pływający dwutłoczkowy
- Układ ABS BMW Motorrad ABS
- Wymiary / masy
- Długość 2175 mm
- Szerokość (z lusterkami) 870 mm
- Wysokość (bez lusterek) 1330 mm
- Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 850 mm
- Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1890 mm
- Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa 1) 221 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
- Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 209 kg
- Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 17 dm3
- Rezerwa ok. 3,5 dm3
Generator endorfin. Na dodatek silnie uzależnia. W mieście spala jakieś 7.5l/100km, co przy pojemności baku 17l (po spaleniu 14 litrów dowiesz się, że masz szukać stacji) nie czyni z niego długodystabsowca. Poza tym jadąc cały pęd powietrza bierzesz na klatę – miej to na uwadze planując dłuższy wyjazd.