Aktualnie czytasz:
BMW R nineT Urban G/S: Dane techniczne, cena i opinie
1

To motocykl, który z pewnością będzie cieszyć oko właściciela oraz gapiów. Piękny motocykl o sporej mocy pod siodłem – 110 KM. Design nineT Urban G/S to połączenie klasyki z nowoczesnymi akcentami i zamontowanymi innowacyjnymi technologiami, które wpływają na komfort i bezpieczeństwo podróżowania.

Model od BMW spełnie wszelkie aktualne normy emocji spalin Euro4, posiada silnik o pojemności 1170 cm3. W standardowym wyposażeniu tego motocykla znalazł się układ ABS, a także układ kontroli stabilności ASC. Wyprostowana pozycja za kierownicą wpływa na jakość prowadzenia nineT Urban.

 
Czytaj
REKLAMA

Prezenty od Junaka

Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony powietrzem/cieczą silnik o przeciwległych cylindrach („bokser”) z dwoma wałkami rozrządu i czterema zaworami o promieniowym ustawieniu na cylinder, centralny wałek wyrównoważający
Średnica x skok tłoka 101 mm x 73 mm
Pojemność skokowa 1170 cm3
Moc znamionowa 110 KM (81 kW) przy 7750 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 116 Nm przy 6000 obr./min.
Stopień sprężania 12,0 : 1
Sterowanie składem mieszanki/zarządzanie pracą silnika Elektroniczny wtrysk w dolocie / cyfrowe sterowanie silnikiem z odcięciem przy nadmiernych obrotach, podwójne świece zapłonowe
Kontrola emisji Sterowany trójdrożny reaktor katalityczny, normy emisji spalin EU-4
Osiągi / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,3 litra
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95-98 RON (moc znamionowa dla benzyny o RON 98)
Instalacja elektryczna
Alternator trójfazowy, o mocy 720 W
Akumulator 12 V / 14 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Suche jednotarczowe, sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z załączaniem kłowym i wielowypustami śrubowymi
Przeniesienie napędu Wał napędowy
Podwozie / hamulce
Rama trójczęściowa koncepcja ramy z ramą przednią i dwuczęściową ramą tylną oraz silnikiem i skrzynią biegów stanowiącymi element nośny. Możliwość demontażu zespołu ramy tylnej przy jednoosobowej jeździe
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, golenie stałe o średnicy 43 mm
Mocowanie/zawieszenie tylnego koła Odlewany jednostronny aluminiowy wahacz tylnego zawieszenia BMW Paralever, centralny amortyzator sprężynowy, z pełną regulacją naprężenia sprężyny za pomocą klucza hakowego, regulowane tłumienie w fazie odbicia
Skok przedniego/tylnego koła 125 mm / 140 mm
Rozstaw osi 1527 mm
Wyprzedzenie przedniego koła 110,6 mm
Kąt główki ramy 61,5°
Koła Koła odlewane
Obręcz przedniego koła 3,00 x 19″
Obręcz tylnego koła 4,50 x 17″
Opona przednia 120/70 R 19
Opona tylna 170/60 R 17
Hamulec przedni Tarczowy z dwoma tarczami, średnica 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 265 mm, zacisk pływający dwutłoczkowy
Układ ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary / masy
Długość 2175 mm
Szerokość (z lusterkami) 870 mm
Wysokość (bez lusterek) 1330 mm
Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 850 mm
Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1890 mm
Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa 1) 221 kg
Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 209 kg
Użyteczna pojemność zbiornika paliwa 17 dm3
Rezerwa ok. 3,5 dm3

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
5 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
1 Komentarze
  • Mateusz
    4 sierpnia 2018 at 16:51
    Plusy

    +Silnik. Zakochasz się w nim od pierwszego odpalenia
    +Fantastycznie buja się na bok kiedy go przegazujesz
    +Fabryczny wydech na prawdę daje radę
    +Hamulce robią co do nich należy bardzo precyzyjnie i skutecznie
    +Wygląd. Na ulicy każdy się obejrzy
    +Lusterka, w których coś widać

    Minusy

    - Siedzenie. Im dalej jedziesz, tym bardziej rozumiesz dlaczego
    - Brak wskaźnika poziomu paliwa
    - Brak wyświetlacza zajętego biegu. Tym bardziej, że jest miejsce na wyświetlaczu na taki dodatek
    -Owiewka wygląda stylowo i na tym jej rola się kończy.
    -Chcąc złożyć się w zakręt musisz dobitnie dać znać maszynie kolanem
    - Nie zapakujesz się z trzyosobową rodziną i psem na wakacje. (Tylko, czy aby na pewno tego oczekujesz od takiego motocykla?)

    Generator endorfin. Na dodatek silnie uzależnia. W mieście spala jakieś 7.5l/100km, co przy pojemności baku 17l (po spaleniu 14 litrów dowiesz się, że masz szukać stacji) nie czyni z niego długodystabsowca. Poza tym jadąc cały pęd powietrza bierzesz na klatę – miej to na uwadze planując dłuższy wyjazd.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości