Aktualnie czytasz:
BMW C EVOLUTION: Dane techniczne, cena i opinie
0

BMW C Evolution to maksi skuter o bardzo innowacyjnym wyglądzie i zastosowaniu. W tym modelu zrezygnowano z silnika spalinowego na rzecz bardziej nowoczesnego rozwiązania jakim jest napęd elektryczny. C Evolution może pochwalić się sporym zasięgiem wynoszącym 160 km.

Mocą jaką dysponuje C Evolution to 26 KM, które umożliwią rozpędzenie tej maszyny do prędkości maksymalnej, czyli 129 km/h. Jak na przykładowego mieszczucha jest on całkiem dynamiczny. Rozpędzenie tego maxiskutera do 100 km/h zajmie Ci 6,8 sekundy.

 
Czytaj
REKLAMA

PRZESIĄDŹ SIĘ NA MIEJSKĄ 125!


Odbierz pakiet akcesoriów o wartości 400 zł i ruszaj w miasto.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj silnika Układ napędowy zintegrowany w wahaczu z alternatorem chłodzonym cieczą; silnik z trwałym wzbudzeniem z magnesami powierzchniowymi, wirnik wewnętrzny
Moc znamionowa 19 kW (26 KM)
Moc maksymalna 35 kW (48 KM) przy 4650 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 72 Nm w zakresie od 0 do 4650 obr./min.
Osiągi / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna 129 km/h (ograniczona elektronicznie)
Przyspieszenie 0-50 km/h ok. 2,8 sekundy
Przyspieszenie 0-100 km/h ok. 6,8 sekundy
Zasięg 160 km
Odzysk energii automatyczne odzyskiwanie energii podczas toczenia się bez napędu i hamowania
Instalacja elektryczna
Akumulator Chłodzony powietrzem akumulator litowo-jonowy wysokiego napięcia
Napięcie akumulatora 133 V (znamionowe)
Moc przy ładowaniu 3 kW, wbudowana ładowarka z wentylatorem wspomagającym
Ładowanie Pokładowa ładowarka z gniazdem typu 1, przewód ładowania wyposażony we wtyczkę krajową
Czas ładowania napięciem 220 V / 12 A (standard) ok. 4 godz. 30 min. do 100%, naładowanie w 80% w ciągu 3 godz. 50 min.
Czas ładowania napięciem 220 V / 16 A (przewód Typ 3) ok. 4 godz. 10 min. do 100%, naładowanie w 80% w ciągu 3 godz. 30 min.
Akumulator pomocniczy 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
Alternator Przetwornica DC/DC wbudowana w ładowarkę akumulatora, moc znamionowa 475 W
Przeniesienie napędu
Napęd Układ napędowy wbudowany w wahacz, przeniesienie na tylną oś paskiem zębatym z pierścieniowym kołem zębatym
Rama / hamulce
Rama Hybrydowa konstrukcja z odlewaną z aluminium obudową akumulatorów stanowiącą element nośny, przykręcaną przednią częścią z rur stalowych oraz ramą tylną
Mocowanie / zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down z goleniami Ø40 mm
Mocowanie / zawieszenie tylnego koła wahacz jednostronny z bezpośrednio zamocowanym amortyzatorem sprężynowym, ręczna regulacja naprężenia wstępnego z 7 ustawieniami
Skok przedniego/tylnego koła 120 mm / 115 mm
Rozstaw osi 1610 mm
Wyprzedzenie przedniego koła 95 mm
Kąt główki ramy 65,9°
Koła Odlewane aluminiowe koła
Obręcz przedniego koła 3,50 x 15"
Obręcz tylnego koła 4,50 x 15"
Opona przednia 120/70 R 15
Opona tylna 160/60 R 15
Hamulec przedni Tarczowy z dwoma tarczami, średnica 270 mm, zacisk pływający dwutłoczkowy
Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 270 mm, zacisk pływający dwutłoczkowy
Układ ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary / masy
Długość 2190 mm
Szerokość (z lusterkami) 947 mm
Wysokość (bez lusterek) 1255 mm
Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 765 mm (opcjonalne siedzenie komfortowe - 785 mm)
Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1745 mm (opcjonalne siedzenie komfortowe - 1770 mm)
Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa 1) 275 kg
Dopuszczalna masa całkowita 445 kg
Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 170 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
12 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości