BMW C EVOLUTION: Dane techniczne, cena i opinie

BMW C Evolution to maksi skuter o bardzo innowacyjnym wyglądzie i zastosowaniu. W tym modelu zrezygnowano z silnika spalinowego na rzecz bardziej nowoczesnego rozwiązania jakim jest napęd elektryczny. C Evolution może pochwalić się sporym zasięgiem wynoszącym 160 km.

Mocą jaką dysponuje C Evolution to 26 KM, które umożliwią rozpędzenie tej maszyny do prędkości maksymalnej, czyli 129 km/h. Jak na przykładowego mieszczucha jest on całkiem dynamiczny. Rozpędzenie tego maxiskutera do 100 km/h zajmie Ci 6,8 sekundy.

  • Silnik
  • Rodzaj silnika Układ napędowy zintegrowany w wahaczu z alternatorem chłodzonym cieczą; silnik z trwałym wzbudzeniem z magnesami powierzchniowymi, wirnik wewnętrzny
  • Moc znamionowa 19 kW (26 KM)
  • Moc maksymalna 35 kW (48 KM) przy 4650 obr./min.
  • Maksymalny moment obrotowy 72 Nm w zakresie od 0 do 4650 obr./min.
  • Osiągi / zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna 129 km/h (ograniczona elektronicznie)
  • Przyspieszenie 0-50 km/h ok. 2,8 sekundy
  • Przyspieszenie 0-100 km/h ok. 6,8 sekundy
  • Zasięg 160 km
  • Odzysk energii automatyczne odzyskiwanie energii podczas toczenia się bez napędu i hamowania
  • Instalacja elektryczna
  • Akumulator Chłodzony powietrzem akumulator litowo-jonowy wysokiego napięcia
  • Napięcie akumulatora 133 V (znamionowe)
  • Moc przy ładowaniu 3 kW, wbudowana ładowarka z wentylatorem wspomagającym
  • Ładowanie Pokładowa ładowarka z gniazdem typu 1, przewód ładowania wyposażony we wtyczkę krajową
  • Czas ładowania napięciem 220 V / 12 A (standard) ok. 4 godz. 30 min. do 100%, naładowanie w 80% w ciągu 3 godz. 50 min.
  • Czas ładowania napięciem 220 V / 16 A (przewód Typ 3) ok. 4 godz. 10 min. do 100%, naładowanie w 80% w ciągu 3 godz. 30 min.
  • Akumulator pomocniczy 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
  • Alternator Przetwornica DC/DC wbudowana w ładowarkę akumulatora, moc znamionowa 475 W
  • Przeniesienie napędu
  • Napęd Układ napędowy wbudowany w wahacz, przeniesienie na tylną oś paskiem zębatym z pierścieniowym kołem zębatym
  • Rama / hamulce
  • Rama Hybrydowa konstrukcja z odlewaną z aluminium obudową akumulatorów stanowiącą element nośny, przykręcaną przednią częścią z rur stalowych oraz ramą tylną
  • Mocowanie / zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down z goleniami Ø40 mm
  • Mocowanie / zawieszenie tylnego koła wahacz jednostronny z bezpośrednio zamocowanym amortyzatorem sprężynowym, ręczna regulacja naprężenia wstępnego z 7 ustawieniami
  • Skok przedniego/tylnego koła 120 mm / 115 mm
  • Rozstaw osi 1610 mm
  • Wyprzedzenie przedniego koła 95 mm
  • Kąt główki ramy 65,9°
  • Koła Odlewane aluminiowe koła
  • Obręcz przedniego koła 3,50 x 15"
  • Obręcz tylnego koła 4,50 x 15"
  • Opona przednia 120/70 R 15
  • Opona tylna 160/60 R 15
  • Hamulec przedni Tarczowy z dwoma tarczami, średnica 270 mm, zacisk pływający dwutłoczkowy
  • Hamulec tylny Tarczowy z jedną tarczą, średnica 270 mm, zacisk pływający dwutłoczkowy
  • Układ ABS BMW Motorrad ABS
  • Wymiary / masy
  • Długość 2190 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 947 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1255 mm
  • Wysokość siedzenia, motocykl nieobciążony 765 mm (opcjonalne siedzenie komfortowe - 785 mm)
  • Długość wewnętrznego łuku nóg, motocykl nieobciążony 1745 mm (opcjonalne siedzenie komfortowe - 1770 mm)
  • Masa motocykla w stanie gotowym do jazdy z pełnym zbiornikiem paliwa 1) 275 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 445 kg
  • Ładowność (z wyposażeniem standardowym) 170 kg

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button