Aktualnie czytasz:
BMW R 1200 RT: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

O BMW R 1200 RT moglibyśmy się rozpisywać godzinami, jednak lepszym rozwiązaniem będzie streszczenie w kilku najważniejszych słowach określających tego potwora: genialny i niezawodny turystyk. I tyle by wystarczyło. Motocykl ten pochwalić się może lekkim prowadzeniem, pomimo że wcale na takiego nie wygląda. To maszyna stworzona z myślą o dalekich podróżach.

Silnik RT wyposażony w silnik chłodzony zarówno powietrzem, jak i wodą. Bokser o jeszcze większym momencie obrotowym i dostępnymi 125 KM pod ręką. Zachowuje on stabilność na każdym podłożu, a wpływ na to ma z pewnością elektroniczne zawieszenie ASC. Komputer pokładowy PRO i sprawdzone podgrzewane manetki dopełniają podstawowe wyposażenie.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12,5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej
Kontrola emisji spalin katalizator trójdrożny z obiegiem zamkniętym, norma emisji spalin Euro 4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,96 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95 (LO)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 540 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/16 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem śrubowym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD (WAD (tłumienie związane z podróżą), płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 120 mm / 136 mm
Rozstaw kół 1485 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 116 mm
Kąt nachylenia główki ramy 63,6°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 5,50 x 17″
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 180/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS BMW Motorrad Integral ABS (półzintegrowany)
Wymiary/masy
Długość 2222 mm
Szerokość (z lusterkami) 982,8 mm (z kuframi: 984.5 mm)
Wysokość (bez lusterek) 1415,6 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 805 / 825 mm (siedzenie wysokie*: 830 / 850 mm; siedzenie niskie*: 760 / 780 mm) *WD
Długość łuku krokowego na pusto 810 / 1850 mm (siedzenie wysokie*: 1875 / 1915 mm; siedzenie niskie*: 1740 / 1780 mm) *WD
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 276 kg
Dopuszczalna masa całkowita 495 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 219 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 25 l
Rezerwa paliwa Około 4 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
113 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
52%
Interesujące
18%
heh...
3%
Że co?
12%
Grrrr!
9%
Smutne
6%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości