Yamaha zaproponowała nowy skuter przyjazny dla człowieka i jego miejskiego stylu życia. Duża przednia szyba chroni przed wiatrem, kufer pozwala przewozić niezbędne drobiazgi. Przedni schowek poniżej deski rozdzielczej to idealne miejsce na telefon. Duże koła mają gwarantować komfort, a pozycja za kierownicą ma być jak najbardziej naturalna.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Yamaha Xenter
Yamaha Xenter : Dane techniczne
Zawieszenie przód | Widelec teleskopowy | |
Zawieszenie tył | Wahacz | |
Opona przednia bezdętkowa | 100/80-16″ | |
Opona tylna bezdętkowa | 120/80-16″ | |
Koło przód | 16” | |
Koło tył | 16″ | |
Hamulce przedni | Hydrauliczne jednotarczowe, Ø 267 mm | |
Hamulec tylny | Bębnowe, Ø 150 mm | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 155 cm3 | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, czterosuwowy | |
Moc | 11.6 kW przy 7 500 obr./min | |
Moment obrotowy | 14.8 Nm przy 7 500 obr./min | |
Chłodzenie | Ciecz | |
Smarowanie | Mokra miska olejowa | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Przeniesienie napędu | Bezstopniowe automatyczne CVT | |
Długość (mm) | 1990 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 690 | |
Wysokość (mm) | 1135 | |
Masa bez płynów (kg) | 142 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 8 |