Yamaha Tracer 700 2020: Uniwersalny podróżnik na nowo

Seria dwucylindrowych 700-ek Yamahy ma się bardzo dobrze i obejmuje obecnie 4 modele motocykli. W tym roku do oferty dołączył gruntownie odświeżony Tracer 700, który bardzo zyskał w kwestii walorów wizualnych.

Yamaha Tracer 700 2020 to turystyczno-sportowa propozycja japońskiego producenta w nowej odsłonie. Uniwersalny motocykl doskonale czuje się w mieście, ale jest również świetnym rozwiązaniem, jeśli chodzi o dalsze podróże. Co więcej, podwyższone zawieszenie sprawia, że nie straszna mu będzie większość krawężników i wybojów. Tracer 700 dysponuje 2-cylindrowym silnikiem CP2 o pojemności 689 cm³. Napęd dał się już poznać w wielu modelach Yamahy, począwszy od nakeda MT-07. Obecnie znajduje zastosowanie także w drogowo-off-roadowym modelu Tenere 700. O jego potencjale świadczy fakt, że pomimo dostosowania jednostki do nowych norm homologacyjnych, generowane parametry pozostały bez zmian. Producent podaje, że motocykl spala 4,3 litra na 100 kilometrów. Z doświadczenia wiemy, że ten wynik jest jak najbardziej do osiągnięcia przy spokojniejszej turystycznej jeździe. Nowy Tracer 700 to także zupełnie nowe nadwozie, które wygląda bardzo futurystycznie. Ten motocykl naprawdę może się podobać. Wygoda, dobra dynamika, oszczędność i rzucająca się w oko sylwetka to główne atuty nowego turystyka klasy średniej. Cena Tracera 700 w najnowszej wersji to 35900 złotych.

  • Typ silnika2-cylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy
  • Pojemność 689cm3 Średnica x skok tłoka 80.0 mm x 68.6 mm
  • Stopień sprężania11.5 : 1
  • Moc maksymalna 54,00 kW przy 8750 obr./min
  • Limited power version 35.0kW 7,500 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 68.0Nm (6.93kg-m) @ 6,500 obr./min
  • Układ smarowania Mokra miska olejowa
  • Typ sprzęgła Mokre, wielotarczowe
  • Układ zapłonu TCI
  • Układ rozrusznika Elektryczny
  • Skrzynia biegów Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
  • Napęd końcowy Łańcuch
  • Spalanie 4.3l/100km Emisja CO 2100g/km
  • Układ zasilania Wtrysk paliwa
  • Kąt wyprzedzania główki ramy 24.8º
  • Wyprzedzenie 90mm
  • Układ przedniego zawieszenia Widelec teleskopowy
  • Układ tylnego zawieszenia Wahacz
  • Skok przedniego zawieszenia 130 mm
  • Skok tylnego zawieszenia 142 mm
  • Hamulec przedni Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø282 mm
  • Hamulec tylny Hydrauliczny jednotarczowy, Ø245 mm
  • Opona przednia 120/70 R17 M/C 58W (tubeless) Opona tylna 180/55 R17 M/C 73W (tubeless)
  • Długość całkowita 2140 mm
  • Szerokość całkowita 806 mm
  • Wysokość całkowita 1290 mm
  • Wysokość siodełka 840 mm
  • Rozstaw kół 1460 mm
  • Minimalny prześwit 140 mm
  • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 196 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa 17.0l
  • Pojemność zbiornika oleju 3.0l

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button