Aktualnie czytasz:
Yamaha DT50: Z bliska
2
 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Z pewno艣ci膮 wielu z Was uwa偶a, 偶e enduro 50ccm maj膮 przede wszystkim wygl膮da膰. Nie dziwi臋 si臋, do niedawna sam tak my艣la艂em. Jak si臋 jednak okazuje ma艂e teren贸wki potrafi膮 da膰 ca艂kiem sporo frajdy z jazdy i dosy膰 dzielnie radz膮 sobie z dala od asfaltowych dr贸g. Przyk艂adem niech b臋dzie powy偶sza Yamaha DT50, kt贸ra poza zmienionymi prze艂o偶eniami i za艂o偶onym wydechem Metrakit Thrower jest ca艂kowicie seryjna. Jasne, 偶e nie mo偶e si臋 ona r贸wna膰 z 125-tkami i 250-tkami, ale i tak "daje rad臋". Oczywistym jest, 偶e wyczyny DT-tki to tak偶e zas艂uga kierowcy, wszak "Nie moc lecz technika czyni z Ciebie zawodnika". Tym niemniej warto pomy艣le膰 o zakupie enduro, gdy偶 potrafi ono da膰 naprawd臋 wiele przyjemno艣ci z jazdy.

Fot.: Yamaha
Jaka jest Twoja reakcja?
75%
0%
0%
  • Zdj臋cie profilowe olusia_wro24
    17 maja 2011 at 20:48

    Jak podaj膮 do艣膰 wiarygodne 藕r贸d艂a bo strony kt贸re fachowo siedz膮 w temacie, moc takiego motorka mo偶na bardzo 艂atwo podnie艣膰 do 9 KM bez zmiany pojemno艣ci ( 藕r贸d艂o: http://motorowery.dodaj-gazu.pl/2011/04/yamaha-dt-50/ ) a je艣li zmienimy t艂ok i cylinder i damy sportowy wydech mo偶na uzyska膰 podobno nawet 20 KM i taki dwusuw jest znacznie mocniejszy w ka偶dej partii obrot贸w ni偶 4t 125cc.

  • Zdj臋cie profilowe MichalWujak
    17 maja 2011 at 22:30

    Zgadzam si臋, najwi臋cej daje tutaj sportowy wydech. Urokiem dwusuw贸w jest to, 偶e lubi膮 wysokie obroty, czterosuwy zazwyczaj id膮 z ni偶szych RPM. Zale偶y co kto lubi ;).