Wrocław Motorcycle Show 2024 – jako pierwsi prowadziliśmy dla was relację live z targów motocyklowych!

ZROBILIŚMY TO!

W skrócie
  • Jako pierwsi w Polsce transmitowaliśmy dla was dwudniowe targi motocyklowe Wrocław Motorcycle Show 2024
  • Studia #TAKTRZAŻYĆ wraz z Pietrkiem i Wonsem zagościło w Hali Stulecia
  • Transmitowaliśmy dla was przez 14 godzin 5 minut i 2 sekundy

Dopiero co niedawno zapowiadaliśmy XII edycję Wrocław Motorcycle Show 2024 i jednocześnie chwaliliśmy się naszym studiem live, które było pierwszym tego typu pomysłem na motocyklowej scenie w Polsce. Dziś emocje związane z targami w Hali Stulecia powoli opadają, a my w końcu możemy oficjalnie powiedzieć – zrobiliśmy to jako pierwsi i przez dwa dni transmitowaliśmy dla was na żywo z targów motocyklowych!

W dniach 16-17 marca 2024 roku na Hali Stulecia we Wrocławiu odbyła się XII edycja Wrocław Motorcycle Show 2024. To największe targi motocyklowe na Dolnym Śląsku, które od 13 lat zrzeszają w tym miejscu zarówno motocyklistów, odwiedzających, wystawców, importerów, dealerów, ekspertów branży i wszystkich fanów motoryzacji. Z pewnością nikt nie miał powodów do narzekania, bo liczba atrakcji i nowości wypełniła po brzegi halę przy ulicy Wystawowej 1. Na podsumowanie całej imprezy jeszcze przyjdzie czas, ale my dzisiaj chcemy się po prostu pochwalić.

Pomysł stworzenia mobilnego studia live narodził się już dawno temu, ale zawsze towarzyszyły nam pewne obawy. Interakcje i rozmowy z wami jednak dosadnie nam pokazały, że na polskiej scenie motocyklowej konieczny jest powiew nowości, a także przedstawienie ciekawych rozmów, relacji z targów czy imprez w zupełnie nowym, niespotykanym dotychczas w tej branży formacie. Od projektu do realizacji droga była krótka i spora w tym zasługa Kacperka, który przygotował wyjątkowy stół z dumnie brzmiącą nazwą #TAKTRZAŻYĆ. Nikt zatem na scenie nie może nas pomylić.

Najważniejsze informacje:

1. Zrobiliśmy to! Jako pierwsi przeprowadziliśmy relację live z targów motocyklowych!
  2. Przez dwa dni transmitowaliśmy dla was z Hali Stulecia przez dokładnie 14 godzin 5 minut i 2 sekundy.
  3. Jedno wielkie DZIĘKUJEMY i obiecujemy, że to dopiero początek naszej historii ze studiem #TAKTRZAŻYĆ.

Przeczytaj również:

#TAKTRZAŻYĆ – odcinek 3 wysokich lotów z Łukaszem Wierciochem już jutro!

Pierwsze próby naszego najnowszego studia obyły się w ramach serii o nazwie #TAKTRZAŻYĆ, gdzie w salonie RRMoto w Warszawie odwiedzają nas fantastyczni goście. Dwa odcinki za nami, a my w końcu utwierdziliśmy się, że od strony technicznej wszystko dopięte zostało na ostatni guzik. Przed nami przecież najważniejszy sprawdzian, czyli absolutnie kompletna, do granic możliwości ciekawa i wyczerpująca relacja live, która trwać miała aż przez dwa dni, bo XII edycja Wrocław Motorcycle Show 2024 odbywała się zarówno w sobotę, jak i niedzielę.

Postawiliśmy na swoje, bo wiedzieliśmy, że wy, nasi drodzy czytelnicy i fantastyczni motocykliści nie zawsze możecie osobiście odwiedzać najważniejsze imprezy związane z jednośladami w Polsce, ale jednocześnie na rynku brakowało tak powszechnego już formatu, dzięki któremu mogliście siedząc w waszej ulubionej kanapie przed ekranem telewizora zobaczyć absolutnie wszystko oraz wszystkich, którzy 16 i 17 marca udali się do Hali Stulecia we Wrocławiu. Działamy!

Piterek z Wonsem wzięli zatem w dłoń mikrofony i przez dwa dni prowadzili dla was transmisję live, goszcząc w studio zarówno motocyklistów, influencerów oraz podróżników. Nie zabrakło ciekawych rozmów, genialnych historii, ale także wartościowych treści, które miejmy nadzieję, że wykorzystacie podczas wyjazdów motocyklowych. Przez dwa dni łącznie transmitowaliśmy dla was 14 godzin 5 minut i 2 sekundy, starając się wam przekazać całą dobroć, która zgromadziła się pod kopułą Hali Stulecia we Wrocławiu. Mamy nadzieję, że nowy format przypadł wam do gustu i wspólnie będziemy starali się go rozwijać, abyśmy mogli dla was nadawać na żywo z każdego ważnego wydarzenia w stylu, za który czytacie, oglądacie i wspieracie portal www.jednoślad.pl.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

XII edycja Wrocław Motorcycle Show 2024

XII edycja największych targów motocyklowych na Dolnym Śląsku dobiegła końca i już z niecierpliwością czekamy na przyszłoroczną edycję, z której bardzo chętnie ponownie przeprowadzimy relację ze studia live z logo #TAKTRZAŻYĆ. Wszyscy odwiedzający mogli zobaczyć produkty oraz najnowsze motocykle kluczowych producentów, były również strefy zabaw dla najmłodszych, a także dodatkowo wydzielone zostały 4 strefy – Influencer Zone, Turystyka Motocyklowa, Oldtimer oraz Custom. Zresztą, to co się działo nie pozostanie jedynie w waszej pamięci, bo nasze transmisje nadal są dostępne na kanale YouTube.

Dziękujemy za to, że byliście z nami zarówno we Wrocławiu, jak i również przed ekranami. Dziękujemy za wasze wsparcie, każdy komentarz i przede wszystkim waszą obecność. Dziękujemy za to, że jesteście z nami i wspólnie tworzymy w sposób wyjątkowy, jedyny i niepowtarzalny motocyklowy świat. Pamiętajcie – TAKTRZAŻYĆ!

Dzień 1

Dzień 2

Wiktor Seredyński

Od małego oglądał się za motocyklami do tego stopnia, że kilkukrotnie nabił sobie guza na głowie na przydrożnej lampie. Fan dalekich podróży, garażowego majsterkowania, ale także wyścigowej jazdy na torze. Wszystkie rzeczy związane z motocyklami odbywają się oczywiście w akompaniamencie Dire Straits. Podróż i jazda jest celem, a motocykle sposobem na spełnione życie.

Inne publikacje na ten temat: