Vespa GTS 2023: królowa roju jeszcze bardziej sexy

Informacja prasowa

W skrócie
  • Vespa GTS, czyli falgowy owad w ofercie włoskich skuterów otrzymuje nowe wyposażenie oraz przechodzi subtelny facelifting
  • Nowa Vespa GTS dostępna będzie w czterech wersjach różniących się pojemnością silnika i elementami wyposażenia standardowego

Nie tylko pszczoły mają swoją królową matkę. Z osami jest podobnie, tyle, że szefowa os nazywa się od wielu lat GTS i właśnie zaprezentowano jej najnowszą i najbardziej wypasioną wersję. Królowa powraca w pięknym, niepowtarzalnym i jakże włoskim stylu. Oto nowa Vespa GTS 2023.

Cztery lata po wprowadzeniu ostatniej wersji, „Królowa” wśród Vesp doczekała się nowej odsłony, jeszcze bardziej eleganckiej, ale tak samo wiernej swoim wyznaniom i tradycji, które uczyniły ją jedną z najbardziej uznanych włoskich marek na całym świecie. Nowy GTS otrzymał nowoczesną elektronikę i technologię. Zwiększono komfort podróżowania i wzmocniono systemy bezpieczeństwa. Wśród nowości wymienić możemy; nowe hamulce i zawieszenie, nowe instrumenty pokładowe, system Keyless oraz design, który wzmacnia jego niepowtarzalny i ponadczasowy styl.

Vespa GTS 2023: uwspółcześniona włoska kona

Nie łatwo jest modyfikować ikonę. Z jednej strony trzeba coś zmienić – delikatnie uwspółcześnić, z drugiej, co – jeśli obecna forma przybrała już formę ideału? Nowa Vespa kontynuuje dziedzictwo legendarnego „Vespone”, jak ochrzczono wszystkie największe nadwozia Vespy, którymi można poruszać się elegancko po mieście, ale które są również gotowe do dalszych podróży, a nawet przygód dzięki najwydajniejszemu silnikowi i  niezrównanemu komfortowi. Styl „Vespa” to ikona nowoczesnego wzornictwa, który nowa rodzina GTS podkreśla w aż czternastu nowych schematach kolorystycznych. Elegancja jest wynikiem magicznej równowagi między tradycją a nowoczesnością, która pojawia się w liniach GTS’a, pieczołowicie dopracowanych szczegółach oraz jakości konstrukcji. Nowa gama Vespy GTS jest standardowo wyposażona i obejmuje cztery wersje, ale każda z nich ma swój unikalny styl. Podstawowy GTS to uosobienie klasyki i elegancji, GTS Super jest jego współczesną odmianą, SuperSport to najbardziej sportowy przedstawiciel rodziny, a ultra technologicznego ducha odnajdziemy w wersji SuperTech. Wszystkie dostępne są z dwoma supernowoczesnymi silnikami: 125 I-Get oraz 300 HPE (High Performance Engine), będące owocem najnowszej technologii koncernu Piaggio Group, którego celem jest tworzenie coraz bardziej zaawansowanych technologicznie, wydajnych i ekonomicznych silników.

 


Dostępne będą cztery wersje Vespy GTS: podstawowy GTS, GTS Super, GTS Supersport oraz GTS SuperTech napędzane przez dwa ultra nowoczesne silniki chłodzone cieczą z elektronicznym wtryskiem: 125 I-Get oraz 300 HPE o mocy ponad 23 KM. Wyprodukowane we Włoszech, wkrótce dostępne będą w salonach Piaggio Group Pontedera, 5 października 2022 – Narodziny nowej Vespy to zawsze epickie wydarzenie, ponieważ kontynuuje niezwykle udaną historię opartą na wartościach stylu i technologii.

Bądź zawsze na bieżąco dzięki Jednoślad.pl News

Przeczytaj też:

Piaggio MP3 300 i MP3 400 teraz taniej nawet o 4000 zł

Nadwozie nowej rodziny GTS, jak zawsze w historii Vespy, wykonane jest wyłącznie ze stali: trwałego i w 100% podlegającego recyklingowi materiału. Gwarantuje to niezrównaną wytrzymałość oraz naprawdę wyjątkowe bezpieczeństwo i dynamikę. Nadwozie jest teraz połączone z całkowicie nowym przednim zawieszeniem. Przy zachowaniu tradycyjnego, jednoramiennego układu, system został przeprojektowany pod względem funkcjonalności, aby zagwarantować większa stabilność, zwłaszcza przy dużych prędkościach oraz poprawić komfort dzięki nowej kalibracji zawieszenia. Zaprojektowana, jak zawsze, z myślą o ludzkim ciele, Vespa szczyci się idealną ergonomią i naturalną pozycją podczas jazdy, dzięki czemu jest niezwykle wygodna, przyjemna w prowadzeniu i dostępna dla każdego.

Nowa Vespa GTS, dzięki nowemu siedzeniu o najwyższym poziomie komfortu dla kierowcy i pasażera podkreśla silne zamiłowanie do podróżowania, a nawet eksplorowania, które zawsze przyświecało „dużym” modelom Vespy. W nowej Vespie GTS praktyczność i łatwość użytkowania robią kolejny krok naprzód, dzięki wprowadzeniu systemu bezkluczykowego, który aktywuje zapłon bez konieczności wkładania tradycyjnego kluczyka. Uruchomienie silnika, otwieranie siedzenia i blokada kolumny kierownicy można wykonać teraz z pilotem schowanym w kieszeni.
Wersja SuperTech potwierdza swój ultranowoczesny charakter dzięki kolorowemu wyświetlaczowi TFT oraz systemowi Vespa MIA w standardzie. Nowe oprzyrządowanie, niezmienione w stylu i elegancji, ale bardziej kompletne trafi do wszystkich pozostałych wersji. Vespa MIA dostępna będzie w standardzie również w wersji SuperSport, a także jako akcesorium dodatkowe dla modeli GTS i GTS Super.

Wszystkie nowe wersje Vespy GTS będą dostępne do końca roku w salonach Vespy w Polsce. Ich ceny szacowane są między 29 000 zł a 34 000 zł brutto, w zależności od wersji i pojemności.

Inne publikacje na ten temat:

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button