Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Explorer XRx: Cena, opinie i dane techniczne

Motocykle Triumph do najta艅szych nie nale偶膮. S膮 to modele kierowane do grupy klient贸w, dla kt贸rych pierwszorz臋dn膮 spraw膮 jest jako艣膰, komfort i bezpiecze艅stwo. Dopracowany w ka偶dym detalu Eplorer XRx jest tego najlepszym przyk艂adem. Koszt? Prawie 68 000 z艂otych.

Spotkamy si臋 tu z 3 trybami jazdy: road (drogowy), rain (deszcz), a tak偶e off-road (terenowy). Czym r贸偶ni膮 si臋 od siebie te 3 opcje? Ano r贸偶ni膮 si臋 przede wszystkim ustawieniami ABS, czy kontrol膮 trakcji. Pozwala to dodatkowo dba膰 o nasze bezpiecze艅stwo, dostosowuj膮c tryb do warunk贸w, w kt贸rych si臋 poruszamy. Zwi臋ksza to zdecydowanie komfort podr贸偶y oraz odczuwaln膮 przyjemno艣膰 z jazdy.

Silnik o pojemno艣ci 1215 cm3, oczywi艣cie trzy cylindry. Moc, jak膮 jeste艣my w stanie wydoby膰 z tego potwora wynosi 139 KM, natomiast maksymalny moment obrotowy to 123 Nm. Dost臋pny w 3 wersjach kolorystycznych.

 

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Szczeg贸艂y
Cena

67 800 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: ch艂odzony ciecz膮, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemno艣膰: 1215ccm
艢rednica cylindra/Skok t艂oka: 85mm / 71.4mm
Stopie艅 spr臋偶ania: 11.0:1
Maksymalna moc: 139 PS/137 Bhp (102 kW) @ 9,300 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm @ 6,200 obr/min.
Uk艂ad zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Uk艂ad wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym t艂umikiem ko艅cowym wykonany ze stali nierdzewnej
Uk艂ad nap臋dowy: wa艂 kardana
Sprz臋g艂o: wielotarczowe, hydraulicznie wspomagane
Skrzynia bieg贸w: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, z odlewanego aluminium z wa艂em kardana
Przednie ko艂o: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
Tylne ko艂o: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
Przednia opona: 120/70 R19
Tylna opona: 170/60 R17
Przednie zawieszenie: upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane t艂umienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie: monoshock WP, elektronicznie regulowane t艂umienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wst臋pnego napi臋cia spr臋偶yny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)
Przednie hamulce: podw贸jne p艂ywaj膮ce tarcze 305 mm, 4-t艂oczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-t艂oczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS

WYMIARY ORAZ MASA
Szeroko艣膰 kierownicy: 830 mm (930 mm z os艂onami r膮k)
Wysoko艣膰 bez lusterek: 1400 mm (1470 mm przy wy偶szym ustawieniu szyby)
Wysoko艣膰 siedzenia: 837-857 mm (obni偶ona wersja siedzenia: 785 - 805 mm)
Rozstaw osi: 1520 mm
K膮t pochylenia g艂贸wki ramy: 23.1藲
艢cie偶ka: 99.2 mm
Masa bez p艂yn贸w: 246 Kg (244 Kg z obni偶on膮 wersj膮)
Pojemno艣膰 zbiornika paliwa: 20 Litr贸w

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
Oce艅 tutaj
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci
Ocena Redakcji
Ocena U偶ytkownik贸w
1 ocena
Ju偶 oceni艂e艣, dzi臋kujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%

Podziel si臋 opini膮

lub
Ocena og贸lna
Design
Jako艣膰
Cena do jako艣ci