Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger Explorer XRx: Cena, opinie i dane techniczne
0

Motocykle Triumph do najtańszych nie należą. Są to modele kierowane do grupy klientów, dla których pierwszorzędną sprawą jest jakość, komfort i bezpieczeństwo. Dopracowany w każdym detalu Eplorer XRx jest tego najlepszym przykładem. Koszt? Prawie 68 000 złotych.

Spotkamy się tu z 3 trybami jazdy: road (drogowy), rain (deszcz), a także off-road (terenowy). Czym różnią się od siebie te 3 opcje? Ano różnią się przede wszystkim ustawieniami ABS, czy kontrolą trakcji. Pozwala to dodatkowo dbać o nasze bezpieczeństwo, dostosowując tryb do warunków, w których się poruszamy. Zwiększa to zdecydowanie komfort podróży oraz odczuwalną przyjemność z jazdy.

Silnik o pojemności 1215 cm3, oczywiście trzy cylindry. Moc, jaką jesteśmy w stanie wydobyć z tego potwora wynosi 139 KM, natomiast maksymalny moment obrotowy to 123 Nm. Dostępny w 3 wersjach kolorystycznych.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

 

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Szczegóły
Cena

67 800 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 1215ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 85mm / 71.4mm
Stopień sprężania: 11.0:1
Maksymalna moc: 139 PS/137 Bhp (102 kW) @ 9,300 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy: 123 Nm @ 6,200 obr/min.
Układ zasilania: wielopunktowy elektroniczny wtrysk paliwa, Ride-by-Wire
Układ wydechowy: w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: wał kardana
Sprzęgło: wielotarczowe, hydraulicznie wspomagane
Skrzynia biegów: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: jednostronny, z odlewanego aluminium z wałem kardana
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 3.0 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.5 cala
Przednia opona: 120/70 R19
Tylna opona: 170/60 R17
Przednie zawieszenie: upside down 48 mm WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok 190 mm (168 mm dla wersji LOW)
Tylne zawieszenie: monoshock WP, elektronicznie regulowane tłumienie odbicia i kompresji, automatyczna regulacja wstępnego napięcia sprężyny, skok 193 mm (158 mm dla wersji LOW)
Przednie hamulce: podwójne pływające tarcze 305 mm, 4-tłoczkowe, promieniowo montowane zaciski Brembo, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 282 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS

WYMIARY ORAZ MASA
Szerokość kierownicy: 830 mm (930 mm z osłonami rąk)
Wysokość bez lusterek: 1400 mm (1470 mm przy wyższym ustawieniu szyby)
Wysokość siedzenia: 837-857 mm (obniżona wersja siedzenia: 785 - 805 mm)
Rozstaw osi: 1520 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.1˚
Ścieżka: 99.2 mm
Masa bez płynów: 246 Kg (244 Kg z obniżoną wersją)
Pojemność zbiornika paliwa: 20 Litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
1 ocena
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości