Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger 800 XCa: Cena, opinie i dane techniczne
0

Zerkając na nową serię Tiger 800, XCa to najdroższy motocykl spośród sześciu innych propozycji z tej grupy. Wzbogacona wersja Tiger 800 XCx jest jeszcze bardziej funkcjonalna i wyposażona w dodatkowe osłony chroniące podzespoły podczas wypadów w teren.

Model posiada również aluminiowe stelaże z możliwością montażu zestawu bagaży z serii Expedition, aby żadna wyprawa nie była Tobie straszna. Oprócz tego, Triumph wyposażył Tigera 800 XCa w podgrzewane manetki, a także siedzenie kierowcy i pasażera, co jest świetnym rozwiązaniem w chłodne dni. Dzięki temu nasza podróż będzie przebiegała jeszcze bardziej komfortowo.

 

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Szczegóły
Cena

56 500 PLN

Dane techniczne

SILNIK
Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 800 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 74.1 mm / 61.9 mm
Stopień sprężania: 11.3:1
Maksymalna moc: 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 79 Nm / 7,850 obr/min
Układ zasilania: wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: łańcuch O-Ring
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa

PODWOZIE
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: dwustronny, z odlewanego aluminium
Przednie koło: 36-szprychowe, 21 x 2.5 cala, aluminiowa obręcz
Tylne koło: 32-szprychowe, 17x 4.25 cala, aluminiowa obręcz
Przednia opona: 90/90­ R21
Tylna opona: 150/70 R17
Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down WP 43 mm, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok zawieszenia 220 mm
Tylne zawieszenie: zawieszenie WP monoshock ze zbiornikiem oleju, hydraulicznie regulowane wstępne napięcie sprężyny, regulacja tłumienia odbicia, skok zawieszenia 215 mm
Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS

WYMIARY I MASA
Szerokość kierownicy: 845 mm
Wysokość bez lusterek: 1390 mm
Wysokość siedzenia: 840 - 860 mm
Rozstaw osi: 1545 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 24.3 º
Ścieżka: 95.3 mm
Masa bez płynów: 203 Kg
Pojemność zbiornika paliwa: 19 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
10 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości