Triumph Tiger 800 XCa: Cena, opinie i dane techniczne

Zerkając na nową serię Tiger 800, XCa to najdroższy motocykl spośród sześciu innych propozycji z tej grupy. Wzbogacona wersja Tiger 800 XCx jest jeszcze bardziej funkcjonalna i wyposażona w dodatkowe osłony chroniące podzespoły podczas wypadów w teren.

Model posiada również aluminiowe stelaże z możliwością montażu zestawu bagaży z serii Expedition, aby żadna wyprawa nie była Tobie straszna. Oprócz tego, Triumph wyposażył Tigera 800 XCa w podgrzewane manetki, a także siedzenie kierowcy i pasażera, co jest świetnym rozwiązaniem w chłodne dni. Dzięki temu nasza podróż będzie przebiegała jeszcze bardziej komfortowo.

 

  • SILNIK
  • Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
  • Pojemność: 800 ccm
  • Średnica cylindra/Skok tłoka: 74.1 mm / 61.9 mm
  • Stopień sprężania: 11.3:1
  • Maksymalna moc: 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min
  • Maksymalny moment obrotowy: 79 Nm / 7,850 obr/min
  • Układ zasilania: wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
  • Układ wydechowy: układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
  • Układ napędowy: łańcuch O-Ring
  • Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa
  • PODWOZIE
  • Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
  • Wahacz: dwustronny, z odlewanego aluminium
  • Przednie koło: 36-szprychowe, 21 x 2.5 cala, aluminiowa obręcz
  • Tylne koło: 32-szprychowe, 17x 4.25 cala, aluminiowa obręcz
  • Przednia opona: 90/90­ R21
  • Tylna opona: 150/70 R17
  • Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down WP 43 mm, regulowane tłumienie odbicia i kompresji, skok zawieszenia 220 mm
  • Tylne zawieszenie: zawieszenie WP monoshock ze zbiornikiem oleju, hydraulicznie regulowane wstępne napięcie sprężyny, regulacja tłumienia odbicia, skok zawieszenia 215 mm
  • Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
  • Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
  • WYMIARY I MASA
  • Szerokość kierownicy: 845 mm
  • Wysokość bez lusterek: 1390 mm
  • Wysokość siedzenia: 840 - 860 mm
  • Rozstaw osi: 1545 mm
  • Kąt pochylenia główki ramy: 24.3 º
  • Ścieżka: 95.3 mm
  • Masa bez płynów: 203 Kg
  • Pojemność zbiornika paliwa: 19 litrów
REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button