Aktualnie czytasz:
Triumph Street Triple RS: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Oto najlepszy, a zarazem najdroższy model z serii Street Triple od Triumpha – model RS. Co można o nim powiedzieć? Z pewnością nie jest to motocykl dla amatorów. Ciekawa propozycja dla doświadczonych motocyklistów, którzy poszukują nowych, sportowych wrażeń, a RS’ka może im to zapewnić.

Maksymalna moc wynosząca 123 KM, 5 dostępnych trybów jazdy (Sport, Drogowy, Deszcz, Spersonalizowany i Torowy), owiewka tłumika, a także nakładka siedzenia pasażera w kolorze nadwozia to tylko kilka z nowości, które Triumph oferuje swoim klientom w modelu RS. Aby go zakupić, musimy uzbroić się w sporą gotówkę – 49 900 złotych.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Szczegóły
Cena

49 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy
Pojemność 765 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka 77.99 mm / 53.38 mm
Stopień sprężania 12.65:1
Maksymalna moc 123 KM (90,4 kW) / 11700 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 77 Nm / 10800 obr./min
Układ zasilania wielosekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z SAI, system ride-by-wire
Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z niskim pojedynczym bocznym tłumikiem ze stali nierdzewnej
Układ napędowy łańcuch O-ring
Sprzęgło wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów 6-biegowa

PODWOZIE:
Rama dwuczęściowa (przednia i tylna) – wykonana w technologii odlewu wysokociśnieniowego
Wahacz dwustronny, aluminiowy
Przednie koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
Tylne koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 5.5 cala
Przednia opona 120/70 ZR17
Tylna opona 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie Showa 41mm upside down, z amortyzatorem typu big piston forks (BPF), z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 115 mm
Tylne zawieszenie zawiesze Ohlins STX40 monoshock, z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 131 mm
Przednie hamulce podwójne tarcze 310 mm, 4- tłoczkowe zaciski Brembo M50 montowane promieniowo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
Przyrządy kolorowy, 5-calowy pakiet wskaźników TFT, z 2 motywami, 3 stylami wyświetlania do wyboru, regulacją kontrastu

WYMIARY I MASA:
Szerokość kierownicy 735 mm
Wysokość bez lusterek 1085 mm
Wysokość siedzenia 825 mm
Rozstaw osi 1410 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.9º
Ścieżka 100 mm
Masa bez płynów 166 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17,4 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
3 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości