Aktualnie czytasz:
Triumph Street Triple RS: Dane techniczne, cena i opinie
1
 
Czytaj
REKLAMA

-10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.

Oto najlepszy, a zarazem najdroższy model z serii Street Triple od Triumpha – model RS. Co można o nim powiedzieć? Z pewnością nie jest to motocykl dla amatorów. Ciekawa propozycja dla doświadczonych motocyklistów, którzy poszukują nowych, sportowych wrażeń, a RS’ka może im to zapewnić.

Maksymalna moc wynosząca 123 KM, 5 dostępnych trybów jazdy (Sport, Drogowy, Deszcz, Spersonalizowany i Torowy), owiewka tłumika, a także nakładka siedzenia pasażera w kolorze nadwozia to tylko kilka z nowości, które Triumph oferuje swoim klientom w modelu RS. Aby go zakupić, musimy uzbroić się w sporą gotówkę – 49 900 złotych.

 
Czytaj
REKLAMA

ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.

Szczegóły
Cena

49 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy
Pojemność 765 ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka 77.99 mm / 53.38 mm
Stopień sprężania 12.65:1
Maksymalna moc 123 KM (90,4 kW) / 11700 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 77 Nm / 10800 obr./min
Układ zasilania wielosekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z SAI, system ride-by-wire
Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z niskim pojedynczym bocznym tłumikiem ze stali nierdzewnej
Układ napędowy łańcuch O-ring
Sprzęgło wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów 6-biegowa

PODWOZIE:
Rama dwuczęściowa (przednia i tylna) – wykonana w technologii odlewu wysokociśnieniowego
Wahacz dwustronny, aluminiowy
Przednie koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
Tylne koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 5.5 cala
Przednia opona 120/70 ZR17
Tylna opona 180/55 ZR17
Przednie zawieszenie Showa 41mm upside down, z amortyzatorem typu big piston forks (BPF), z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 115 mm
Tylne zawieszenie zawiesze Ohlins STX40 monoshock, z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 131 mm
Przednie hamulce podwójne tarcze 310 mm, 4- tłoczkowe zaciski Brembo M50 montowane promieniowo, programowalny ABS
Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
Przyrządy kolorowy, 5-calowy pakiet wskaźników TFT, z 2 motywami, 3 stylami wyświetlania do wyboru, regulacją kontrastu

WYMIARY I MASA:
Szerokość kierownicy 735 mm
Wysokość bez lusterek 1085 mm
Wysokość siedzenia 825 mm
Rozstaw osi 1410 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23.9º
Ścieżka 100 mm
Masa bez płynów 166 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17,4 litrów

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
6 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%
  • Damian
    1 kwietnia 2020 at 08:38
    Plusy

    Wszystko! Wysokiej jakosci wykonczenie, topowe komponenty.

    Minusy

    Praktycznie brak, jedynie o co mozna sie przyczepic to indywidualny odbior estetyczny - kazdy ma inne gusta i podobaja mi sie bardziej rozne inne marki/modele ale calosciowy pakiet w tym moto jest niesamowity!

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Krotka historia…. Zaczelem od GSXR 600 SRAD, pozniej byl GSXR 750 K7 no i pierwszy Street Triple 2104r po tym sprzecie nie wsiade juz na sporta bo nie ma takiej potrzeby. Obecnie od tego roku przesiadlem sie na 765 RS i szczeka opada jak dobry jest to sprzet. Baaardzo uniwersalny, moge spokojnie dojezdzac do pracy na co dzien (70km wiekszosc po autostradach i tylko troche miasta) jest wygodny ale trzeba sobie uswiadomic ze jest to golas wiec powyzej 140kmh wieje… Mozna na prawde ostro polatac w weekendy i nadaje sie na tor. Hamulce sa jedne z lepszych jakie mozna miec w drogowym moto! Tu nie przesladzam ale zawstydza wiekszosc superbikow w dzisiejszych czasach. Jesli myslisz ze posiadacze tego modelu koloryzuja polecam pogooglowac i znalezc negatywna opinie… 99% ludzi ktorzy raz na niego wsiadzie zakochuje sie w moto. Sa lepsze modele motocykli ktore sprawdza sie lepiej w trasie, szybciej polatasz na torze itp. ale jako calosc jest to jedno z lepszych zestawien jakie mozna sobie wymyslec.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości