Triumph Street Triple RS: Dane techniczne, cena i opinie

Oto najlepszy, a zarazem najdroższy model z serii Street Triple od Triumpha - model RS. Co można o nim powiedzieć? Z pewnością nie jest to motocykl dla amatorów. Ciekawa propozycja dla doświadczonych motocyklistów, którzy poszukują nowych, sportowych wrażeń, a RS'ka może im to zapewnić.

Maksymalna moc wynosząca 123 KM, 5 dostępnych trybów jazdy (Sport, Drogowy, Deszcz, Spersonalizowany i Torowy), owiewka tłumika, a także nakładka siedzenia pasażera w kolorze nadwozia to tylko kilka z nowości, które Triumph oferuje swoim klientom w modelu RS. Aby go zakupić, musimy uzbroić się w sporą gotówkę - 49 900 złotych.

  • SILNIK:
  • Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy
  • Pojemność 765 ccm
  • Średnica cylindra/Skok tłoka 77.99 mm / 53.38 mm
  • Stopień sprężania 12.65:1
  • Maksymalna moc 123 KM (90,4 kW) / 11700 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 77 Nm / 10800 obr./min
  • Układ zasilania wielosekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z SAI, system ride-by-wire
  • Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z niskim pojedynczym bocznym tłumikiem ze stali nierdzewnej
  • Układ napędowy łańcuch O-ring
  • Sprzęgło wielotarczowe mokre
  • Skrzynia biegów 6-biegowa
  • PODWOZIE:
  • Rama dwuczęściowa (przednia i tylna) – wykonana w technologii odlewu wysokociśnieniowego
  • Wahacz dwustronny, aluminiowy
  • Przednie koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
  • Tylne koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 5.5 cala
  • Przednia opona 120/70 ZR17
  • Tylna opona 180/55 ZR17
  • Przednie zawieszenie Showa 41mm upside down, z amortyzatorem typu big piston forks (BPF), z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 115 mm
  • Tylne zawieszenie zawiesze Ohlins STX40 monoshock, z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 131 mm
  • Przednie hamulce podwójne tarcze 310 mm, 4- tłoczkowe zaciski Brembo M50 montowane promieniowo, programowalny ABS
  • Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
  • Przyrządy kolorowy, 5-calowy pakiet wskaźników TFT, z 2 motywami, 3 stylami wyświetlania do wyboru, regulacją kontrastu
  • WYMIARY I MASA:
  • Szerokość kierownicy 735 mm
  • Wysokość bez lusterek 1085 mm
  • Wysokość siedzenia 825 mm
  • Rozstaw osi 1410 mm
  • Kąt pochylenia główki ramy 23.9º
  • Ścieżka 100 mm
  • Masa bez płynów 166 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa 17,4 litrów
REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Krotka historia…. Zaczelem od GSXR 600 SRAD, pozniej byl GSXR 750 K7 no i pierwszy Street Triple 2104r po tym sprzecie nie wsiade juz na sporta bo nie ma takiej potrzeby. Obecnie od tego roku przesiadlem sie na 765 RS i szczeka opada jak dobry jest to sprzet. Baaardzo uniwersalny, moge spokojnie dojezdzac do pracy na co dzien (70km wiekszosc po autostradach i tylko troche miasta) jest wygodny ale trzeba sobie uswiadomic ze jest to golas wiec powyzej 140kmh wieje… Mozna na prawde ostro polatac w weekendy i nadaje sie na tor. Hamulce sa jedne z lepszych jakie mozna miec w drogowym moto! Tu nie przesladzam ale zawstydza wiekszosc superbikow w dzisiejszych czasach. Jesli myslisz ze posiadacze tego modelu koloryzuja polecam pogooglowac i znalezc negatywna opinie… 99% ludzi ktorzy raz na niego wsiadzie zakochuje sie w moto. Sa lepsze modele motocykli ktore sprawdza sie lepiej w trasie, szybciej polatasz na torze itp. ale jako calosc jest to jedno z lepszych zestawien jakie mozna sobie wymyslec.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button