
Zdecydowanie najbrzydsza propozycja z kategorii skuterów 125 od Rometa. Biorąc pod uwagę, że RXL za swoich konkurentów ma Valentine i City, jeśli chodzi o sam design – wypada słabo. Nadrabia natomiast większą kanapą, która pozwoli na komfortową jazdę w dwie osoby oraz dużymi przednimi lampami ledowymi, które świetnie oświetlają drogę i powodują, że jesteśmy na niej widoczni.
W RXL znajdziemy kombinowany układ hamulcowy, czy elektroniczny wtrysk paliwa, który jest ważnym elementem w miejskim skuterze. Sprawia, że spalanie tej maszyny jest jeszcze mniejsze.
- rocznik 2017
- wymiary [mm] 1960×700×1140 mm
- rozstaw osi [mm] 1410 mm
- waga [kg] 94 kg
- silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy
- średnica×skok 52.4×57.8 mm
- pojemność [ccm] 124 ccm
- chłodzenie chłodzony powietrzem
- moc max [KM] 6.6 kW / 8000 rpm
- moment obrot. [Nm/rpm] 8.6 Nm / 6000 rpm
- prędkość max [km/h] 85 km/h
- rozruch elektryczny, nożny
- zapłon EFI
- przeniesienie napędu pasek klinowy
- skrzynia biegów CVT
- sprzęgło suche odśrodkowe
- smarowanie obieg wymuszony, mokra misa olejowa
- opony przód | tył 120/70-12 | 120/70-12
- zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
- zawieszenie tył amortyzatory olejowe
- pojemność zbiornika [L] 6.0 L
- hamulec przód / tył tarcza / tarcza lub bęben
- system hamulcowy CBS