Peugeot Tweet 125: Dane techniczne, cena i opinie

W Tweet 125 zdecydowano się na sporego rozmiaru koła, bo aż 16 calowe, które świetnie tłumią nierówności na polskich drogach, pozwalając tym samym na komfortową jazdę. Jednak nie tylko koła mają na nią wpływ. Tutaj pochwalić musimy również przednie i tylne, podwójne zawieszenie w Tweet 125.

Kolejną zaletą jest schowek pod siedzeniem o sporej pojemności. Pomieści on w sobie kask typu JET. W Peugeot Tweet 125 znajdziemy również mocowanie bagażnika pod centralny kufer.

  • NADWOZIE
  • Rama Rurowa
  • Obudowy Polipropylen i ABS
  • Zawieszenie przód Widelec teleskopowy hydrauliczny 30mm
  • Zawieszenie tył 2 amortyzatory z tłumieniem olejowym
  • Opona przednia bezdętkowa 90/80 – 16″ lub 110/70 – 16”
  • Opona tylna bezdętkowa 110/70 – 16”
  • Koło przód 16”
  • Koło tył 16”
  • Hamulce przedni Tarczowy Ø 226 mm
  • Hamulec tylny Tarczowy Ø 226 mm
  • Ilość miejsc 2
  • SILNIK
  • Pojemność 124,6 cm3
  • Typ silnika Jednocylindrowy, czterosuwowy
  • Moc 9 KM przy 7500 obr/min
  • Moment obrotowy 8,6 N.m przy 7000 obr/min
  • Chłodzenie Powietrzem
  • Smarowanie Miska oleju
  • Rozrusznik Elektryczny + nożny
  • Układ zasilania Gaźnik
  • Zapłon Elektroniczny układ CDI
  • Sprzęgło Automatyczne
  • Przeniesienie napędu Bezstopniowe automatyczne CVT
  • WYMIARY I WAGA
  • Długość (mm) 2000
  • Szerokość kierownicy (mm) 690
  • Wysokość siedziska (mm) 770
  • Rozstaw osi (mm) 1330
  • Masa własna (kg) 109
  • Poj. zbiornika paliwa L 5,7

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button