Prawo jazdy i dowód rejestracyjny 2020 - odbiór z paczkomatu? To się dzieje naprawdę!

Dzięki wprowadzeniu nowej usługi Urząd 24, InPost, w porozumieniu z lokalnymi urzędami zapewnia możliwość odbioru dokumentów jak np. prawo jazdy czy dowód rejestracyjny bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie. Usługa dostępna jest w coraz większej ilości polskich miast.

Nowe dokumenty, ich wtórniki, czy np. tablice rejestracyjne mogą na nas czekać w umieszczonym przed budynkiem urzędu specjalnym paczkomacie, którego zadaniem jest wspieranie sprawności działania urzędu oraz podnoszeniu komfortu załatwiania spraw. Bez względu na to, czy mamy zagrożenie epidemiczne czy nie, nikt nie lubi stać w kolejkach i czekać na swoją kolej by odebrać dokumenty. Dzięki usłudze Urząd 24, dostaniesz automatyczne powiadomienie w momencie gdy gotowe dokumenty zostaną umieszczone w paczkomacie. Odpada stanie w kolejce i związana z tym strata czasu oraz stres. Dzięki temu rozwiązaniu również poprawiają się warunki higieniczne zarówno dla petentów, jak i urzędników. Zwłaszcza, że używając apki InPost, drzwi danej skrytki, w której czekają nasze dokumenty, można otworzyć całkowicie zdalnie.

Usługa wprowadzana jest w poszczególnych urzędach, a ostatnio po raz pierwszy zaimplementowano ją również w jednym z największych polskich miast. Urzędowe paczkomaty pojawiły się na terenie Krakowa.

Obecnie z usługi można skorzystać w takich miastach jak:
Gorzów Wielkopolski
Nowy Targ
Wołomin
Koszalin
Kalisz
Kraków

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Warto zaglądać na stronę inpost.pl/urzedy24, gdzie na bieżąco uzupełniana jest lista obsługiwanych placówek.

Jak twierdzi Rafał Brzoska, założyciel InPost - "usługa ta ogranicza konieczność kontaktu między urzędnikami a mieszkańcami, a zapotrzebowanie na usługi bezkontaktowe nadal rośnie. Pomaga także w rzeczywistej realizacji idei zarządzania miastem opartym na założeniach „Smart Cities”, które jest projektowane z myślą o poprawie standardu życia mieszkańców. Usługa pozwala zmniejszyć kolejki w urzędach – nasze urządzenie jest dostępne nie tylko w ich godzinach pracy, ale przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Skonfigurowaliśmy nasze maszyny pod potrzeby Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta Krakowa, dzięki czemu obieg dokumentów między urzędem a mieszkańcami będzie przebiegał szybko i sprawnie. Zainteresowanie usługą InPost Urząd 24 jest bardzo duże – zgłaszają się do nas dziesiątki kolejnych miast myślących o usprawnieniu pracy swoich urzędów za pośrednictwem naszych maszyn. Będziemy im pomagać"

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button