125 ccm
Aktualnie czytasz:
Nowe skutery Kymco 125 ccm w sezonie 2014 i 2015
4

Kymco w Polsce już po pierwszych wzmiankach o nowych przepisach (125 ccm na prawo jazdy kat. B) przeżywa prawdziwe oblężenie na terenie całego kraju. Z tego względu polski importer zmuszony został do rozszerzenia swojej kolekcji o niedostępne do tej pory skutery 125 ccm.

Więcej o nowej kolekcji skuterów Kymco 125 cm3 opowiedział nam Piotr Gontarski, przedstawiciel Kymco Motor-Land.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Oprócz standardowej oferty 125 cm3 pojazdów, czyli Like i Agility City, zaoferowaliśmy swoim klientom Kymco Dink 125. Jest to pojazd doskonale już znany, ponieważ oferujemy go w pojemnościach 50 i 200 cm3.
Downtown 125, zarówno w wersji bez jak i z ABS’em, doskonale również znany pojazd, czyli People GT, także w pojemności 125 i nowość z poprzedniego sezonu, czyli Agility 16+.

Oczywiście pojazdy z przekładnią CVT. Naszym zdaniem mniej absorbują kierowcę, niż pojazd z manualną skrzynią biegów. Niemniej jednak na pewno znajdą się również chętni na tego typu rozwiązanie. Naszym zdaniem zależy od indywidualnego podejścia użytkownika. Jest po prostu wymagany zdrowy rozsądek.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe
    lucek71
    2 lipca 2014 at 20:22

    Fajnie napisane „zmuszony został”, ah te biedne Kymco chciało leżeć i pachnieć, a zmusili do sprzedawania się, alfonsy jedne. Samo Kymco tej lawinowej sprzedaży nie odczuje zapewne, ale MotorLand powinien zacierać ręce.

  • Zdjęcie profilowe rymcymcym2009
    2 lipca 2014 at 20:38

    Kymco Dink? Wszędzie się nazywa Yager, a u nas nadal Dink?

  • Zdjęcie profilowe
    Dawidsuper8
    2 lipca 2014 at 20:47

    Gdzie K-pipe 125!!!!!!????

  • Zdjęcie profilowe Evert
    2 lipca 2014 at 21:56

    Nie zdziwiłbym się, gdyby teraz wycofano się z wprowadzenia K-PIPE 125. Motocykl ten miał prawdopodobnie sens przy ograniczeniu do automatycznej skrzyni biegów (czyli braku dźwigni sprzęgła), ale bez tych ograniczeń klienci zapewne chętniej będą kupować manuale niż półautomaty.

    Bardziej realne jest wprowadzenie modeli Pulsar 125 (konkurent m.in. Hondy CBF 125, Yamahy YBR 125 i SYMa Wolf 125) oraz Quannon 125 (konkurent Hondy CBR125R, Rieju RS3 125 itd.). Pulsar i Quannon mają dodatkowo wersje bardziej sportowe i „nakedowe”. Cenowo są droższe od K-PIPE 125, ale tańsze od markowych 125-tek.

    http://www.kymco.com/product/list.asp?Category=MOTORCYCLE&cc=125cc