Nowe skutery Kymco 125 ccm w sezonie 2014 i 2015

Kymco w Polsce już po pierwszych wzmiankach o nowych przepisach (125 ccm na prawo jazdy kat. B) przeżywa prawdziwe oblężenie na terenie całego kraju. Z tego względu polski importer zmuszony został do rozszerzenia swojej kolekcji o niedostępne do tej pory skutery 125 ccm.

Więcej o nowej kolekcji skuterów Kymco 125 cm3 opowiedział nam Piotr Gontarski, przedstawiciel Kymco Motor-Land.

Oprócz standardowej oferty 125 cm3 pojazdów, czyli Like i Agility City, zaoferowaliśmy swoim klientom Kymco Dink 125. Jest to pojazd doskonale już znany, ponieważ oferujemy go w pojemnościach 50 i 200 cm3.
Downtown 125, zarówno w wersji bez jak i z ABS'em, doskonale również znany pojazd, czyli People GT, także w pojemności 125 i nowość z poprzedniego sezonu, czyli Agility 16+.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Oczywiście pojazdy z przekładnią CVT. Naszym zdaniem mniej absorbują kierowcę, niż pojazd z manualną skrzynią biegów. Niemniej jednak na pewno znajdą się również chętni na tego typu rozwiązanie. Naszym zdaniem zależy od indywidualnego podejścia użytkownika. Jest po prostu wymagany zdrowy rozsądek.

Inne publikacje na ten temat:

4 opinii

  1. Fajnie napisane „zmuszony został”, ah te biedne Kymco chciało leżeć i pachnieć, a zmusili do sprzedawania się, alfonsy jedne. Samo Kymco tej lawinowej sprzedaży nie odczuje zapewne, ale MotorLand powinien zacierać ręce.

  2. Nie zdziwiłbym się, gdyby teraz wycofano się z wprowadzenia K-PIPE 125. Motocykl ten miał prawdopodobnie sens przy ograniczeniu do automatycznej skrzyni biegów (czyli braku dźwigni sprzęgła), ale bez tych ograniczeń klienci zapewne chętniej będą kupować manuale niż półautomaty.

    Bardziej realne jest wprowadzenie modeli Pulsar 125 (konkurent m.in. Hondy CBF 125, Yamahy YBR 125 i SYMa Wolf 125) oraz Quannon 125 (konkurent Hondy CBR125R, Rieju RS3 125 itd.). Pulsar i Quannon mają dodatkowo wersje bardziej sportowe i „nakedowe”. Cenowo są droższe od K-PIPE 125, ale tańsze od markowych 125-tek.

    http://www.kymco.com/product/list.asp?Category=MOTORCYCLE&cc=125cc

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button