BMW Motorrad
Aktualnie czytasz:
Polska premiera nowego BMW R 18 2020: Historia kołami się toczy [wideo]
0

Oto krótki materiał wideo z polskiej premiery nowego niemieckiego krążownika. BMW R 18, czyli niemiecka wizja klasycznego motocykla i jednocześnie hołd dla kultowych już bawarskich bokserów sprzed 7 dekad, który został stworzony w oparciu o najnowsze technologie.
R 18 to motocykl dla tych, dla których model rNineT jest nadal zbyt nowoczesny i za mało ekstrawagancki. Ogromy silnik, niemałe gabaryty nadwozia i klasyczna czerń skąpana w dużej ilości błyszczących elementów.

Efekt wow każdy właściciel nowej R 18-ki dostaje w gratisie.

Przy tym motocyklu można przenieść się na chwilę w czasie, zwyczajnie gapiąc się na niego.

Nie ma z resztą co opowiadać. Zobaczcie sami na przygotowanych przez nas fotkach i materiale wideo. A najlepiej wybierzcie się do najbliższego salonu dealerskiego BMW, bo klimat tej maszyny ciężko należycie przenieść w wirtualny świat.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Szczegóły
Cena

99,900 zł

Dane techniczne

Konstrukcja Chłodzony powietrzem/olejem dwucylindrowy czterosuwowy silnik typu bokser z dwoma napędzanymi łańcuchowo wałkami rozrządu umieszczonymi nad wałem korbowym.
Otwór x skok 107.1 mm x 100 mm
Pojemność skokowa 1802 cm³
Moc znamionowa 67 kW przy 4750 obr./min
Maks. moment obrotowy 158 Nm przy 3000 obr./min
Stosunek sprężania 9.6 :1
Wzbogacenie paliwa Elektroniczny układ wtryskowy kolektora dolotowego/cyfrowe zarządzanie silnikiem: BMS-O z elektroniczną manetką
Oczyszczenie spalin regulowany katalizator 3-drożny
Moc układu jezdnego / zużycie paliwa
Prędkość maksymalna powyżej 180 km/h
Zużycie paliwa na 100 km zgodnie z WMTC 5.6 l/100km
Rodzaj paliwa Bezołowiowa super (maks. 15% etanolu, E15) ROZ 95 90 AKI
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator z magnesami trwałymi 600 W (moc nominalna)
Akumulator 12 V/26 Ah, nie wymaga serwisowania
Przenoszenie mocy
Sprzęgło Sprzęgło jednotarczowe suche
Skrzynia biegów Sześciobiegowa kłowa skrzynia biegów w oddzielnej obudowie
Napęd wtórny
Wał Kardana

Podwozie/hamulce
Rama Stalowa rama typu „double-cradle” z przykręconymi podciągami
Prowadnica koła przedniego / elementy sprężynowe Widelec teleskopowy
Prowadnica koła tylnego / elementy sprężynowe
Stalowy wahacz dwustronny z centralnym zawieszeniem

Ugięcie sprężyny z przodu / z tyłu 120 mm / 90 mm
Rozstaw osi 1731 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 150 mm
Kąt głowicy skrętnej 57,3°
Koła Koło szprychowe (tylko z przodu)
Wymiar obręczy z przodu 3,5" x 19"
Wymiar obręczy z tyłu 5,0" x 16"
Opony przednie 120/70 R 19
Opony tylne 180/65 B16
Hamulec przedni
Hamulec dwutarczowy, średnica 300 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały

Hamulec tylny Hamulec jednotarczowy, średnica 300 mm, 4-tłoczkowy zacisk stały
ABS
Zintegrowany system ABS BMW Motorrad (częściowo zintegrowany)

Wymiary/masa
Wysokość siedziska przy masie własnej 690 mm
Długość łuku krokowego przy masie własnej 1630 mm
Użytkowa objętość zbiornika ok. 16 l
z tego rezerwa ok. 4 l
Długość 2440 mm
Wysokość (bez lusterka) 1126 mm
Wysokość (nad lustrem, z ciężarem własnym DIN) 1232 mm
Szerokość (bez lusterka) 964 mm
Masa własna pojazdu przygotowanego do jazdy, z pełnym bakiem 1) 345 kg 1)
Dopuszczalna masa całkowita 560 kg
Ładowność (w wersji seryjnej) 215 kg

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%