Aktualnie czytasz:
Mazury 2019: Pierwszy Rajd Benelli za nami!
0

Pierwszy rajd miłośników motocykli Benelli za nami. W ciepłe, czerwcowe dni motocykliści pokonali ponad 600 km.

W ubiegłym tygodni miał miejsce pierwszy rajd motocykli Benelli, w którym udział wzięli miłośnicy włoskiej marki oraz zaproszeni na wydarzenie dziennikarze. Na ponad 600 km trasie z Dziekanowa Nowego do Mikołajek na uczestników czekała masa atrakcji – szutrowe odcinki, terenowe trasy, wspaniałe mazurskie widoki i niesamowite, kręte drogi. Do tego oczywiście świetne jedzenie i super atmosfera.

Zwiedzaliśmy takie miejsca jak leśniczówka „Pranie” czy skansen Punktu Oporu Pisz z unikalnym, w pełni wyposażonym schronem bojowym Regelbau 502. Pogoda i humory dopisywały uczestnikom przez cały czas trwania rajdu, tym bardziej, że wszystkie motocykle Benelli sprawowały się znakomicie – komentował reprezentujący Benelli Polska Rafał Dmowski.

W gamie motocykli biorących udział w imprezie znalazły się wszystkie najpopularniejsze modeli Benelli, w tym BN302, seria motocykli turystycznych TRK czy neo-retro modele z rodziny Leoncino.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Kolejna impreza poświęcona marce Benelli planowana jest na październik tego roku. Więcej informacji do znalezienia na stronie https://www.motor-land.pl/

Poznaj bliżej Benelli TRK 502

Benelli TRK 502 to turystyczna propozycja w gamie włoskiego producenta. Pięćsetka do turystyki? Jadąc solo, nawet z bagażem jednostka jest elastyczna i dynamiczna. 48 koni i 45 Nm przy masie 210 kg. To wystarczy do utrzymania na trasie prędkości przelotowej 130 km/h.

W TRK najważniejszy jest komfort jazdy na trasie. Pod tym względem sprzęt wydaje się być przemyślaną konstrukcją. Dobra geometria pozycji za kierownicą, miękka kanapa i solidne podparcie lędźwiowe. Tym bardziej, że Benelli ma spory rozstaw osi, a zawieszenie jest dość miękko zestrojone i jak na turystyka przystało legitymuje się bardzo dużym zakresem pracy. Momentami macie wrażenie, że sprzęt płynie po drodze, a wszelkie nierówności łyka bez bólu. Oczywiście tylny amortyzator jest regulowany, przez co można dostosować jego charakter do swoich potrzeb.

Dobrze pracuje też autorski układ hamulcowy Benelli. Na przodzie dwa pływające dyski, z tyłu też imponujących rozmiarów tarcza. Całość jest spięta z wyłączalnym ABSem. Heble pracują zaskakująco wydajnie i posiadają duży zapas mocy. Ta rezerwa siły hamowania przyda się w momencie kiedy postanowicie zabrać ze sobą kogoś jeszcze plus zapakujecie wszystkie kufry

Benelli TRK 502X to bardziej terenowa wersja 502, która została bardzo dobrze przyjęta przez polskich klientów. X to nieco inny charakter maszyny: wyżej poprowadzony układ wydechowy, szprychowe felgi, 19-calowa felga z przodu. Wyżsi kierowcy poczują się na X-ie jak w domu, ponieważ siodło znajduje się na poziomie 840 mm od ziemi, czyli wyżej o 40 mm. Ten sam, dwucylindrowy silnik łączy ekonomię z odpowiednią mocą.

Poznaj bliżej Benelli Leoncino

Leoncino to klasyczna rodzina Benelli, która designem odnosi się do najlepszych włoskich tradycji. Motocykl występuje w dwóch wersjach – nieco bardziej klasycznej oraz uterenowionej wersji Trail. Leoncino łączy w sobie tradycję i mityczną pasję ze współczesną stylizacją, innowacyjnością i osiągami. To hołd oddany legendzie włoskich motocykli, która w znacznym stopniu przyczyniła się do powstania historii marki i do dziś odnajduje się we współczesnym świecie.

Od przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po zbiornik paliwa i stylową kanapę, wszystko podkreśla osobowość nowego Leoncino. ABS, cyfrowe instrumenty i lampy z technologią LED dopełniają obrazu wyjątkowego wyróżniającego się z tłumu motocykla.

Leoncino wyposażony jest w chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 500cc, moc maksymalna to 47,6 KM (35 kW) przy 8500 obr / min maksymalny moment obrotowy to 45 Nm (4,6 kgm). Rurowa rama zapewnia maksymalną wszechstronność i zwrotność. Projektanci z CentroStileBenelli doskonale połączyli harmonijne linie z czystymi emocjami z których słynie Benelli tworząc ten wyróżniający się z tłumu motocykl.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%