Test Kymco Agility RS 50: Świeży i sportowy design

Kymco Agility RS - to całkiem nowa, odmłodzona wersja bardzo popularnego modelu skutera Agility 50 o symbolu RS. Zasadniczym zmianom uległa cała sylwetka pojazdu. Zawdzięcza to m.in. nowocześniejszej, nieco poszerzonej osłonie czołowej i żywej, zróżnicowanej kolorystyce. Obudowy tylnej części pojazdu są też mocno przekonstruowane. Dodatni wpływ na zmianę dotychczasowego wyglądu mają z pewnością takie detale, jak:
Nowocześniejsze lusterka wsteczne, aluminiowy bagażnik i oczywiście światła. Przednia lampa o wyraźnie większej powierzchni jest teraz wyposażona w dwie żarówki halogenowe, tylna zaś ma całkiem inny kształt i zintegrowane z nią kierunkowskazy. Nowe Agility 50 jest napędzane dobrze znanym z jej poprzednich wcieleń, silnikiem 4-suwowym.

Dużą zaletą nowej Agility są duże światła.
Dużą zaletą nowej Agility są duże światła. Zapewniają świetną widoczność.

Porównując ten model do poprzedniego odnosi się wrażenie, że jest to zupełnie inny model. Rzeczywiście opływowe kształty i sportowy wygląd robią swoje. Odnosi się takie wrażenie, że dzięki temu jest on bardzo szybki. Światła przednie są bardzo fajnie zrobione i zapewniają dobrą widoczność w nocy. Tylne światło jak zresztą większość skuterów jest mocne i widoczne z daleka. Jedynie kierunkowskazy z przodu są troszkę za duże, choć z drugiej strony widoczne są z daleka, przez co zwiększa się bezpieczeństwo.

Wadą jest brak kieszonki pod kierownica, aby schować tam jakieś małe rzeczy. Jest uchwyt do przewożenia np. plecaka. Pod siedzeniem znajduje się schowek mieszczący spokojnie kask rozmiaru XL, jednak poprzewożenie dwóch kasków nie jest wygodne. Chodzi o to, że blokada na koło zajmuje tyle miejsca, że jest problem z drugim kaskiem. Jak jedzie się samemu to mieści się spokojnie plecak.

Kanapa jest duża i wygodna, choć zabrakło według mnie Kymco/wojtas_1987dodatkowo ograniczenia na siedzeniu dla pasażera. Podnóżka dla pasażera jest zintegrowana z obudową, co zapewnia dobry kontakt nogi pasażera.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Pomimo swoich małych wad, jest to skuter bardzo fajny. Dla jednych pewne wady są zaletami i odwrotnie.

Dane techniczne testowanego pojazdu:

Wymiary [dł. /wys./szer.]:
1940/385/1125

Waga:

Inne publikacje na ten temat:

95.5kgKymco/wojtas_1987

Przeniesienie napędu:
bezstopniowa [CVT]

Rozrusznik:
Elektryczny i nożny

Silnik/Pojemność/Moc/Chłodzenie:
4-suw/50,0cm3/ 5,0km-5500/powietrze

Moment obrotowy:Kymco/wojtas_1987
3.43 Nm przy 7000 obr/min

Rozmiar opon:
przód-120/70/12
tył-130/70/12

Hamulce:
przód - tarcza
tył - bęben


wojtas_1987

KYMCO AGILITY 50 RS (2009) - czarny gg: 1017146 mail: [email protected] skype: goskw

Inne publikacje na ten temat:

7 opinii

  1. Ja osobiście uważam, że Agility RS to optymalny wybór. Niezawodność i dobra cena.
    PS. Świetne fotki. Dzięki za test. Doskonale ci poszło jak na redakcyjny debiut w Skuterowo.com 🙂

  2. Moim zdaniem – artykuł napisany w miarę fajnie, ale trochę cienkie fotki – wprawdzie wszystko na nich widać, ale słaby plener zdjęciowy 🙂 Fajny skuter. Pozdro 🙂

  3. Skuter OK, ale chciał bym zobaczyć ten schowek pod siedzeniem w którym „z trudem mieszczą się 2 kaski”. Nie podoba mi się tylko zbyt kanciasta osłona tłumika.

  4. Macie rację, 2 kaski nie wejdą za chiny.
    Co do fotek, były robione na szybko, ale w tym roku zrobię lepszą sesję zdjęciową i trochę więcej napiszę jak on się sprawuje po 2 latach jazdy 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button