Kawasaki KX85 II: Dane techniczne, cena i opinie

Kawasaki KX85 w drugim wydaniu to motocykl z serii Motocross. Terenowy model, który sprawdzi się nie tylko podczas weekendowych wypadów w góry, ale także podczas zawodów. Dostępny w jednej wersji kolorystycznej, widniejącej na zdjęciu - w zielonym malowaniu.

Nowy właściciel może zdecydować jednak jaki rozmiar rozmiar kół wybrać, bowiem KX85 II to model stojący na kołach o rozmiarze 19 cali z przodu i 16 z tyłu, natomiast w Kawasaki KX85 I, bracie bliźniaku, zastosowano 17 calówkę z przodu, a z tyłu 14.

  • SILNIK:
  • Typ silnika - Chłodzony cieczą, 2-suwowy, silnik jednocylindrowy z KIPS
  • Pojemność skokowa silnika - 84 cm³
  • Średnica x skok - 48.5 x 45.8 mm
  • Stopień sprężania - 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed)
  • Układ zaworów - Zawór tłokowy membranowy
  • Układ paliwowy - Gaźnik: Keihin PWK 28
  • Zapłon - Elektroniczny CDI
  • Układ rozruchowy - Główny nożny
  • Smarowanie - Mieszanka benzyny
  • HAMULCE I ZAWIESZENIE:
  • Hamulce, przednie - Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: dwutłoczkowy
  • Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 184 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
  • Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy odwrócony, 36 mm, z 20-stopniowym tłumieniem dobicia
  • Zawieszenie, tylne - Uni-Trak Bottom-Link z regulowanym napięciem wstępnym, 24-stopniowe tłumienie dobicia i 21-stopniowe tłumienie odbicia
  • OSIĄGI:
  • Przełożenie - 6-biegowa
  • Przeniesienie napędu - Łańcuch
  • Sprzęgło - Mokre wielotarczowe
  • RAMA I WYMIARY:
  • Typ ramy - Obwód, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
  • Ślad - 108 mm
  • Skok zawieszenia, przednie - 275 mm
  • Skok zawieszenia, tylne - 275 mm
  • Opona, przednia - 70/100-19 42M
  • Opona, tylna - 90/100-16 52M
  • Kąt skrętu L/P - 45° / 45°
  • Dł x Szer x Wys - 1,920 x 765 x 1,150 mm
  • Rozstaw osi - 1,310 mm
  • Prześwit pod pojazdem - 330 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa - 5 litrów
  • Wysokość siedzenia - 870 mm
  • Masa pojazdu gotowego do użytku - 77 kg
REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button