Junak 121 FL 125: Almot pokazał pierwsze zdjęcia nowego motocykla na prawo jazdy B

Informacja Prasowa

FL to nowa, odświeżona generacja motocykla Junak 121. Lifting modelu przyniósł wiele nowych rozwiązań technologicznych oraz odmłodzony design.

Zmiany dotyczą przede wszystkim oświetlenia. Zmieniony przedni klosz kryje teraz światła pozycyjne w technologii LED. Na tyle pojazdu także zdecydowano o zastąpieniu tradycyjnych żarówek na rzecz wydajnej i bezobsługowej technologii diod elektroluminescencyjnych.

Junak 121 FL to również odświeżony kokpit. Nowe zegary wyposażone są w prędkościomierz wyskalowany do 140 km/h, obrotomierz oraz wskazania aktualnie używanego biegu.

Junak 121 FL może pochwalić się także nowym kształtem felg wykonanych ze stopów lekkich.

Głównym atutem modelu 121 FL jest prosta budowa motocykla, przekładająca się na bezproblemową eksploatację. Konstrukcja przejrzysta, oferująca łatwy dostęp do najważniejszych podzespołów – gaźnik, świeca, mocowania linek – wymagających okresowej konserwacji w trakcie eksploatacji.

Przy projektowaniu układu hamulcowego posłużono się standardowym rozwiązaniem. Tylne koło obsługuje hamulec bębnowy, z przodu zastosowano jednotarczowy układ hydrauliczny. Ten zestaw przy niskiej masie własnej gwarantuje poczucie bezpieczeństwa.

Ze względu na przystępną cenę, a także minimalne koszty eksploatacji, Junak 121 FL doskonale sprawdza się jako alternatywny środek transportu.

Aktualna cena motocykla porównywana jest z kosztem zakupu średniej klasy skutera. W relacji jakość – estetyka – cena, ten model nie ma konkurentów.

Motocykl spełnia normy homologacyjne z zakresu wymagań prawa jazdy kat. B.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Sugerowana cena detaliczna: 5299 PLN brutto.

Junak 121 FL 125 – dane techniczne:

POJEMNOŚĆ 125 cm³
RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 90 km/h
MOC 8,0 kW / 10,9 KM (przy 9000 RPM)
WAŁEK WYRÓWNAŻAJĄCY TAK
ROZRUCH ELEKTRYCZNY I NOŻNY
HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ BĘBNOWY MECHANICZNY
ROZMIAR OPONY PRZÓD 110 / 90 – 17
ROZMIAR OPONY TYŁ 80 / 90 – 17
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 1990 / 762 / 1066
MASA WŁASNA 129 KG
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 745
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,4 L
ILOŚĆ MIEJSC 2
DOSTĘPNE KOLORY CZARNY

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

3 opinii

  1. ale mutant stara lampa od motoroweru junak 901 , bak jak od lekko chopperowatego 902 , koła jak od crossa trochę , zlepek kilku chińskich konstrukcji fuj, samm mam junaka nowego ale ten to to nie wygląda.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button