Aktualnie czytasz:
Honda Elite: Uważaj w zakrętach
6
 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Junaka. Wygraj zegarek o wartości 2000 PLN

Chcesz zdobyć wyjątkowy zegarek Davosa z logo Junak? Nakręć film o swoim Junaku i opublikuj na Facebooku.

Jak się okazuje małe skutery mają poważną wadę: Podczas pokonywania zakrętów może dojść do zahaczenia podwodziem i/lub boczną podstawką. W tym przypadku Honda świetnie pokazuje czym zbyt głębokie manewrowanie może grozić. W tym przypadku prócz uszkodzeń skutera czy zgubionych butów nic się nie stało, a naprawdę wiele nie brakowało. Zwróćcie uwagę na fakt, że zaraz za barierkami znajduje się przepaść.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe qazwsxedc
    24 czerwca 2010 at 07:42

    Uważam, że ostatnio stanowczo za dużo jest tutaj crashów- to napewno nie przyciąga nowych adeptów skuterów…

  • Zdjęcie profilowe Gorzki
    24 czerwca 2010 at 12:09

    Ja tam nogi raczej nigdy nie wystawiam.

  • Zdjęcie profilowe
    hiroshima
    23 lipca 2010 at 23:10

    Trzeba być świadomym ryzyka, gdy się kupuje skuter. A co do przykładu to raczej łatwo otrzeć centralną podstawką albo nóżką, za pomocą której stawia się skuter na centralce. Sam miałem tak w chińczyku, że w zakrętach – w które lubiłem się głęboko składać – obcierałem nóżką o asfalt. Trafić w takim momencie na studzienkę i lot murowany.

  • Zdjęcie profilowe Gizmo123
    6 sierpnia 2010 at 19:55

    Jakby nie kask to uderzenie w tą barierkę nie było by takie miłe..

  • Zdjęcie profilowe Daniello102
    30 sierpnia 2010 at 22:17

    Sam kilka krotnie przytarłem tzw. nóżka o asfalt. Tyle że to były nasze polskie ciasne ronda. No i wiadomo inne prędkość. Jakoś nie mam zaufania do malutkich 13″ w skuterze aby się kłaść dosyć mocno.

  • Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    11 kwietnia 2014 at 15:49

    Czas na mały odkop.

    Ale właśnie dlatego jestem przeciwnikiem robienia gleby w skuterze, czy obniżania zawieszenia ( co innego środka ciężkości 🙂 )