Honda Elite: Uważaj w zakrętach

Jak się okazuje małe skutery mają poważną wadę: Podczas pokonywania zakrętów może dojść do zahaczenia podwodziem i/lub boczną podstawką. W tym przypadku Honda świetnie pokazuje czym zbyt głębokie manewrowanie może grozić. W tym przypadku prócz uszkodzeń skutera czy zgubionych butów nic się nie stało, a naprawdę wiele nie brakowało. Zwróćcie uwagę na fakt, że zaraz za barierkami znajduje się przepaść.

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. Trzeba być świadomym ryzyka, gdy się kupuje skuter. A co do przykładu to raczej łatwo otrzeć centralną podstawką albo nóżką, za pomocą której stawia się skuter na centralce. Sam miałem tak w chińczyku, że w zakrętach – w które lubiłem się głęboko składać – obcierałem nóżką o asfalt. Trafić w takim momencie na studzienkę i lot murowany.

  2. Sam kilka krotnie przytarłem tzw. nóżka o asfalt. Tyle że to były nasze polskie ciasne ronda. No i wiadomo inne prędkość. Jakoś nie mam zaufania do malutkich 13″ w skuterze aby się kłaść dosyć mocno.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button