Ducati Multistrada 1200S: Turystyczne enduro czy ścigacz?

Tego motocykla nie sposób pomylić z żadnym innym.Ducati Multistrada 1200S o mocy 160 koni mechanicznych niesamowicie oddaje moc, a przyspieszenie każe się zastanowić, czy mamy do czynienia z enduro, czy rasowym ścigaczem. W podstawowej wersji za Multistradę 1200S trzeba zapłacić ponad 80 000 złotych.

Ducati Multistrada 1200S to odpowiedź na niemiecką i japońską konkurencję. Ten motocykl potęguje wszystko - doznania za kierownicą, pewność prowadzenia, a nawet moc. Silnik rozpędza motocykl do 250 km/h, mając 160 koni mocy. To o 50 więcej, niż u bezpośredniego rywala - Yamaha Super Tenere 1200. Jednostka jest dziełem inżynierów z Volkswagena. Co ciekawe to ręcznie składana dwójka w układzie "L".

Motocykl prowadzi się niezwykle wygodnie i nie wymusza on nienaturalnej pozycji za kierownicą. Ducati Multistrada 1200S jest również naszpikowana elektroniką. Znajdziecie tutaj kolorowy wyświetlacz, ABS, kontrolę trakcji, adaptacyjne zawieszenie i mnóstwo lamp led. Całość komponuje się wręcz oszołamiająco, przez co Ducati Multistrada 1200S nie może być niezauważona na drodze.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. To jest chyba jedyny moto wart każdej złotówki na niego wydanej,jak by mnie było stać kupił bym bez zastanowienia [i trumnę pod kolor:D]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button