Ducati Multistrada 1200S: Turystyczne enduro czy ścigacz?

Tego motocykla nie sposób pomylić z żadnym innym.Ducati Multistrada 1200S o mocy 160 koni mechanicznych niesamowicie oddaje moc, a przyspieszenie każe się zastanowić, czy mamy do czynienia z enduro, czy rasowym ścigaczem. W podstawowej wersji za Multistradę 1200S trzeba zapłacić ponad 80 000 złotych.

Ducati Multistrada 1200S to odpowiedź na niemiecką i japońską konkurencję. Ten motocykl potęguje wszystko – doznania za kierownicą, pewność prowadzenia, a nawet moc. Silnik rozpędza motocykl do 250 km/h, mając 160 koni mocy. To o 50 więcej, niż u bezpośredniego rywala – Yamaha Super Tenere 1200. Jednostka jest dziełem inżynierów z Volkswagena. Co ciekawe to ręcznie składana dwójka w układzie “L”.

Motocykl prowadzi się niezwykle wygodnie i nie wymusza on nienaturalnej pozycji za kierownicą. Ducati Multistrada 1200S jest również naszpikowana elektroniką. Znajdziecie tutaj kolorowy wyświetlacz, ABS, kontrolę trakcji, adaptacyjne zawieszenie i mnóstwo lamp led. Całość komponuje się wręcz oszołamiająco, przez co Ducati Multistrada 1200S nie może być niezauważona na drodze.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. To jest chyba jedyny moto wart każdej złotówki na niego wydanej,jak by mnie było stać kupił bym bez zastanowienia [i trumnę pod kolor:D]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button