Aktualnie czytasz:
BMW R NINET PURE: Dane techniczne, cena i opinie
0

BMW R NINET PURE to motocykl, który swoją stylistyką nawiązuje do klasycznych modeli roadster. Pięknie wkomponowany przedni, okrągły reflektor oraz okrągły prędkościomierz. Smaczku dodaje również stalowy zbiornik paliwa oraz typowy dla tego typu motocykli wąski tył. Dzięki temu R NINE PURE wygląda niezwykle elegancko i zwraca na siebie uwagę.

Sercem tego jednośladu jest dwucylindrowy silnik w układzie przeciwbieżnym. Dynamiczny, a dzięki zamontowanemu elektronicznemu wtryskowi paliwa – spala mniej. W standardzie ABS i ASC.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony powietrzem/olejem czterosuwowy silnik typu Boxer, dwa wałki rozrządu, cztery promieniście ułożone zawory na cylinder, centralnie montowany wałek wyrównawczy
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 81 kW (110 KM) przy 7750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 116 Nm przy 6000 obr/min.
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin 3-drożny katalizator o obiegu zamkniętym, spełnia normę emisji EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, liczba oktanowa 95-98 (podane osiągi przy LO 98)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 720 W
Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Sprzędło jednotarczowe, suche, hydrauliczne
Skrzynia biegów Sześciostopniowa skrzynia biegów o stałym zazębieniu, śrubowe koła zębate
Napęd Wał napędowy
Zawieszenie/Hamulce
Rama Trzy-częściowa rama składająca się z jednej przedniej i dwóch tylnych części, silnik i skrzynia biegów jako element przenoszący obciążenie, odczepiana rama siedzenia pasażera do jazdy w pojedynkę.
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewane z aluminium jednoczęściowy widelec z wahaczem BMW Motorrad Paralever; Rozpórka centralna, wstępne napięcie ustawiane bezstopniowo za pomocą klucza hakowego, ustawiane tłumienie siły dobicia
Skok zawieszenia przód/tył 125 mm/120 mm
Rozstaw kół 1493 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 105 mm
Kąt nachylenia główki ramy 63,4°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 5,50 x 17″
Opony, przód 120/70 R 17
Opony, tył 180/55 R 17
Hamulce, przód Dwie tarcze, średnica 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, z pływającym, dwutłoczkowym zaciskiem; średnica tarczy 265 mm
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
Wymiary/masy
Długość 2105 mm
Szerokość (z lusterkami) 900 mm
Wysokość (bez lusterek) 1240 mm
Wysokość siedzenia 805 mm
Długość łuku krokowego 1750 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 219 kg
Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 211 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17 l
Rezerwa paliwa Około 3,5 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
3 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości