O sytuacji na rynku paliw słyszymy od wielu miesięcy i nie są to zazwyczaj dobre wiadomości. Ceny benzyny utrzymują się na wysokim poziomie i nic nie wskazuje, żeby miało się to zmienić. Na dojazdy do pracy i w inne miejsca wydajemy coraz więcej, a przecież nie musi tak być. Elektryczny skuter Barton Energy 2.0 to sposób na bardzo niskie koszty bez rezygnowania z wygody indywidualnego środka transportu.
Firma Barton Motors obecna jest na polskim rynku już kilkanaście lat i w tym czasie zdążyła sobie wyrobić bardzo mocną markę w segmencie skuterów i lekkich motocykli, głównie za sprawą wysokiej jakości i atrakcyjnych cen oferowanych pojazdów. Idąc z duchem czasu i potrzebami klientów, wprowadziła do swojego katalogu elektryczny skuter Energy. Duży sukces tego modelu, a także licznie zebrane opinie użytkowników pozwoliły przygotować kolejną odsłonę skutera – model Barton Energy 2.0.
Barton Energy 2.0: sposób na drogie paliwo
Poprawiono w nim szereg aspektów wpływających na praktyczność i komfort codziennego użytkowania. W modelu z rocznika 2022 część oświetlenia, m.in. światła do jazdy dziennej, działa w technologii LED. Daje to nie tylko ciekawy, współczesny wygląd maszyny i silniejszy snop światła, ale też wpływa na oszczędzanie energii, a więc zwiększa zasięg skutera. W kokpicie znalazło się gniazdo USB do ładowania przenośnych urządzeń elektronicznych. Barton Energy 2.0 uruchamiany jest tradycyjnym kluczykiem i wyposażony fabrycznie w sterowany pilotem alarm.
Producent maszyny wziął sobie również do serca uwagi na temat użyteczności i teraz jest ona standardowo wyposażona w pojemny kufer centralny, który nie tylko pozwala zabrać i zabezpieczyć większą ilość bagażu, ale też stanowi pewne oparcie pleców dla pasażera. Całości dopełnia atrakcyjna, dynamiczna stylistyka.
Skuter elektryczny na miarę potrzeb. Barton Energy 2.0
Barton Energy 2.0 napędzany jest silnikiem elektrycznym o mocy 1600 W, będący pod względem osiągów odpowiednikiem maszyn spalinowych o pojemności 50 ccm. Tak też jest homologowany – do jego prowadzenia osobom, które ukończyły 18 lat przed 13 stycznia 2013 roku wystarczy dowód osobisty, młodsi zaś mogą nim jeździć z prawem jazdy kat. AM. Zwarta budowa, nisko położony środek ciężkości i duża zwrotność sprawiają, że skuter Energy 2.0 jest wygodną opcją transportu na wsi, świetnie sprawdzi się w codziennych sprawach w podmiejskich miejscowościach, a poruszanie się nim w gęstym ruchu ulicznym dużej metropolii jest niezwykle przyjemne i praktyczne. Zasięg maszyny na jednym ładowaniu wynosi ok. 48 km, co jest wartością najzupełniej wystarczającą w codziennym użytku.
A jak z kosztami eksploatacji? Są bardzo niskie, a w pewnych okolicznościach nie ma ich niemal wcale! Wystarczy, że masz w domu instalację fotowoltaiczną (jest ich już w naszym kraju prawie milion), a w pracy korzystasz z gniazdka na firmowym parkingu. Ale nawet bez tego energia potrzebna do jazdy tym Bartonem jest znacznie tańsza niż jej ekwiwalent w paliwach kopalnych. A jak wszyscy wiemy, obecnie każda forma oszczędności bardzo się liczy.
Co więcej, decydując się na zakup tej maszyny i prowadząc własną firmę, fundację lub gospodarstwo rolne, możesz dołączyć do rządowego programu „Mój elektryk” i otrzymać dopłatę w wysokości nawet 4000 zł. Więcej informacji na temat skutera Energy 2.0 znajdziecie na oficjalnej stronie firmy Barton Motors oraz u dealerów.