ZONTES 310M – nowatorski maksiskuter już dostępny w salonach dealerskich

Wygląda jak pojazd z Gwiednych Wojen, a jaki jest naprawdę?

W skrócie
  • Zontes 310M - zupełna nowość wśród maksiskuterów na naszym rynku dostępny jest w salonach dealerskich marki
  • Niecodzienny wygląd, przebogate wyposażenie i nowoczesna autorska konstrukcja to główne składowe tej ciekawej propozycji wśród pojazdów z bezstopniową przekładnią

ZONTES 310M jest absolutną nowością nie tylko w ofercie znanego już z nieszablonowego podejścia do jednośladów producenta, ale także wśród dostępnych obecnie na rynku jednośladów zaliczających się do segmentu maksiskuterów. Ten oryginalny jednoślad dostępny już jest w polskiej sieci dealerski marki ZONTES. Co go wyróżnia?

Tego maksiskutera nie pomylisz żadnym innym. ZONTES 310M to nowa jakość w świecie królujących na ulicach miast jednośladów z automatyczną bezstopniową przekładnią. Dopracowany, odważny i bardzo dynamiczny design idealnie współgra z nowoczesną konstrukcją oraz niespotykanym nawet w klasie premium wyposażeniem. 310M to nieoczywisty pojazd, który zachwyca funkcjonalnością i zachowaniem podczas jazdy. Jego dopracowana ergonomia oraz przemyślane dodatki umilą każdą przejażdżkę. Bez względu na to, jak daleko się wybierasz.

Niepowtarzalny wygląd i nowoczesna konstrukcja

ZONTES 310M to zwarty, dynamiczny, bardzo łatwy w prowadzeniu i zarazem oferujący sporo wygody skuter, który zachwyca zwinnością i poręcznością. Odpowiada za to m.in. autorska konstrukcja z dwoma chłodnicami cieczy. Jedna z przodu pojazdu – tuż za przednim kołem oraz druga przy silniku. Dzięki temu rozwiązaniu można było skrócić rozstaw osi, nie rezygnując z wydajnego i stabilnego chłodzenia. Z kolei spory jak na skuter, bo wynoszący 155 mm prześwit pozwala bezstresowo parkować na niemal każdym krawężniku i pewnie przejeżdżać przez progi zwalniające. ZONTES 310M nie onieśmiela swoimi gabarytami, co sprawia, że jazda w korkach okazuje się znacznie łatwiejsza niż w przypadku większej konkurencji.

Najbogatsze wyposażenie w klasie

Całkowicie nowy maksiskuter ZONTES to nie tylko ekstrawagancki i nowoczesny wygląd, ale także bardzo bogate wyposażenie, niespotykane wśród pojazdów w tym segmencie. W pełni elektryczna obsługa, bezkluczykowy dostęp do pojazdu, kolorowy ekran TFT z bezprzewodową łącznością i możliwością zmiany układu graficznego, czy elektrycznie regulowana wysokość szyby  i wydajne oświetlenie Full-LED oraz układ ABS to tylko niektóre z funkcji jakie są na wyposażeniu tego skutera.

Przeczytaj również:

Zontes 310X 2021: o co chodzi w tym motocyklu?

Wystarczy podejść do pojazdu z bezprzewodowym nadajnikiem w kieszeni i wcisnąć czerwony przycisk z kłódką, by skuter w mgnieniu oka był gotowy do jazdy. Tankowanie? Jedno kliknięcie i klapka wlewu otwarta, Dostęp do luku bagażowego? Tak samo. Wyjeżdżasz na obwodnice? Naciskasz przycisk sterowania wysokością szyby i od razu zwiększasz osłonę przed wiatrem. Wszystko to sprawia, że jazda Zontesem 310M jest niesamowicie łatwa, przyjemna i intuicyjna. Dodatkowo wszystkie przyciski są gustownie podświetlone w kolorze czerwieni, więc po zmroku nawigacja jest równie prosta a wygląd pojazdu jeszcze bardziej luksusowy.

Precyzyjne czujniki cieśnienia i temperatury w oponach na bieżąco monitorują ich stan i ostrzegają gdy nastąpi przekroczenie granicznych wartości, a ukryte w schowku pod kierownicą podwójne gniazdo USB szybkiego ładowania zgodnego z systemem Quick Charge 3.0 o łącznej mocy 36W, pozwala na swobodne, bezpieczne i szybkie ładowanie urządzeń mobilnych podczas jazdy. Same schowki otwierane są wygodnie, za pomocą łatwych w obsłudze przycisków. Jeden z nich dostępny jest na stałe, drugi (ten na smartfon) zabezpieczany blokadą po wyłączeniu zapłonu.

Przeczytaj też:

Zontes 2022: motocyklowe nowości na targach EICMA  będzie się działo!

Wydajny i ekonomiczny napęd

Do napędu 310M użyto skonstruowaną od podstaw dla tego skutera bezstopniową przekładnię, którą sprzężono z nowoczesnym silnikiem autorskiej konstrukcji. Jednostka charakteryzuje się wysokim stopniem sprężania 11,8:1 przy bardzo niskim zużyciu paliwa, które pozwala uzyskać 24,5 kW i pokaźny moment 32 Nm. Dzięki nowoczesnej konstrukcji wysokie osiągi idą w parze z oszczędnością i ekologią. Zastosowano także szereg zabiegów technologicznych, by wysokie parametry szły w parze z żywotnością i niezawodnością. Wszystko po to, by codzienna jazda nie tylko była efektywna i efektowna, ale także by dawać radość z jazdy. Bo dojazdy do pracy wcale nie muszą być nieprzyjemne i nudne.

Jeśli jesteś ciekaw jak prezentuje się ten pojazd na żywo, to dobrą informacją jest, że skutery 310M dostępne są już w oficjalnej sieci dealerskiej marki. Zajrzyj do najbliższego salonu i sprawdź co oferuje ten nieszablonowy pojazd.

O marce ZONTES

Motocykle sygnowane marką ZONTES, to najbardziej zaawansowany technologicznie projekt realizowany przez fabrykę Guangdong Tayo Motorcycle Technology. Firma została założona w 2003 roku z kapitałem przekraczającym 400 MLN USD. Fabryka zajmuje powierzchnie 400 000 metrów kwadratowych i zatrudnia ponad 1600 pracowników. W samym dziale rozwoju produktu, zatrudnionych jest blisko 500 pracowników, w głównej mierze inżynierów i projektantów. ZONTES to jedna z głównych marek producenta, który zajmuje się produkcją średniej wielkości motocykli i skuterów.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Więcej informacji o jednośladach marki ZONTES znajdziesz na stronie www.zontespolska.pl

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Zontes 310M ciekawy skuter, który chciałem kupić. Kolor czerwony jest super lecz niedostępny w Polsce. Inne kolory są ok lecz mniej praktyczne. Czarny mało widoczny i zbiera kurz oraz brud. To samo z szarym/grafitowym bo taki też jest oferowany na Polskę. Jest jeszcze niebieski mat, kolor fajny lecz ale ma wady. Pytałem użytkowników mat niestety pozostawia ślady i szybko się wyciera oraz trudniej domyć. Muchy kleją się jak do miodu. Zatem wracając do czerwonego to szkoda ze Polski dystrybutor jego nie oferuje jak inni. Ponoć jest w Czechach i tam zapytam. Jak ktoś na dojście do czerwonego proszę dać znać. Ale skuter jest super. Polecam. Serdecznie dziękuję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button