Zipp zaprasza do środka. Wchodzisz?

Skuterowo.com dziś zaprasza Was na wycieczkę do centrali lidera rynku skuterów - Firmy Zipp. Razem z nami możecie poznać proces projektowania, sprzedaży, zaopatrzenia i realizacji strategii na polskim i europejskim rynku jednośladów. Zobaczycie też jak wygląda największy polski magazyn z częściami zamiennymi do skuterów oraz w jaki sposób bada się obecne na rynku pojazdy i wprowadza do nich modyfikacje.

Fot.: Skuterowo.com

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

9 opinii

  1. Tak do pracy.
    Nic ciekawego jak słyszę Chiny.
    Powinno być Polska i nasze fabryki ,a nie za miskę ryżu i cena od 3-5 tyś.
    Mam nadzieję ,że cena zaporowa na produkty z Chin wyniesie +500%.
    Na podobne produkowane w kraju 0 VAT.
    Smutne ,że dajemy się ograbiać.
    Mam Vegę i powiem ,że jest to Panowie lipa.
    Korozja by ją zjadła w pierwszym sezonie.
    Rozebrałem to do śrubki nie miałem już siły czekać na te naprawy gwarancyjne. Dilerka to lipa.
    Wymieniłem wszystko nawet ramę na nowo spawałem i wzmacniałem.
    To co było to chyba spawał dzieciak ze stritem.
    Poprzekręcane gwinty i nic więcej.
    Może mam Vegę lecz już nie Przasnysz Chiny tylko Wrocław Polska.
    Owszem części na wymianę też robią Skośnoocy lecz z Tajwanu i są o 1000 razy lepsi w tym co robią.Jak wspomnę Muchę lub nawet Ogara
    to łza się w oko wciska lecz na tamte zło… czasy było to wykonane w super jakości. Mamy wszystko najlepsze tylko nie umiemy wynagrodzić personelu firmy no chyba ,że chodzi o prezesa i sekretarkę.
    Postawcie na nasze linie produkcyjne i nasz umierający przemysł, a….. zapomniałem ,że tu się nic nie opłaca.
    Narka!!

  2. No prawda co piszesz a już nie wspominam ile było projektów samochodów które po wejściu w produkcję podbiły by światowe rynki.Po pierwsze osiągami,a po drugie niespotykanym designem jak na lata osiemdziesiąte.To były bardzo nowoczesne projekty,gdyby weszły w życie teraz bylibyśmy z pewnością potentatem w dziedzinie motoryzacji.Jeśli chodzi o motocykle było to samo chociaż dłużej się utrzymały.To fabryki i tak zaczęły powoli upadać i wszystko zanikło.Oczywiście jeden z drugim musiał przyblokować świetnych inżynierów …

  3. Firma Zipp ponoć zaproponowała nam skutery na wyprawę dookoła Polski. Ale po naszym kontakcie nie dostaliśmy nawet odzewu 🙂 Ot słomiany zapał Zippa

  4. A tak oglądając filmik 🙂 – czemu ten Pan który prowadzi wózek widłowy nie posiada kasku na głowie???? Zmieńcie to bo inspektorzy BHP Was zajadą:) za nieprzestrzeganie przepisów BHP (to do Zipp)

    p.s.

    Nie ubliżając nikomu ale ten dyrektor na Polskę nie może zapomnieć o literze „e” – jest poprostu nie medialny:)

  5. Wodzu, ten wózek ma klatkę ochronną 😉
    Syrenka Sport to nic, w porównaniu z najnowszymi modelami Merców, czy BMW spod ręki polskich projektantów.. Czy widział z ktoś z Was motocykl Munch Mamut? zgadnijcie kto to cudo projektował i gdzie produkowane były do niego części składowe..

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button