Aktualnie czytasz:
Triumph Tiger 800 XRt: Cena, opinie i dane techniczne
0

Modelem Tiger 800 XRt przekraczamy barierę 50 tysięcy złotych. Za tak bogatego tygrysa musimy wydać 53 500 PLN. Nie jest to jednak motocykl dla wszystkich. Z jego użytkowania ucieszą się przede wszystkim osoby kochające dalekie podróże, niekoniecznie równy teren i oczywiście osoby, które posiadają taką gotówkę.

Tygrys XRt to udoskonalony alternator pozwalający na podgrzewane manetki, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera, przeciwmgłowe światła LED, czy też układ kontrolujący ciśnienie w oponach. Na tym oczywiście wyposażenie tej propozycji od Triumpha się nie kończy. Spotkamy się tutaj również z wbudowanym GPSem oraz z aluminiową osłoną chłodnicy, która przydatna będzie podczas eskapad po górach.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Szczegóły
Cena

53 500 PLN

Dane techniczne

Rodzaj: chłodzony cieczą, 12 zaworowy, DOHC, 3 cylindrowy
Pojemność: 800ccm
Średnica cylindra/Skok tłoka: 74.1 mm / 61.9 mm
Stopień sprężania: 11.3:1
Maksymalna moc: 95 KM (70 Kw) / 9.250 obr/min.
Maksymalny moment obrotowy: 79 Nm / 7,850 obr/min.
Układ zasilania: wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy: układ wydechowy w systemie 3 w 1 z jednostronnym tłumikiem końcowym wykonany ze stali nierdzewnej
Układ napędowy: łańcuch O-Ring
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Rama: rama stalowa, rurowa, kratownicowa
Wahacz: dwustronny, z odlewanego aluminium
Przednie koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 19 x 2.5 cala
Tylne koło: odlewane felgi z aluminium 10-szprychowe 17 x 4.25 cala
Przednia opona: 100/90­ R19
Tylna opona: 150/70 R17
Przednie zawieszenie: zawieszenie upside down Showa 43 mm, skok zawieszenia 180 mm
Tylne zawieszenie: centralny amortyzator Showa monoshock z hydraulicznie regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok zawieszenia 170 mm
Przednie hamulce: podwójne tarcze pływające 308 mm, 2-tłoczkowe zaciski Nissin, programowalny ABS
Tylne hamulce: pojedyncza tarcza 255 mm, 1-tłoczkowy zacisk Nissin, programowalny ABS
Szerokość kierownicy: 795 mm
Wysokość bez lusterek: 1350 mm
Wysokość siedzenia: 810 - 830 mm
Rozstaw osi: 1530 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23.9 º
Ścieżka: 92.4 mm
Masa bez płynów: 197 Kg
Pojemność zbiornika paliwa: 19 L

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
7 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości