Triumph dostawcą silników do Moto2. Wideo jednostki napędowej

Od dłuższego czasu wiadomo, że od 2019 roku Triumph będzie dostawcą silników do klasy Moto2. Wczoraj Triumph przekazał kilka dodatkowych informacji dotyczących jednostek napędowych.

Nowy silnik to udoskonalona wersja 765ccm zaczerpnięta od modelu Street Triple RS, obecnego w sieci dealerskiej od tego roku. Zmiany z cywilnej wersji Street Tripla RS dla Moto2™ dotyczą następujących elementów:

  • zmodyfikowana głowica cylindra z ulepszonym portem wlotu i wylotu dla zoptymalizowanego przepływu
  • zawory tytanowe oraz mocniejsze sprężyny zaworów dla zwiększonych obrotów
  • wydłużenie przełożenia 1go biegu
  • wyczynowe sprzęgło o większej wydajności
  • zmodyfikowany alternator o niższej bezwładności
  • specjalistyczne ECU (Engine Control Module) opracowane z Magneti Marelli
  • pokrywy silnika o zredukowanej szerokości
  • zmodyfikowany kolektor wydechowy

Z perspektywy brytyjskiej marki to na pewno świetny marketing oraz możliwość przetestowania autorskich rozwiązań w najmocniejszej serii na świecie. Z perspektywy sportowej, moim zdaniem, to także ciekawy krok. Powinno być jeszcze szybciej i jeszcze bardziej emocjonująco.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Źródło: Triumph Motorcycles Polska

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button