Terenowy maxi-skuter także od Kymco w 2018? Poznamy go już na targach EICMA

Kymco pozazdrościło Hondzie modelu X-ADV i planuje wprowadzenie konkurencyjnego skutera. Konkurencyjnego w przedziwnym segmencie offroadowo-turystycznych maxi-skuterów. 

Uważacie, że X-ADV jest dziwny? My w sumie też, ale z drugiej strony zbiera świetne recenzje i, ponoć, także całkiem nieźle się sprzedaje. Coś musi być na rzeczy, jeśli Kymco także chce wprowadzić na rynek maxi-skuter o turystycznych i terenowych właściwościach.

Póki co wiemy tylko, że nowy skuter Kymco będzie reprezentował rodzinę "C" oraz będzie napędzany dwucylindrową rzędówką o pojemności 550 ccm. Łatwo wydedukować, że w takim razie powstanie na bazie udanego AK550. Możemy za ten liczyć, że do dyspozycji będą 53 KM, porządne wyposażenie i jakość wykonania na wysokim poziomie.

Model, nawet jeśli w fazie koncepcyjnej, zostanie pokazany podczas targów EICMA w listopadzie.

REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. X-ADV (Intega także) nie są skuterami turystycznymi. Za słaba ochrona przed wiatrem a przede wszystkim brak schowka pod kanapą w rozsądnej wielkości. W Burgmanie 400 mogę pod kanapę schować namiot,śpiwór, matę do spania i jeszcze stado drobiazgów ! A w Hondach jest mikro coś udające schowek.
    X-ADV jest za wysokie aby było wygodne do miasta. I wątpię aby ten produkt od Kymco nadawał się do czegoś innego niż ganianie wokół komina.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button