Model Romet ADV 125, który w kolekcji marki Romet przygotowanej na sezon 2015 jest następcą znanego już ADV 150, można już zobaczyć w salonach dealerskich. Cena jaką zaprezentował producent to 4999 PLN.
Nowy turystyczno-przeprawowy motocykl 125 ccm marki Romet został zaprojektowany zgodnie z filozofią budowy jednośladów przeprawowych. Ten lekki turystyk (138 kg) już na pierwszy rzut oka pozwala na nieco więc, przewożąc jednocześnie spore ilości bagażu. Prócz tego duża pojemność zbiornika paliwa pozwala na duży zasięg (17.8 L).
Wiele maszyn tego typu spotyka się w najbardziej niedostępnych obszarach naszego globu, gdzie klasyczny jednoślad się nie sprawdza. Romet ADV 125 to motocykl do zadań specjalnych!
– Czytamy w w oficjalnych materiałach marki Romet.
Romet ADV 125 posiada kompletne turystyczne wyposażenie. Rama została dodatkowo wzmocniona sztywnymi gmolami redukującymi skutki ewentualnej wywrotki. Ochronna rama kierownicy i reflektora służy także, jako bagażnik przedni, dodatkowo chroniąc ręce motocyklisty. Romet ADV 125 wyposażono w opony o nieco bardziej agresywnym bieżniku i system dodatkowych błotników.
Romet ADV 125 jest już dostępny w salonach sprzedaży w cenie 4999 PLN
Romet ADV 125: Dane techniczne:
Model |
ADV 125 |
Wymiary (mm) |
2070x840x1105 |
rozstaw osi |
1315 |
Waga (kg) |
138 |
Silnik |
jednocylindrowy, czterosuwowy |
Pojemność |
124 |
Układ silnika |
OHV |
Silnik |
chłodzony powietrzem |
Moc Maks (KM)** |
10/9000 |
Moment obrotowy (N.M/RPM)** |
10/8000 |
Prędkość Maks (km/h) |
85 |
Rozruch: |
elektryczny, nożny |
Zapłon |
CDI |
Przeniesienie napędu: |
łańcuch |
Skrzynia biegów |
5 biegów |
Sprzęgło |
Wielotarczowe, mokre, manualne |
Smarowanie: |
Obieg wymuszony, mokra miska olejowa |
Opona Przód/Tył |
3.00-18 3.25-18 |
Zawieszenie przód |
Widelec teleskopowy |
Zawieszenie tył |
podwójny amortyzator, stalowy wahacz |
Pojemność zbiornika paliwa (l)* |
17.8L |
Hamulec Przód |
tarczowy hydrauliczny |
Hamulec tył |
bębnowy mechaniczny |
Obręcze |
aluminiowe |
Kolorystyka |
zielony, grafitowy |
Myślę że ten ‘przeprawowy’ w tytule to tak bardziej w stylu [heniek załóż gumowce jedź na pole i zobacz czy dzikie świnie w szkodę nie idą]najbardziej to go ten przedni błotnik szpeci,osłona na reflektor wygląda jak pułka do montażu skrzynki po ogórkach [jak by coś trzeba przywieść s GSu] a tak to całkiem,całkiem jak za te pieniądze tylko prawdziwej przeprawy bym na nim nie próbował,ot taka wsk125 naszych czasów,choć wydaje mi się lub prawie jestem pewien że tamte były wytrzymalsze i bardziej bezawaryjne.
W tej cenie nie ma czego się czepiać.Błotnik fakt do d…W innych firmach brak alternatywy dla ADV (w tym przedziale cenowym)Więc jak ktoś lubi polne i leśne szlaki to jak najbardziej się do tego nadaje.Silniczek to sprawdzona solidna konstrukcja 156fmi co prawda niewielkiej mocy ale to tylko 125.
przecież nie napisałem że się nie opłaca:)Ot taka wska na każdą kieszeń.Ps; na tych oponach do lasu na liście bym się też nie wybierał,jest to raczej pojazd do użytku codziennego np.listonosz ,motor w teren raczej ma udawać.
cała ta \”przeprawowość\” w nim to stylistyka i dodatki mające sugerować niby zastosowanie.
Przedni błotnik jak w enduro i rajdówka.
Oprócz tego zawieszenie z tyłu o małym skoku, nisko i klasycznie wydech z kolektorem narażonym na dzwona. To taka przeprawówka jak z Dodge Durango terenówka. Wyglada groźnie ale własciwości terenowe pozwalają zaparkować go jednym kołem na krawężniku przy bulwarze.
Tak też go wyżej opisałem w tej cenie to fajna propozycja na dojazdy do pracy nie koniecznie najlepszymi drogami a w terenie jakiś nie wyżyty ramę[a jakiej jakości są ramy w tego typu sprzętach z dolnej pułki wszyscy wiemy],zawieszenie itd załatwi pierwszego dnia użytkowania.
a może on miał być wyprawowy a nie przeprawowy.
Kufry przyczepiasz i w podróż – jest wyprawa.
Z tą pojemnością i mocą to trzeba być wariatem żeby w ciężki teren wjechać:)Tu się zgodzę że to taka wsk. na wieś jak znalazł.Zresztą opiszę go jak już kupię:)
Czy tylko ja mam wrażenie, że to zwykła Zetka 125 opakowana w trochę stalowych rurek?
Bliżej mu do rometa K niż zetki
Jak dla mnie to jest Romet K125 tylko że orurowany :)
Paskudny, jak to mogą sprzedawać nie dość że kiepska jakość to jeszcze brzydkie jak teściowa Janosika.
On nie ma wyglądać tylko jeździć i być tani:)
Przedni błotnik i kwietnik na reflektorze Ci się podoba czy na żywo lepiej to sie prezentuje?
Witam dzisiaj dokonałem zakupu adv 125ki stoi na razie w garażu bo muszę go zarejestrować mnie się podoba wcześniej jeździłem wsk i skuterem 50 tak że dla mnie jest ok.
Popatrz może po silniku, a nie po błotniku czy tam kwietniku tuż przy samym świeczniku. :-)
>
http://mnich.jupe24.pl/kilkaslowoadv150.html
>>
Zrobi sobie niedługo temat na ten większy garnek i tyle go będziemy tutaj widzieć, a części pod pojemność tych minimum 150 cm3 już sobie do nas statkiem z Chin płyną i już można się nieco wyrabiać ze swoją wiedzą w danym temacie.
Właśnie patrze spółka honda tandeta indonezja
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBF_series&prev=search
Kupiłem adv 125 i jak na razie jest OK. Wybrałem go ze względu na bagażniki. Denerwujące dokręcanie śrub. Prędkość maksymalna – nie wiem, docieram zgodnie z zawiłą instrukcją.
Odnoszę wrażenie, że po jakimś czasie wszystko dokręcę, co ma odpaść odpadnie i motorek będzie śmigał:)