Romet ADV 125: Nowy przeprawowy motocykl na prawo jazdy B

Model Romet ADV 125, który w kolekcji marki Romet przygotowanej na sezon 2015 jest następcą znanego już ADV 150, można już zobaczyć w salonach dealerskich. Cena jaką zaprezentował producent to 4999 PLN.

ADV 125

Nowy turystyczno-przeprawowy motocykl 125 ccm marki Romet został zaprojektowany zgodnie z filozofią budowy jednośladów przeprawowych. Ten lekki turystyk (138 kg) już na pierwszy rzut oka pozwala na nieco więc, przewożąc jednocześnie spore ilości bagażu. Prócz tego duża pojemność zbiornika paliwa pozwala na duży zasięg (17.8 L).

Wiele maszyn tego typu spotyka się w najbardziej niedostępnych obszarach naszego globu, gdzie klasyczny jednoślad się nie sprawdza. Romet ADV 125 to motocykl do zadań specjalnych!

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

- Czytamy w w oficjalnych materiałach marki Romet.

Romet ADV 125 posiada kompletne turystyczne wyposażenie. Rama została dodatkowo wzmocniona sztywnymi gmolami redukującymi skutki ewentualnej wywrotki. Ochronna rama kierownicy i reflektora służy także, jako bagażnik przedni, dodatkowo chroniąc ręce motocyklisty. Romet ADV 125 wyposażono w opony o nieco bardziej agresywnym bieżniku i system dodatkowych błotników.

Romet ADV 125 jest już dostępny w salonach sprzedaży w cenie 4999 PLN

Romet ADV 125: Dane techniczne:

Model

ADV 125

Wymiary (mm)

2070x840x1105

rozstaw osi

1315

Waga (kg)

138

Silnik

jednocylindrowy, czterosuwowy

Pojemność

124

Układ silnika

OHV

Silnik

chłodzony powietrzem

Moc Maks (KM)**

10/9000

Moment obrotowy (N.M/RPM)**

10/8000

Prędkość Maks (km/h)

85

Rozruch:

elektryczny, nożny

Zapłon

CDI

Przeniesienie napędu:

łańcuch

Skrzynia biegów

5 biegów

Sprzęgło

Wielotarczowe, mokre, manualne

Smarowanie:

Obieg wymuszony, mokra miska olejowa

Opona Przód/Tył

3.00-18 3.25-18

Zawieszenie przód

Widelec teleskopowy

Zawieszenie tył

podwójny amortyzator, stalowy wahacz

Pojemność zbiornika paliwa (l)*

17.8L

Hamulec Przód

tarczowy hydrauliczny

Hamulec tył

bębnowy mechaniczny

Obręcze

aluminiowe

Kolorystyka

zielony, grafitowy

 

Inne publikacje na ten temat:

18 opinii

  1. Myślę że ten ‚przeprawowy’ w tytule to tak bardziej w stylu [heniek załóż gumowce jedź na pole i zobacz czy dzikie świnie w szkodę nie idą]najbardziej to go ten przedni błotnik szpeci,osłona na reflektor wygląda jak pułka do montażu skrzynki po ogórkach [jak by coś trzeba przywieść s GSu] a tak to całkiem,całkiem jak za te pieniądze tylko prawdziwej przeprawy bym na nim nie próbował,ot taka wsk125 naszych czasów,choć wydaje mi się lub prawie jestem pewien że tamte były wytrzymalsze i bardziej bezawaryjne.

  2. W tej cenie nie ma czego się czepiać.Błotnik fakt do d…W innych firmach brak alternatywy dla ADV (w tym przedziale cenowym)Więc jak ktoś lubi polne i leśne szlaki to jak najbardziej się do tego nadaje.Silniczek to sprawdzona solidna konstrukcja 156fmi co prawda niewielkiej mocy ale to tylko 125.

  3. przecież nie napisałem że się nie opłaca:)Ot taka wska na każdą kieszeń.Ps; na tych oponach do lasu na liście bym się też nie wybierał,jest to raczej pojazd do użytku codziennego np.listonosz ,motor w teren raczej ma udawać.

  4. cała ta \”przeprawowość\” w nim to stylistyka i dodatki mające sugerować niby zastosowanie.
    Przedni błotnik jak w enduro i rajdówka.
    Oprócz tego zawieszenie z tyłu o małym skoku, nisko i klasycznie wydech z kolektorem narażonym na dzwona. To taka przeprawówka jak z Dodge Durango terenówka. Wyglada groźnie ale własciwości terenowe pozwalają zaparkować go jednym kołem na krawężniku przy bulwarze.

  5. Tak też go wyżej opisałem w tej cenie to fajna propozycja na dojazdy do pracy nie koniecznie najlepszymi drogami a w terenie jakiś nie wyżyty ramę[a jakiej jakości są ramy w tego typu sprzętach z dolnej pułki wszyscy wiemy],zawieszenie itd załatwi pierwszego dnia użytkowania.

  6. Z tą pojemnością i mocą to trzeba być wariatem żeby w ciężki teren wjechać:)Tu się zgodzę że to taka wsk. na wieś jak znalazł.Zresztą opiszę go jak już kupię:)

  7. Popatrz może po silniku, a nie po błotniku czy tam kwietniku tuż przy samym świeczniku. 🙂
    >
    http://mnich.jupe24.pl/kilkaslowoadv150.html
    >>
    Zrobi sobie niedługo temat na ten większy garnek i tyle go będziemy tutaj widzieć, a części pod pojemność tych minimum 150 cm3 już sobie do nas statkiem z Chin płyną i już można się nieco wyrabiać ze swoją wiedzą w danym temacie.

  8. Kupiłem adv 125 i jak na razie jest OK. Wybrałem go ze względu na bagażniki. Denerwujące dokręcanie śrub. Prędkość maksymalna – nie wiem, docieram zgodnie z zawiłą instrukcją.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button