Faspider Garelli XO50 to kolejna z ciekawie zapowiadających się nowości na skuterowym rynku 2013. Swoim wyglądem nieco nawiązuje do znanego nam Kymco People 50 czy Benelli Pepe, jednak można odnieść wrażenie, że segment miejskich skuterów na dużych kołach nie do końca jest jeszcze zagospodarowanych.
Garelli ma konkurować przede wszystkim dobrym stosunkiem ceny do jakości, wyróżniać się nowoczesnymi dodatkami (LED) i oryginalnym designem. Cena tego skutera to około 5 500 PLN.
Faspider Garelli XO50: Zdjęcia
[nggallery id=126]DANE TECHNICZNE FASPIDER / GARELLI XO50 | ||
NADWOZIE | ||
Rama | Rurowa | |
Obudowy | Polipropylen i ABS | |
Zawieszenie przód | Widelec teleskopowy olejowy | |
Zawieszenie tył | Amortyzator z tłumieniem olejowym | |
Opona przednia bezdętkowa | 90/80 -16″ | |
Opona tylna bezdętkowa | 110/80 -14″ | |
Koło przód | 16” | |
Koło tył | 14″ | |
Hamulce przedni | Tarczowy fi 220 mm | |
Hamulec tylny | Tarczowy fi 190 mm | |
Ilość miejsc | 2 | |
SILNIK | ||
Pojemność | 49,3 cm3 | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, dwusuwowy | |
Moc | 4,3 KM przy 7500 obr/min | |
Moment obrotowy | 4,5 N.m przy 6500 obr/min | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Smarowanie | Oddzielny system dozownikowy | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik MIKUNI | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Przeniesienie napędu | Bezstopniowe automatyczne CVT | |
WYMIARY I WAGA | ||
Długość (mm) | 2085 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 705 | |
Wysokość (mm) | 1090 | |
Masa bez płynów (kg) | 100 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 6 | |
Poj. zbiornika oleju L | 1,2 | |
WYPOSAŻENIE | ||
Podstawka boczna | w standardzie | |
Lusterka wsteczne L+P | w standardzie | |
Stelaż pod kufer | w standardzie | |
Schowek pod siedzeniem | w standardzie | |
Chłodzenie | w standardzie |
Najciekawsze jest… “Chłodzenie w standardzie” :D
Fajny byłby gdyby nie archaiczny napęd. :-(
Michalk002 nie ma to jak łańcuch i manualna skrzynia, nie? :-)
Właśnie :-D . Chociaż myślę że w 21 wieku chyba da się zaprojektować automatyczną 3-4 biegową skrzynię biegów do motoroweru bez udziału paska napędowego.