Nowe klocki hamulcowe TRW PC łączą wydajność z komfortem. Idealne klocki hamulcowe do każdego typu motocykla szosowego

Informacja prasowa

Jeśli chodzi o hamowanie, w przypadku motocykli ciężko połączyć wysoką wydajność sportowych podzespołów z komfortem korzystania z homologowanych podzespołów do użytku drogowego. TRW, lider rynku układów hamulcowych, rozwiązuje ten problem z linią klocków hamulcowych PC – Performance Comfort.

Motocykliści posiadający starsze motocykle oraz duże choppery często narzekają, że w standardowo montowanych klockach hamulcowych o organicznej mieszance brakuje im jakości i precyzji hamowania. Na krętej drodze i przy mocniejszym użytkowaniu, klocki hamulcowe z organicznym materiałem ściernym szybko dochodzą do granicy swoich możliwości. Przerzucenie się na sinterowe (metaliczne) klocki hamulcowe może poprawić wydajność układu, ale kosztem komfortu.

Z tego powodu TRW podniosło poziom karbonu w zupełnie nowej mieszance zastosowanej w klockach hamulcowych Performance Comfort. Zapewniając wysoką, stałą wydajność hamowania oraz niski poziom wytwarzanego ciepła, klocki hamulcowe z mieszanką PC oferują precyzję i komfort nawet w wymagających warunkach. Mimo to nadal pozostają ciche i nie generują wibracji. Podczas hamowania wytwarza się także mało pyłu hamulcowego, co pozwala ograniczyć wpływ na środowisku oraz utrzymać pojazd w czystości.

Mieszanka klocków hamulcowych PC będzie współgrać ze wszystkimi popularnymi, stalowymi tarczami hamulcowymi. Autorski system mocowania materiału ciernego do płytki o nazwie NRS, pozwala utrzymać równe zużycie na całej powierzchni klocków i dba o bezpieczeństwo motocyklisty.

Klocki hamulcowe PC sprawdzą się w każdym typie motocykli drogowych: od klasyków, przez customy, choppery, cruisery i starsze motocykle sportowe.

 

Tobiasz Kukieła

Dziennikarz motoryzacyjny, fotograf, reportażysta. Na motocyklach jeździ od dzieciaka i cały czas odczuwa potrzebę rozwijania swoich umiejętności jeździeckich. Jest złomiarzem z powołania - zdecydowanie częściej kupuje motocykle niż je sprzedaje. Czy to jego problem?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button