Aktualnie czytasz:
Kymco Activ: Z Bliska
5

Dla jednych tandeta, dla drugich uosobienie pragmatycznego środka transportu. Kymco Activ, bliźniak Nexxona występuje w pięciu wersjach silnikowych i podbił wschód. Dlaczego?

Ze względu na cenę i świetną jakość. Activ nie grzeszy urodą, ale za to łączy w sobie zalety skutera i motoroweru z manualną skrzynią. Pod siedziskiem znajdzie się miejsce na kask, a przełożenia zmienia się z użyciem automatycznego sprzęgła zestrojonego z jednostkami 50, 110, 125, 150 i 250 ccm. Pojazd nie jest niestety dostępny w polskiej dystrybucji.

[nggallery id=64]

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe madi
    19 lutego 2012 at 07:46

    jak nie jest ? Przecież sprzedawali go, chyba, że już go wycofali z PL.

  • Zdjęcie profilowe Raffo
    20 lutego 2012 at 12:11

    to ja chyba wolałbym już rometa ogara albo c1 bo sa dużo ładniejsze i z tego co patrzyłem to tańsze. a tak jak ja kupowałem, to cena była dla mnie bardzo ważna. Do tego osiągi porównywalne, spalanie również więc po co przepłacać 😉 lepiej oszczędzić kasę na coś innego

  • Zdjęcie profilowe Sidman
    28 marca 2012 at 17:15

    To chyba wolałbym tego Kymco niż chińską podróbę skutera. Szkoda że już nie ma go w ofercie polskiej dystrybucji żałuje że go nie kupiłem jak był no nic zbieram na nexxona.

  • Zdjęcie profilowe Kajo007PL
    8 marca 2013 at 19:18

    Raffo , Kymco Activ jest 100 razy lepszy od ogara , C1 itd. może i jest droższy i trochę wg ciebie brzydszy z wyglądu, ale mam Kymco już 5 rok leci i w silniku nic się nie stało , w silniku nic nie wymieniane ,tylko akumulator nowy ale to jest rzecz którą się wymienia co jakiś czas , kuzyn sobie kupił Ogara 900 Racing, faktycznie ładnie wygląda przyznam ale sobie pojeździł pojeździł 3 tysiące i coś ze sprzęgłem się dzieje na gwarancje , dostał go z powrotem z gwarancji i pojeździł z niecały tysiąc i coś się znów zepsuło .

  • Kamil
    19 marca 2019 at 18:23

    Jeździłem Kymco Activ 50 w latach 2010 – 2014. Brzydki, ale zaskakująco wygodny (mam 176 cm wzrostu). Niestety oryginalny silnik mulił, więc założyłem mu cylinder 72 ccm a na tył zębatkę o dwa zęby mniejszą od fabrycznej (gaźnik zostawiłem oryginalny, bez żadnych modyfikacji). I po tym moim tuningu Activ nabrał sporo mocy na niskich obrotach, Dzieki temu bez problemu nadążałem za samochodami w ruchu miejskim i nie stanowiłem już „zawalidrogi”. Mój Kymco jako 70-tka stał się na tyle dynamiczny, że podczas jazdy pod górkę, np na wiadukt czy most, już nie zwalniał, tylko miał zapas mocy, a w trasie gwarantował mi 75 – 80 km/h, przy tylko nieznacznym wzroście spalania. Zrobiłem nim wiele fajnych wycieczek. W 2014 mi go ukradli niestety.