Aktualnie czytasz:
Kymco Activ: Z Bliska
5

Dla jednych tandeta, dla drugich uosobienie pragmatycznego środka transportu. Kymco Activ, bliźniak Nexxona występuje w pięciu wersjach silnikowych i podbił wschód. Dlaczego?

Ze względu na cenę i świetną jakość. Activ nie grzeszy urodą, ale za to łączy w sobie zalety skutera i motoroweru z manualną skrzynią. Pod siedziskiem znajdzie się miejsce na kask, a przełożenia zmienia się z użyciem automatycznego sprzęgła zestrojonego z jednostkami 50, 110, 125, 150 i 250 ccm. Pojazd nie jest niestety dostępny w polskiej dystrybucji.

[nggallery id=64]

 
Czytaj
REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.

 
Czytaj
REKLAMA

Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe madi
    19 lutego 2012 at 07:46

    jak nie jest ? Przecież sprzedawali go, chyba, że już go wycofali z PL.

  • Zdjęcie profilowe Raffo
    20 lutego 2012 at 12:11

    to ja chyba wolałbym już rometa ogara albo c1 bo sa dużo ładniejsze i z tego co patrzyłem to tańsze. a tak jak ja kupowałem, to cena była dla mnie bardzo ważna. Do tego osiągi porównywalne, spalanie również więc po co przepłacać 😉 lepiej oszczędzić kasę na coś innego

  • Zdjęcie profilowe Sidman
    28 marca 2012 at 17:15

    To chyba wolałbym tego Kymco niż chińską podróbę skutera. Szkoda że już nie ma go w ofercie polskiej dystrybucji żałuje że go nie kupiłem jak był no nic zbieram na nexxona.

  • Zdjęcie profilowe Kajo007PL
    8 marca 2013 at 19:18

    Raffo , Kymco Activ jest 100 razy lepszy od ogara , C1 itd. może i jest droższy i trochę wg ciebie brzydszy z wyglądu, ale mam Kymco już 5 rok leci i w silniku nic się nie stało , w silniku nic nie wymieniane ,tylko akumulator nowy ale to jest rzecz którą się wymienia co jakiś czas , kuzyn sobie kupił Ogara 900 Racing, faktycznie ładnie wygląda przyznam ale sobie pojeździł pojeździł 3 tysiące i coś ze sprzęgłem się dzieje na gwarancje , dostał go z powrotem z gwarancji i pojeździł z niecały tysiąc i coś się znów zepsuło .

  • Kamil
    19 marca 2019 at 18:23

    Jeździłem Kymco Activ 50 w latach 2010 – 2014. Brzydki, ale zaskakująco wygodny (mam 176 cm wzrostu). Niestety oryginalny silnik mulił, więc założyłem mu cylinder 72 ccm a na tył zębatkę o dwa zęby mniejszą od fabrycznej (gaźnik zostawiłem oryginalny, bez żadnych modyfikacji). I po tym moim tuningu Activ nabrał sporo mocy na niskich obrotach, Dzieki temu bez problemu nadążałem za samochodami w ruchu miejskim i nie stanowiłem już „zawalidrogi”. Mój Kymco jako 70-tka stał się na tyle dynamiczny, że podczas jazdy pod górkę, np na wiadukt czy most, już nie zwalniał, tylko miał zapas mocy, a w trasie gwarantował mi 75 – 80 km/h, przy tylko nieznacznym wzroście spalania. Zrobiłem nim wiele fajnych wycieczek. W 2014 mi go ukradli niestety.