Aktualnie czytasz:
Kawasaki Z650: Dane techniczne, cena i opinie
4
 
Czytaj
REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.

Kawasaki Z650, czyli pomniejszona wersja 900'tki o smukłym podwoziu i komfortowej pozycji za kierownicą. Hamulce z 5-stopniową regulacją pozwalają na ustawienie ich według własnych preferencji. Sporą zaletą nowego Kawasaki Z650 niewątpliwie jest zastosowana nowa rama kratowa o jeszcze większej wytrzymałości i bardzo niskiej wadze wynoszącej zaledwie 15 kilogramów.

Świetna przyczepność za sprawą wspomnianej ramy oraz szerokich opon. Model dostępny jest aż w 3 wersjach kolorystycznych. Kawasaki Z650 możemy kupić w malowaniu biało-czarnym, czarnym oraz czarno-tytanowy.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Szczegóły
Cena

Od 27 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
Średnica x skok - 83 x 60 mm
Stopień sprężania - 10.8:1
Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Zużycie paliwa - 4.3 l/100 km
Emisja - C02 103 g/km
Maksymalny moment obrotowy - 65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

HAMULCE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne - Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad - 100 mm
Skok zawieszenia, przednie - 125 mm
Skok zawieszenia, tylne - 130 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys - 2,055 x 775 x 1,080 mm
Rozstaw osi - 1,410 mm
Prześwit pod pojazdem - 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 15 litrów
Wysokość siedzenia - 790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 187 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
95 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
63%
0%
5%
  • kuba
    6 września 2017 at 13:57
    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Rewelacyjny motocykl.

  • Krzysiek
    9 października 2018 at 22:14
    Plusy

    Wygląd, ergonomia, dynamika, spalanie

    Minusy

    Miękkie zawieszenie z przodu

    Jeżdżę tym sprzętem od początku sezonu 2018, dotychczas zrobiłem 7,5tys km jeżdżąc głównie miejsko praca-dom. Motocykl świetnie sprawuje się w mieście z racji gabarytów i wagi. Spalanie na poziomie 4,7 l/100km przy częstym ostrym odkręcaniu na obwodnicach. Przyspieszenie więcej niż zadowalające- specjalnego odniesienia nie mam ale w ruchu miejskim przy starcie spod świateł z motocyklistami na starszych gaźnikowych litrach tamtych zostawiam błyskawicznie z tyłu Jedyny mankament to miękki przedni zawias dlatego tez dobrze jest rozważyć wymianę na progresywne. Wykonanie motocykla świetne, ergonomia OK – jednym słowem nie ma do czego się przyczepić.

  • Dhddj
    29 października 2019 at 22:55
    Plusy

    Dobry moment.
    W porownaniu do konkurencji to technologiczny standard jest wyzszy

    Minusy

    Zabardzo ugieta pozycja w kolanach.
    Zawaskie siedzisko przy baku

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Fajne moto ….
    Warte uwagi .

  • Dzin
    1 lutego 2020 at 09:33
    Plusy

    Moto malo pali
    Technologicznie przoduje
    Antyhopping i regulowane klamki w standardzie.
    Pieknie sie prowadzi i wysoki moment

    Minusy

    Nogi troche zbyt ugiete.

    Opinie
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Naprawde zajefajny sprzet

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości