Kawasaki Z650, czyli pomniejszona wersja 900’tki o smukłym podwoziu i komfortowej pozycji za kierownicą. Hamulce z 5-stopniową regulacją pozwalają na ustawienie ich według własnych preferencji. Sporą zaletą nowego Kawasaki Z650 niewątpliwie jest zastosowana nowa rama kratowa o jeszcze większej wytrzymałości i bardzo niskiej wadze wynoszącej zaledwie 15 kilogramów.
Świetna przyczepność za sprawą wspomnianej ramy oraz szerokich opon. Model dostępny jest aż w 3 wersjach kolorystycznych. Kawasaki Z650 możemy kupić w malowaniu biało-czarnym, czarnym oraz czarno-tytanowy.
- SILNIK:
- Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
- Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
- Średnica x skok - 83 x 60 mm
- Stopień sprężania - 10.8:1
- Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
- Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
- Układ rozruchowy - Elektryczny
- Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa
- OSIĄGI:
- Moc maksymalna - 50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
- Zużycie paliwa - 4.3 l/100 km
- Emisja - C02 103 g/km
- Maksymalny moment obrotowy - 65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min
- Przełożenie - 6-biegowa
- Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony
- HAMULCE:
- Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
- Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
- Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
- Zawieszenie, tylne - Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny
- RAMA I WYMIARY:
- Typ ramy - Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
- Ślad - 100 mm
- Skok zawieszenia, przednie - 125 mm
- Skok zawieszenia, tylne - 130 mm
- Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna - 160/60ZR17M/C (69W)
- Dł x Szer x Wys - 2,055 x 775 x 1,080 mm
- Rozstaw osi - 1,410 mm
- Prześwit pod pojazdem - 130 mm
- Pojemność zbiornika paliwa - 15 litrów
- Wysokość siedzenia - 790 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku - 187 kg
Rewelacyjny motocykl.
Jeżdżę tym sprzętem od początku sezonu 2018, dotychczas zrobiłem 7,5tys km jeżdżąc głównie miejsko praca-dom. Motocykl świetnie sprawuje się w mieście z racji gabarytów i wagi. Spalanie na poziomie 4,7 l/100km przy częstym ostrym odkręcaniu na obwodnicach. Przyspieszenie więcej niż zadowalające- specjalnego odniesienia nie mam ale w ruchu miejskim przy starcie spod świateł z motocyklistami na starszych gaźnikowych litrach tamtych zostawiam błyskawicznie z tyłu Jedyny mankament to miękki przedni zawias dlatego tez dobrze jest rozważyć wymianę na progresywne. Wykonanie motocykla świetne, ergonomia OK – jednym słowem nie ma do czego się przyczepić.
Fajne moto ….
Warte uwagi .
Naprawde zajefajny sprzet