Aktualnie czytasz:
Kawasaki Z650: Dane techniczne, cena i opinie
2

Kawasaki Z650, czyli pomniejszona wersja 900’tki o smukłym podwoziu i komfortowej pozycji za kierownicą. Hamulce z 5-stopniową regulacją pozwalają na ustawienie ich według własnych preferencji. Sporą zaletą nowego Kawasaki Z650 niewątpliwie jest zastosowana nowa rama kratowa o jeszcze większej wytrzymałości i bardzo niskiej wadze wynoszącej zaledwie 15 kilogramów.

Świetna przyczepność za sprawą wspomnianej ramy oraz szerokich opon. Model dostępny jest aż w 3 wersjach kolorystycznych. Kawasaki Z650 możemy kupić w malowaniu biało-czarnym, czarnym oraz czarno-tytanowy.

 
Czytaj
REKLAMA

Kliknij i wygraj wyprawę po Ameryce z Motul

Weź udział w konkursie Motul i przeżyj niezapomnianą przygodę. Wygraj wyprawę motocyklową marzeń po Ameryce, wodoodporny plecak lub jeden z 500 zestawów Motul. Masz czas tylko do końca czerwca!

Szczegóły
Cena

Od 27 900 PLN

Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
Średnica x skok - 83 x 60 mm
Stopień sprężania - 10.8:1
Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy - Elektryczny
Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa

OSIĄGI:
Moc maksymalna - 50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Zużycie paliwa - 4.3 l/100 km
Emisja - C02 103 g/km
Maksymalny moment obrotowy - 65.7 N•m {6.7 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie - 6-biegowa
Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony

HAMULCE:
Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie - Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne - Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy - Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad - 100 mm
Skok zawieszenia, przednie - 125 mm
Skok zawieszenia, tylne - 130 mm
Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna - 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys - 2,055 x 775 x 1,080 mm
Rozstaw osi - 1,410 mm
Prześwit pod pojazdem - 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa - 15 litrów
Wysokość siedzenia - 790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku - 187 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
40 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
38%
Interesujące
25%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
25%
Smutne
13%
  • kuba
    6 września 2017 at 13:57
    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Rewelacyjny motocykl.

  • Krzysiek
    9 października 2018 at 22:14
    Plusy

    Wygląd, ergonomia, dynamika, spalanie

    Minusy

    Miękkie zawieszenie z przodu

    Jeżdżę tym sprzętem od początku sezonu 2018, dotychczas zrobiłem 7,5tys km jeżdżąc głównie miejsko praca-dom. Motocykl świetnie sprawuje się w mieście z racji gabarytów i wagi. Spalanie na poziomie 4,7 l/100km przy częstym ostrym odkręcaniu na obwodnicach. Przyspieszenie więcej niż zadowalające- specjalnego odniesienia nie mam ale w ruchu miejskim przy starcie spod świateł z motocyklistami na starszych gaźnikowych litrach tamtych zostawiam błyskawicznie z tyłu Jedyny mankament to miękki przedni zawias dlatego tez dobrze jest rozważyć wymianę na progresywne. Wykonanie motocykla świetne, ergonomia OK – jednym słowem nie ma do czego się przyczepić.

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości