Kawasaki Versys 650 SE Tourer: Dane techniczne, cena i opinie

Dopiska Tourer w nazwie nie jest przypadkowa. Już na pierwszy rzut oka możemy zobaczyć zastosowane zmiany pomiędzy tą wersją, a klasycznym Versys 650 SE. Jakie są to różnice? Mowa oczywiście o zamontowanych bocznych kufrach wraz z torbami wewnętrznymi, które znajdują się w ich środku. Ich spora pojemność pozwala na przewiezienie najpotrzebniejszych dla nas rzeczy, w tym ubrań na zmianę podczas dalekiej, kilkudniowej eskapady.

Na kierownicy, by chronić nasze dłonie przed deszczem i wszelkimi kamyczkami, które mogą znaleźć się na drodze po której będziemy podążać, zostały zamontowane osłony, kolorystycznie dopasowanie do innych elementów jednośladu.

  • SILNIK:
  • Typ silnika - Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
  • Pojemność skokowa silnika - 649 cm³
  • Średnica x skok - 83 x 60 mm
  • Stopień sprężania - 10.8:1
  • Układ zaworów - 8 zaworów DOHC
  • Układ paliwowy - Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 2 (Keihin)
  • Zapłon - Elektroniczny
  • Układ rozruchowy - Elektryczny
  • Smarowanie - wymuszone, półsucha miska olejowa
  • HAMULCE I ZAWIESZENIE:
  • Hamulce, przednie - Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
  • Hamulce, tylne - Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
  • Zawieszenie, przednie - Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie)
  • Zawieszenie, tylne - Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny
  • OSIĄGI:
  • Moc maksymalna - 51 kW {69 KM} / 8,500 obr./min
  • Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy 35 kW
  • Zestaw dławiący - 35 kW Dostępny
  • Maksymalny moment obrotowy - 64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min
  • Przełożenie - 6-biegowa
  • Przeniesienie napędu - Łańcuch uszczelniony
  • RAMA I WYMIARY:
  • Typ ramy - Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
  • Ślad 108 mm
  • Skok zawieszenia, przednie - 150 mm
  • Skok zawieszenia, tylne - 145 mm
  • Opona, przednia - 120/70ZR17M/C (58W)
  • Opona, tylna - 160/60ZR17M/C (69W)
  • Kąt skrętu L/P - 35˚/35˚
  • Dł x Szer x Wys - 2,165 x 840 x 1,400 (1,450 z podwyższoną szybą) mm
  • Rozstaw osi - 1,415 mm
  • Prześwit pod pojazdem - 170 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa - 21 litrów
  • Wysokość siedzenia - 840 mm
  • Masa pojazdu gotowego do użytku - 217 kg

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button