Aktualnie czytasz:
Kawasaki Ninja ZX-10R Performance: Dane techniczne, cena i opinie
0

Model, który powstał ze współpracy Kawasaki Racing Team i japońskiej fabryki Kawasaki. Po wyprodukowaniu motocykla, jego dopracowaniem i finalnym przetestowaniem zajęło się dwóch brytyjskich mistrzów świata – Jonathana Rea i Toma Sykes’a. Sportowy design w połączeniu z genialnym dźwiękiem wydobywającym się z wydechu Akrapovic nadaje ZX-10R Performance wyjątkowego charakteru.

Zamontowany mechanizm KQS ułatwia zmianę przełożeń, dzięki czemu robimy to szybciej i nie musimy używać sprzęgła. Zbiornik paliwa o pojemności 17 litrów i dodatkowych samoprzylepnych ochraniaczach na zbiornik, które zostały wykonane z żelowo-żywicznego tworzywa.

 
Czytaj
REKLAMA

Odkryj na nowo motocykle 125 FB Mondial

Poznaj FB Mondial HPS 125. Najbardziej stylowy motocykl na prawo jazdy B.Niezwykła dbałość o detale oraz ergonomiczna pozycję jazdy sprawiają, że jazda jest przyjemnością i sprawia, że każdy może dosięgnąć marzeń. To motocykl, wykonany w duchu klasyki, który zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, a dzięki zaawansowanej technologii jest niezawodny.

Szczegóły
Dane techniczne

SILNIK:
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 998 cm³
Średnica x skok 76 x 55 mm
Stopień sprężania 13.0:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami, podwójny wtrysk
Zapłon Elektroniczny
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju

HAMULCE I ZAWIESZENIE:
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy.
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednootworowy z palcem prowadzącym, tłoczek aluminiowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie, tylne Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane.

OSIĄGI:
Moc maksymalna 147.1 kW {200 KM} / 13,000 obr./min
Zużycie paliwa 5.9 l/100 km
Emisja C02 162 g/km
Moc maksymalna z powietrzem RAM 154.4 kW {210 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 113.5 N•m {11.6 kgf•m} / 11,500 obr./min
Przełożenie 6-biegowa, kasetowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony

RAMA I WYMIARY:
Typ ramy Podwójna belka nośna, aluminium lane
Ślad 107 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 114 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu L/P 27° / 27°
Dł x Szer x Wys 2,090 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi 1,440 mm
Prześwit pod pojazdem 145 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Wysokość siedzenia 835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 206 kg

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości