125 ccm
Aktualnie czytasz:
Hyosung GT 125 (motocykl na prawo jazdy B): Czy warto kupić?
4

Koreańska marka Hyosung jest obecna na polskim rynku od kilku lat i znana przede wszystkim z modelu GT 650 R Comet. Przyglądamy się zatem, jak wygląda Hyosung GT 125  i czy warto go kupić.

l1eUwmOfZlOY5YVUlA,gt1251Małego Koreańczyka wyróżnia kilka ważnych rzeczy. Najbardziej w oczy rzuca się wyeksponowany silnik w układzie V, co jest rzadko spotykane w tej klasie motocykli, szczególnie w wersji naked. GT 125 wyróżnia się też sporą mocą – 14,5 KM przy 10500 obr/min to w zasadzie maksymalna wartość jaką wg przepisów mogą osiągać motocykle 125 na kat B. Przyjemnie wygląda także moment obrotowy; 10,3 nM przy 9750 obr/min sprawia że motocykl dość żwawo rusza z miejsca i przyspiesza.

Co ciekawe, silnik nadal zasilany jest tradycyjnym gaźnikiem. Może rozwiązanie to nie jest najnowocześniejsze, niemniej pozwala na pewne modyfikacje i regulacje we własnym zakresie.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Hyosung GT 125 nie przypomina innych 125ątek. Wyeksponowana rama i robiący wrażenie silnik przywołuje na myśl raczej motocykle klasy 500 ccm. Za kierownicą jest wygodnie. Pozycja na małym nakedzie nie jest bardzo pochylona i nie męczy na dłuższych dystansach. Zdecydowanie podobają nam się zegary. Połączenie analogowego obrotomierza z elektronicznym prędkościomierzem wygląda naprawdę porządnie i elegancko.  Czy zatem Hyosung GT 125  jest warty polecenia? Naszym zdaniem jest to naprawdę konkurencyjna propozycja, które mimo swojej ceny (13499 brutto) oferuje bardzo wysoką jakość i trwałość.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
23%
Interesujące
68%
heh...
9%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe Jam
    13 kwietnia 2015 at 22:45

    Powtorzony jest obrotomierz i w koncu nie wiadomo czy jest analogowy czy cyfrowy. Tzn ja wiem bo wdizialem ten motocykl na targach ale ktos kto nie mial takiej rpzyjemnosci moze byc delikatnie skolowany

  • Zdjęcie profilowe driven22
    14 kwietnia 2015 at 16:05

    Po pierwsze zdjęcie nie jest Hyosunga GT 125 tylko dużo większej pojemności. Poprawcie to bo wstyd trochę (chociaż administrator strony Hyosunga też nie przejmuje się ze wprowadza kupujących w błąd mimo tego, że był informowany o błędzie).

    Do rzeczy. Mam ten motorek kupiony w tym roku model na 2015r. Jam- obrotomierz jest oczywiście analogowy – wyświetlacz cyfrowy pokazuje prędkość, godzinę, przebieg całkowity i dzienny, oraz poziom paliwa i oczywiście kontrolki kierunków, świateł neutrala itd.
    Rocznik 2015 rozpędza się bez większego problemu do 120 km/h licznikowych (przy czym jest jeszcze zapas i myślę że do 130 km/h dociągnie) W dwie osoby (ja mam 75 kg żonka 53) jechałem około 110 km/h licznikowych. Przekłamanie na liczniku w tym konkretnym egzemplarzu to około 4 km/h zawyża. Przyspieszenie bardzo dobre (Skoda Octavia 1.4 TSI 122 KM minimalnie szybciej się zbiera na odcinku 200m) oczywiście potem nie ma szans. Ale to tylko świadczy o tym, że bez problemu startujesz spod świateł jako pierwszy. Motorek nie do rozpoznania co do pojemności (nawet bak ma identyczny z modelem GT650).Silnik w układzie V dodatkowo ogłupia nieświadomego przechodnia :)Każdy myśli że pojemność duużo większa. Hamulce duże i dobrze łapią, światła dobre.Skrzynia jeszcze się dociera ale przyzwoicie wszystko działa. Nieporównywalnie lepsze materiały i spasowanie w stosunku do Chińczyków nie mówiąc już o prędkościach i przyspieszeniu czy dźwięku silnika.. Nie najlepszy promień skrętu – ale po kilku minutach delikatnej przeróbki można go zmniejszyć o około 1.5 metra. Na koniec dorzucę że jest pisemna gwarancja na 5 lat na silnik !.Pozdrawiam Grzesiek

  • jamto
    18 marca 2016 at 12:32

    dwa dni temu kupiłem h125 GT (na co dzień dosiadałem junaczka 131) i przeraził mnie promień zakrętu. Ciekawi mnie sposób driven 22 na rozwiązanie problemu

  • Passenger
    6 czerwca 2016 at 22:51

    Żeby zmniejszyć promień skrętu trzeba lekko spiłować dwa ograniczniki. Poszukaj wątku na polskim forum hyosung – jest dokładny opis ze zdjęciami.