Aktualnie czytasz:
Honda prezentuje motocyklowe nowo艣ci na sezon 2021. B臋dzie w czym wybiera膰!

Wiemy ju偶 jak b臋dzie wygl膮da膰 od艣wie偶ona gama motocykli i skuter贸w Honda, kt贸re do艂膮czaj膮 do europejskiej oferty na rok 2021. Mamy bardzo dobr膮 informacj臋: Czeka nas sporo nowo艣ci.

Zmiany w gamie jedno艣lad贸w Hondy na rok 2021 dotycz膮 pojazd贸w r贸偶nych klas 鈥 zar贸wno tych do codziennych dojazd贸w, jak i maszyn typu adventure czy roadster. To kontynuacja technicznej ewolucji, og艂oszonej wcze艣niej dla jedenastu innych modeli*. Honda nadal rozszerza swoj膮 wyj膮tkowo bogat膮, zr贸偶nicowan膮 ofert臋 jedno艣lad贸w dla kierowc贸w w ka偶dym wieku, z r贸偶nym poziomem do艣wiadcze艅 i preferuj膮cych r贸偶ne style jazdy.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Codzienne 艣rodki transportu

Szeroki wachlarz oszcz臋dnych, przyjaznych dla 艣rodowiska, zaawansowanych technicznie skuter贸w oraz ma艂ych motocykli Hondy obejmuje stylowe pojazdy z segmentu sports/GT, jak Forza 350 i Forza 125, obok popularnych, bardziej klasycznych skuter贸w rodziny SH, radosnego MSX125 Grom, superwydajnego CB125F i zawsze popularnego PCX125.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Og艂oszone dzisiaj modernizacje trzech maszyn z tej grupy dotycz膮 te偶 modelu, kt贸ry pojawi si臋 pod zmienion膮 nazw膮:

SH350i

Dzi臋ki nowemu, mocniejszemu silnikowi eSP+ o pojemno艣ci 350 cm3, obecny model SH300i ust臋puje miejsca SH350i, kt贸ry b臋dzie flagowym skuterem serii SH. Opr贸cz dodatkowej pojemno艣ci skokowej, otrzyma艂 on modyfikacje w uk艂adach dolotowym i ch艂odzenia silnika, co zaowocowa艂o jeszcze lepszymi przyspieszeniami i najwi臋ksz膮 moc膮 w tej klasie skuter贸w.

Bardziej muskularny SH350i zyska艂 r贸wnie偶 nowy zestaw wska藕nik贸w LCD, kierunkowskazy z funkcj膮 sygna艂u awaryjnego hamowania oraz port 艂adowania USB. Dodano te偶 system bezkluczykowy Honda Smart Key i system kontroli momentu obrotowego silnika Honda Selectable Torque Control, aby jeszcze bardziej zwi臋kszy膰 bezpiecze艅stwo i wygod臋 kierowcy.

2021 HONDA SH350i

SH Mode

Innym przyk艂adem z gamy SH, jest stylowy model SH Mode, kt贸ry w wersji na rok 2021 zosta艂 wyposa偶ony w nowy, umieszczony w l偶ejszej ramie, mocniejszy silnik eSP+, kt贸ry zapewnia wyj膮tkowo niskie zu偶ycie paliwa, wynosz膮ce 2,1 l/100 km.

Praktyczne walory skutera poprawia zwi臋kszona powierzchnia pod艂ogi, port 艂adowania USB, bardziej pojemny schowek pod siedzeniem (i nowy schowek z przodu) oraz system bezkluczykowy Honda Smart Key. Od艣wie偶ono te偶 wygl膮d skutera, przeprojektowuj膮c jego prz贸d, dodaj膮c reflektor LED oraz wprowadzaj膮c nowe wzornictwo k贸艂.

2021 HONDA SH MODE 125

PCX125

Skuter PCX125, zajmuj膮cy drugie miejsce w Europie pod wzgl臋dem sprzeda偶y, jest teraz nap臋dzany mocniejszym i bardziej oszcz臋dnym, czterozaworowym, ch艂odzonym ciecz膮 silnikiem eSP+, wyposa偶onym w uk艂ad kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Zupe艂nie nowe nadwozie 鈥 od przeprojektowanego reflektora LED, poprzez charakterystyczne 艣wiat艂a do jazdy dziennej, a偶 po tylne 艣wiat艂o w kszta艂cie litery X 鈥 zyska艂o bardziej futurystyczny wygl膮d.

Nowa, l偶ejsza, stalowa rama, wraz z d艂u偶szymi i wi臋kszymi podw贸jnymi amortyzatorami tylnymi oraz nowymi ko艂ami z wi臋kszymi oponami, poprawiaj膮 zwinno艣膰 i komfort jazdy skuterem. Dzi臋ki bardziej pojemnemu schowkowi pod siedzeniem (o 2,4 litra 鈥 do 30,4 litra) oraz portowi 艂adowania USB, pojazd zyska艂 te偶 nowe walory praktyczne.

Motocykle dla podr贸偶nik贸w

Poza nowymi zestawami kolor贸w, przedstawionymi na pocz膮tku tego roku dla modeli CB500X i CRF1100L Africa Twin, kompleksowe aktualizacje wersji na rok 2021 otrzymaj膮 dwie maszyny Hondy z pierwszej dziesi膮tki najlepiej sprzedaj膮cych si臋 w Europie motocykli "on-off" 鈥 NC750X i X-ADV.

2021 HONDA PCX125

NC750X

Oszcz臋dna, wszechstronna i uniwersalna Honda NC750X staje si臋 jeszcze bardziej atrakcyjna dzi臋ki udoskonaleniom silnika i podwozia oraz podwy偶szonej funkcjonalno艣ci i zmianom stylistycznym.

Moc maksymalna ch艂odzonego ciecz膮, dwucylindrowego silnika o pojemno艣ci 750 cm3 wzrasta do 43 kW, a czerwona linia na obrotomierzu przesuwa si臋 w g贸r臋 o 600 obr/min. Redukcja masy o 6 kg i kr贸tsze prze艂o偶enia pierwszych trzech bieg贸w zapewniaj膮 jeszcze bardziej sportowe wra偶enia z jazdy, co maj膮 podkre艣li膰 ostrzejsze linie nadwozia i mniejsze owiewki.

Kierowca mo偶e dostosowa膰 charakter silnika i jego reakcje do w艂asnych upodoba艅, dzi臋ki trzem domy艣lnym trybom jazdy (i jednemu programowanemu), wprowadzonym wraz z elektroniczn膮 przepustnic膮 Throttle By Wire. Ka偶dy z tryb贸w ("Sport", "Rain" i "Standard") jest powi膮zany z odpowiednimi mapami zmiany bieg贸w przek艂adni Dual Clutch.

Ceniony za walory praktyczne NC750X b臋dzie jeszcze bardziej funkcjonalny, dzi臋ki zwi臋kszeniu do 23 litr贸w pojemno艣ci centralnego schowka, wprowadzeniu nowego, pe艂nokolorowego zespo艂u wska藕nik贸w LCD, portu USB i obni偶eniu siedzenia o 30 mm. Poprawiono te偶 precyzj臋 dzia艂ania systemu kontroli momentu obrotowego, a kierunkowskazom dodano funkcj臋 sygna艂u awaryjnego hamowania. Jedynie zu偶ycie paliwa pozostawiono na dotychczasowym, atrakcyjnie niskim poziomie 3,5 l/100km.

2021 HONDA NC750X

X-ADV

Dzi臋ki surowemu wzornictwu i duchowi przygody, X-ADV 鈥 od momentu pojawienia si臋 na rynku w 2017 roku 鈥 tworzy艂 now膮, wyj膮tkow膮 przestrze艅 w motocyklowym krajobrazie. X-ADV na rok modelowy 2021 otrzymuje wa偶ne zmiany konstrukcyjne 鈥 udoskonalenia silnika i podwozia, bardziej drapie偶ny wygl膮d oraz nowe systemy.

X-ADV wsp贸艂dzieli wiele udoskonale艅 z modelem NC750X 鈥 obydwa oferuj膮 wi臋cej sportowych dozna艅, dzi臋ki mocniejszemu o 3 kW silnikowi (obecnie generuj膮cemu 43 kW mocy maksymalnej), zmienionym prze艂o偶eniom skrzyni bieg贸w, przekonstruowanej ramie i obni偶onej o 3 kg masie. W obu znajdziemy nowe tryby jazdy, kt贸re wprowadzono wraz z elektronicznie sterowan膮 przepustnic膮 (Throttle by Wire) oraz udoskonaleniami w pracy skrzyni bieg贸w Dual Clutch i systemu kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control.

2021 HONDA X-ADV

Od艣wie偶one wzornictwo daje poczucie solidno艣ci, do czego przyczynia si臋 m.in. nowy, charakterystyczny akcent podw贸jnych 艣wiate艂 LED do jazdy dziennej. Zadbano r贸wnie偶 o walory praktyczne, zwi臋kszaj膮c ochron臋 przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi dzi臋ki nowej szybie, dodaj膮c schowek o pojemno艣ci 1,2 litra oraz powi臋kszaj膮c do 22 litr贸w schowek pod siedzeniem, w kt贸rym obecnie znajduje si臋 port 艂adowania USB.

X-ADV zosta艂 r贸wnie偶 standardowo wyposa偶ony w nowy system sterowania g艂osem Honda Smartphone Voice Control. System, kt贸ry po raz pierwszy pojawi艂 si臋 w nowej wersji modelu Forza 750, pozwala kierowcy na korzystanie z prze艂膮cznik贸w kierownicy i polece艅 g艂osowych (wydawanych za po艣rednictwem zestawu s艂uchawkowego) do sterowania wa偶nymi funkcjami smartfona. Mo偶na w ten spos贸b obs艂u偶y膰 po艂膮czenia telefoniczne, nawigacj臋, biblioteki muzyczne i wiadomo艣ci, 艂膮cz膮c si臋 za pomoc膮 dedykowanej aplikacji. Wszystkie informacje s膮 wy艣wietlane na nowym 5-calowym ekranie TFT.

2021 HONDA X-ADV

Wi臋cej nagiej maszynerii - szersza oferta Neo Sports Caf茅

Linia Neo Sports Caf茅 w 2017 roku nada艂a 艣wie偶膮 to偶samo艣膰 linii bezowiewkowych motocykli, 艂膮cz膮c inspiracje stylem caf茅 racer z ultra-minimalistycznym wygl膮dem.

Po zapowiedzianych ju偶 modernizacjach modelu wagi 艣redniej CB650R, dwa kolejne pojazdy z tej rodziny znacz膮co zmieniaj膮 si臋 w modelach roku 2021.

CB1000R i CB1000R Black Edition

Flagowy model rodziny Neo Sports Caf茅 鈥 CB1000R 鈥 zyska艂 now膮, bardziej minimalistyczn膮, 鈥瀢ychylon膮 do przodu鈥 sylwetk臋. Rozpoznawalny okr膮g艂y reflektor, umieszczony w 艂ezkowej obudowie mi臋dzy goleniami widelca, odchyla si臋 do ty艂u, kieruj膮c uwag臋 na na mniejsze os艂ony boczne i wznosz膮c膮 si臋 ku ty艂owi tyln膮 ram臋 pomocnicz膮. Misternie zaprojektowane, nowe siedmioramienne ko艂a dodaj膮 motocyklowi estetycznej g艂臋bi.

Wersja CB1000R Black Edition zwraca uwag臋 bardziej drapie偶nym wygl膮dem. Opr贸cz nowych linii, wprowadza styl budowanego na zam贸wienie customa, a to dzi臋ki zastosowaniu g艂臋bokiej czerni Deep Graphite Black oraz czarnym elementom, takim jak ramka reflektora, przednia os艂ona, golenie widelca, os艂ony ch艂odnicy, os艂ony airboxa, rura wydechowa i t艂umik.

Czterocylindrowy, rz臋dowy silnik pochodz膮cy z modelu CBR1000RR Fireblade, dzi臋ki zmianom oprogramowania systemu wtrysku paliwa, oferuje bardziej p艂ynny przyrost mocy i szybsz膮 reakcj臋 na dzia艂ania kierowcy. Zar贸wno CB1000R, jak i CB1000R 'Black Edition' wyposa偶ono w system sterowania g艂osowego Honda Smartphone Voice Control wsp贸艂pracuj膮cy z najnowszym, w pe艂ni kolorowym, 5-calowym wy艣wietlaczem TFT.

2020 HONDA CB1000R

CB125R

CB125R na rok modelowy 2021, wyposa偶ony w nowy czterozaworowy silnik ch艂odzony ciecz膮, oferuje 1,2 Nm momentu obrotowego wi臋cej, ni偶 poprzednio i maksymaln膮 moc 11 kW, co umo偶liwia prowadzenie go przez posiadaczy prawa jazdy kategorii A1. CB125R jest pierwszym na 艣wiecie motocyklem klasy 125 cm3, wyposa偶onym standardowo w widelec USD Separate Function Big Piston (SFF-BP) firmy Showa. Na d艂ugiej li艣cie zaawansowanego wyposa偶enia znalaz艂y si臋: o艣wietlenie LED, wy艣wietlacz LCD, system hamulcowy ABS wsp贸艂dzia艂aj膮cy z IMU oraz p艂ywaj膮ca przednia tarcza hamulcowa o 艣rednicy 296 mm, hamowana przez radialnie zamontowany 4-t艂oczkowy zacisk.

21YM HONDA CB125F

Jaka jest Twoja reakcja?
100%
0%
0%

Podziel si臋 opini膮

lub