Aktualnie czytasz:
Honda CRF 250 Rally, czyli mała Africa Twin od 2017 w salonach sprzedaży?
2

Honda Africa Twin to motocykl kultowy, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Rok 2016 w którym pojawiła się nowa odsłona przynosi nam informacje o jej małym odpowiedniku – Honda CRF 250 Rally.

W ubiegłym roku na targach Tokio Motor Show Honda zaprezentowała koncept rajdowej Hondy CRF 250. Model ten oparty był na dobrze nam znanym modelu CRF 250L i od razu przylgnął do niego przydomek Africa Twin małej pojemności. Do tej pory koncern oficjalnie nie podał informacji, kiedy i czy w ogóle model ten znajdzie się w oficjalnej sprzedaży, ale nie od dzisiaj wiadomo, że Hondzie brakowało tego typu motocykl w jej ofercie. Ostatnio wyciekły jednak informacje o szeregu patentów rozwiązań konstrukcyjnych zgłoszonych przez koncern. Motocykl na rysunkach technicznych łudząco przypomina koncept małej Afryki…

Z moich prywatnych źródeł dowiedziałem się, że te domysły są jak najbardziej prawdziwe i w 2017 roku będziecie mogli zobaczyć Hondę CRF 250 Rally w salonach sprzedaży Hondy. Fajnie? Myślę, że nawet bardzo!

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
80%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe jas13
    8 kwietnia 2016 at 08:51

    Enduro fajne, tylko CRF250L już waży sporo, to z paroma patentami Africi to już będzie słoniątko. Ciekawe ile CRF250L i CRF250M Honda sprzedała w Polsce?

  • Tomek
    19 stycznia 2018 at 15:31

    Czytam mądrzących się pod każdym artykułem o crf 250 L i Rally. Ile to waży, jaką ma małą moc, za miękki zawias, a rally mogła by mieć większą pojemność itp., itd. Najwięcej takich „mędrców” jest na forum Africa Twin. Żaden z nich nie bierze pod uwagę, że jest crf 250 dużo lżejsza i mocniejsza w wersji R i jest crf rally z większym i mocniejszym silnikiem w wersji CRF Rally 450. A chodzi o to, że w zależności od wersji trzeba by zapłacić 10 – 25 tyś. więcej. Oni by chcieli mieć lżej, mocniej i z większą pojemnością i lepszym zawieszeniem za te same pieniądze. Fachowo nazywa się to myślenie życzeniowe i spotyka się najczęściej u dzieci. Panowie dorośnijcie.